Cene za Audi A1 u Srbiji

Uvoznik Audija za Srbiju (Audi.rs) je na svom sajtu objavio cene za najmanji model u ponudi nemačke marke – A1, koji startuje od 16.777 evra.
Cenovnik izgleda ovako:
A1 1.2 TFSI Attraction 63kW/86KS 16,777 evra
A1 1.2 TFSI Ambition 63kW/86KS 18,445 evra
A1 1.4 TFSI Attraction (od 32 nedelje) 90kW/122KS 19,024 evra
A1 1.4 TFSI Ambition (od 32 nedelje) 90kW/122KS 20,693 evra
A1 1.4 TFSI S-tronic Attraction 90kW/122KS 20,938 evra
A1 1.4 TFSI S-tronic Ambition 90kW/122KS 22,607 evra
A1 1.6 TDI Attraction (od 45 nedelje) 66kW/90KS 18,740 evra
A1 1.6 TDI Attraction 77kW/105KS 19,722 evra
A1 1.6 TDI Ambition (od 45 nedelje) 66kW/90KS 20,409 evra
A1 1.6 TDI Ambition 77kW/105KS 21,390 evra
A1 1.6 TDI S-tronic Attraction (od 45 nedelje) 66kW/90KS 20,654 evra
A1 1.6 TDI S-tronic Ambition (od 45 nedelje) 66kW/90KS 22,323 evra
S1 1.4 TFSI S-tronic (od 45 nedelje) 132kW/180KS 25,844 evra
*Sve cene su neobavezujuće, neformirane orijentacione cene, uključujući i 18% PDV-a.


Više
o Audiju A1 na sajtu uvoznika.
moram da priznam da je ovo prijatno iznenadjenje od strane audija. :) cena za s1 je relativno niska(mislim idalje je bolesno dati 26 hiljada) a megan rs sa 70 konja vise kosta 24, ali bio sam ubedjen da ce cena u srbiji biti 29 900 ili tako nesto :) pogresio sam... ali sta da se radi premium je premium samo je 5 hiljada skuplji od pola gti... nije toliko strasno koliko se mislilo... mada uz cene audijeve dodatne opreme mislim da se s1 moze "nabudziti" i na 40 hiljada xaxaaxaxax strasno
Lele počelo je! Odlično, daj da ja to vidim na njihovom sajtu što pre. I da skupim 17000, a to će da bude na kukovo leto. ovo je definitivno auto po mom ukusu.
@moron
koliko snobova ima kojima audi,mercedes,bmw,poput najka i armanija znaci sve bice hit i mislim da ce verovatno postati automobilska ikona ovog vremena
Ja koliko znam taj S1 još nije ni izašao...svaka čast ovim našima kada ga već imaju u ponudi! Mada, verujem da je to u stvari S Line, a S1 kada bude izašao kod nas će da bude preko 30 soma.
@jonie
sta znam dobio je zeleno svetlo,mozda je porshe scg toliko mocan pa sve ima u ponudi :D
Pa ni A8 3.0 još nije bio izašao ni na nemačkom sajtu a naši su imali cenu i isto je pisalo od (valjda) 25 nedelje.
I tako je i bilo
Ova recenica je najmocnija:
"Sve cene su neobavezujuće, neformirane orijentacione cene, uključujući i 18% PDV-a." :)))
Autic je ok ali ko je lud da plati ovu cenu?!?
Pa za 17000 moze da se uzme Insignia, Megane Grondtour u bogatoj opremi, Laguna, 407, Avensis ili cak Superb!?!
Da ne spominjem sve ostale modele B i C segmenta!
Cene još 1. jula objavljene kada je izašao novi cenovnik AUdi modela, skuplji u proseku za 500€ u odnosu na januarski.
Bilo koji MINI je auto za A1.
Nemački auto magazini proglašavaju da je A1 bolji od MINI-ja, ali MINI ima ono što A1 neće nikada imati ;-).
Ako znate nemački (a i ne znate - Google Translate is your friend ;-)), pogledajte uporedni test na AutoBildu, a onda pročitajte komentare :-):
http://www.autobild.de/artikel/audi-a1-mini-cooper-test_1200055.html
Ili za ljubitelje malih trkalica - jeste Polo GTI pobedio (a ko bi u nemačkom časopisu :-)), ali na testu upravljivosti (Fahrdynamik), Cooper S ih je sve brutalno oduvao :-):
http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/neuer-vw-polo-gti-im-test-der-sportlichen-kleinwagen
Potražnja formira cenu. Da se kola ne traže, cena bi bila dole. Audi je brend i kvalitet, koji ljudi rado kupuju.
Carobnjak i ostali fiatisti, fiat je spustio cene, nema kud niže pa opet prodaja ne ide.
Žalim, ali to je istina.
Znači fiat mu dođe kao trulo voće na pijaci. Kupuje samo onaj što ne vidi, ili bude prevaren.
P.S.
Pa ne oblače se svi kod kineza. Neki kupuju i skupa odela i ne razmišljaju o ceni nego uživaju.
Najgore je kad se kupi skupo odelo a rašije se ili izbledi. Em što košta, em što duševno boli!
E kao ovo rašiveno, skupo odelo mu dođe alfa i lanča. Skupi bofluk.
Zato ljudi ozbiljni, kupuju audi i ne razmišljaju!
Ovo sigurno nije auto za tatine ćere, ovo je hot hatch, ali za razliku od minija 30cm duži i 5 svetlosnih godina lepši
Dule
Ako Te dobro razumem, smatraš da ovaj audi vredi svakog plaćenog eur-a i da su sva ostala ( pa i ona po ceni "razumnija" ) vozila isto što i kineska roba na buvljaku?
Ako je to Tvoj "zaključak" koji nama "nudiš", daj nam i neku polaznu činjenicu, odnosno, argument iz koga taj zaključak "sledi" ...
@Moron
Polazna činjenica je da se u normalnom svetu kola kupuju upravo kao odelo.
E, sad nije svako odelo za svakoga.
Da li ti kupuješ najjeftinije odelo, koje neće da se pocepa lako i koje zadovoljava održanje toplote i prokišnjavanje? Ili je možda još nešto bitno?
Tako gledaj način kupovine kola kod situiranih i radnih ljudi u Evropi i razvijenom svetu.
Niko nama nije kriv što smo sirotinja. (Seče uši, dupe krpi)
A za sirotinju ima asortimana... fiat, dacija, koreanci i kinezi.
Srednji stalež, pežo, reno, VW, tojota, nisan...
Za novopečene što misle da su popili svu pamet Alfa, lancija, rover, jaguar i slični krševi.
Za poslovne, dobrostojeće ljude, PREMIJUM klasa MB, BMW, Audi isključivo, eventualno leksus. Nekad beše i volvo ali od kad ga je preuzeo ford to je smeće.
I ima ona Glamur premujum za "svemirce".
Kad neko zaluta u tuđu klasu izgleda ko pile u kučinama. Tako imaju pojedini ugrađuju plin u MB ili BMW, recimo.
Ocigledno da je ovo automobil za besnu omladinu, mamine i tatine sinove i cerke i zene, i "emancipovane" zene. Ozbiljan covek bi za te novce uzeo npr. Ford Focus ili Opel Astru i jos ustedeo par hiljada evra.
Automobil je tipican primer uspesne eksploatacije dobro plasiranog brenda. Nesporno proizvodjac kvalitetnih i naprednih vozila, Audi je shvatio da je doshlo vreme da se drsko i bezobrazno (krajnje afirmatvno mislim) predje na kapitalizaciju efekata dugogodisnjeg ulaganja u marketing.
Tipican primer su ovdasnji obozavaoci audija od kojih je najveci deo audi samo video na ulici, ali zna da je to auto bez mane. BRAVO AUDI MARKETING!!!
Kako bi se inace drugacije moglo objasniti toliko paznje posvecene jednom toliko idiotskom segmentu kome pripadaju automobili ovih gabarita koji kostaju ko prosecna honda akord.
Stojan
Ne znam odakle ti da porediš, hondu i audi.
Audi je premijum automobil. Ako nemaš para, ako misliš da si pametniji, ako misliš bilo šta loše o audiju, nemoj ga kupiti, ne tera te niko. Ali što ga tako blatiš? Da li je pitanje ljubomore?
Uglavnom ceo svet ga kupuje.
I još nešto. Svi pričaju kako je honda dobar i najbolji japanski auto a najveći broj nije ni seo a kamoli vozio hondu.
@Svi
Vidim da je priča o Audiju kao brendu u na ovom blogu postala "kiselo grožđe".
Nemojte tako, možda se nekom posreći, dođe do para i kupi audi.
A vidim da moju teoriju analogije, i pored sve noćašnje gužve niko ne uspe da pobije!
@Vladigar
kratak je zivot da bi se proveo u "ozbiljnim" stvarima, opusti se malo, nije sve u 'tacka A do tacke B za najmanje pare'. ja recimo ne bih u zivotu razmatrao opel astru, iako je to dobar, praktican auto za povoljnu cenu. ali dok mozes da ucinis zivot zabavnijim uzmi probaj nesto drugo..
inace ovaj A1 mi se estetski uopste ne dopada, ali dobro to je subjektivna stvar.
@Dule
"Nesporno proizvodjac kvalitetnih i naprednih vozila, Audi je shvatio da je doshlo vreme da se drsko i bezobrazno (krajnje afirmatvno mislim) predje na kapitalizaciju efekata dugogodisnjeg ulaganja u marketing."
Samo mi objasni gde vidish blacenje Audija. A ako si se pronasao u drugom delu teksta... Jbg, life is bitch.
@Dule
nazalost, propustio si sinocnu zurku koja je bila posvecena upravo tebi i tvojim zivotnim mudrostima...
Dosta komentara je obrisano, mozes da pretpostavis zasto...
Uglavnom, diskusija je NEPONOVLJIVA! :)))
Nego, ja kad bi imao tih 17000 ja bi ga uzeo. To je najjeftini Audi u svakom slučaju. Premijum gradski automobil, šta mu fali!
Dule, zavisi ko kako gleda na to. Računaj kao pozitivno ajde da ga ne tupimo mnogo...
Znaš kako se kaže ,,bez kralja ne valja" I ajde jedan osmeh.
Sada će i moderator auto da se nasmeje kada razmišlja da li da mi obriše post ili ne.Opasan je.
čarobnjak pozdrav prijatelju!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kad te vidim podmaldim se nekako za par godina! Dobro utičeš na mene.
Nego, bio sam na Vlasini 6 dana, malo glava da mi se odmori. Sa rodbinom malo, odosmo na planinu. lele brate svež vazduh, planinska izvorska voda, sunčanje na jezeru, kupanje, šetanje po šumama i planinama. extra. za razliku od ovih mojih lezilebovića koji ih mrzi dupe da obrišu, samo po ceo dan se svađaju i sede u sobu uz lap top kao da nisu to mogli u Niš, ja odem pa po nekolko sati šetam po planinčini. Juče sam na primer od petnest do dva pa do sedam po podne šetao po šumama i planinama. Samo brate prekjuče sam se sunčao nisam se mazao i izgoreo sam malo, a juče sam se dogoreo kod ramena, pa me sad peče i svrbi istovremeno, više svrbi nego što peče. zajebano.
Inače što se tiče automobilizma o čemu je ovde reč, tamo ima sve i svašta od sirotinje do bogataša, znači od juga pa do Micubiši Lansera novog, a i boga mi Hjundai Ix55 onaj terenac. baš sam ga video uživo, mnogo je moćan uživo. Ali za te planinčina i džombe terenci su i namenjeni, a ne po gradu da se iskompleksirani idioti voze i da te gledaju sa visine. A ne mogu da ga parkiraju ispred ulaza zgrade.
Nego, da se vratim na temu o A1. Baš malopre kada smo se vraćali u Floridi, nas petoro, to je bilo strava. Guramo se petorica, a stvari i torbe za pet je mnogo, tako da ne samo što je gepek pun, i krov, nego smo stavljali stvari gde ko stigne, preopteretili smo onaj inače slab auto do maksimuma. E zato mi se sviđa onaj A1. Kao prvo, ima mesta za četvoro, bolje dvojica da sede na odovjenim sedištima kao gospoda nego trojica da se guraju dok su ovi napred privilegovani. Drugo, ograničene su onda istvari za četvoricu, a ja mislim da je prtljažnik kod A1 negde sličan kao kod Floride, mada to lupam ,možda grešim. Treće, manje troši garantovano. Četvrto, za grad je extra, okretan, o tome da ne pričamo, a i za auto put nije loš, da ga cepaš do 150, kolko već može da ide. A i putuješ udobno. Pa kad se umoran vratiš sa puta, dođeš u Niš u onu urbanu džunglu (da ne pominjem 5 puta pretrpaniji Beograd), onda mu veličina i okretnost dolaze do efekta....
Ali ipak, pa za putovanja nje isto ni A1, kao na primer A3, ili A3 avant a da ne pominjem veće modele koji pa tek imaju kapaciteta i komfora, i baš su namenjeni za to. Moj komšija baš ima A3 crvene boje, milina kad putuju negde.
haha čarobnjak, ma i Punto je dobar za to!!!
@MasterHaosis
hvala na putopisu! :)))
Florida je svojevremeno imala najveci prtljaznik u C segmentu, cak 410 litara!
A zar u Floridi ne mogu dvoje da sede pozadi?!? :)))
Za put nema nista bez karavana ili neki MPV, Scenic na primer...
čarobnjak, haha to je bilo samo ukratko. mada ja mislim da je najveći post koji je auto čitao skoro, pošto vidim da je dečko u akciji bio.
Ej ne mogu da vidim koliki je prtljažnik kod A1.
Pa u Floridi mogu da sede dvoje pozadi, ali nas je 5. U svakom slučaju ima mesta za 5. Nije isto kada je klupa za trojicu pozadi i kada je za dvojicu. Bar ne kod ovih starijih modela, i kod novijih je donegde podeljeno na tri ako je dovoljno širok automobil tako da ne možeš da uskačeš kod drugoga i da ga guraš u vrata. A primetio sam kod A1 da između dvojice pozadi ima mesta za čaše i sitnice što je extra. haha ali ako je put džombast malo, kakvi su naši putevi često, ima da leti sok na sve strane! pa zato se i zove osveženje hahaha
čarobnjak, ali i onaj Fijat 500 nije loš za tako to. Slične ima karatkeristike kao A1. A obojica su simpatični četvorosedi. Ali ja se uvek nasmejem kad vidim Fijat 500, mnogo mi je smešan auto. Mnogo smešno izgleda. Ali se sa njim mnogo bolje muvaju ženske. ,,Ej, ožeš da te provozam u Fijat 500, gle što je sladak..., ali bolje ćeš da ga upoznaš ako uđeš..." haha. A ženske vole takve automobilčiće. Ali stvarno, kod Fijata 500 mi se mnogo sviđa unutrašnjost, moderna u retro stilu! A kod A1 isto unutrašnjost nije loša, malo je stilski smirenija nego kod Fijata, samo što ima malo skuplje materijale i luksuzniju unutrašnjost.
Ali ono što odvaja A1 od ostalih Audija na prvi pogled su definitivno ove LED diode koje izgledaju kao jedna linija, dok su kod ostalih Audija normalne, i kod ostalih proizvođača.