Seat akcijske ponude

U ponudi domaćeg uvoznika Seata se nalazi više modela ovog španskog proizvođača po sniženim cenama.
Tako je cena Ibize 1.2 MPI Reference 70KS sa 11.753 smanjena na 9.999 evra, Ibiza 1.4 MPI Style 85KS umesto 12.514 staje 11.604 evra, Ibiza ST 1.2 MPI Reference 70KS košta 11.799 evra (bez popusta 12.712), a Ibiza ST 1.4 MPI Style 85KS umesto 13.109 sada košta 12.299 evra.
Leon 1.2 TSI Reference 105KS ima cenu od 14.999 evra umesto 15.344 evra, Leon 1.6 TDI CR Style 105KS treba platiti 16.999 umesto 18.456 evra, a Leon 2.0 TDI Style 140KS košta 18.499 umesto ranijih 19.930 evra.
Altea 1.6 TDI CR Style 105KS na popustu košta 17.749 evra (cena bez popusta 19.009 evra), cena modela Altea XL 1.2 TSI Reference 105KS je snižena sa 16.765 na 16.399 evra, Altea XL 1.6 TDI CR Style 105KS staje 18.499 evra umesto 19.734 evra, a Altea XL 2.0 TDI Style 140KS sada košta 19.999 evra umesto ranijih 21.392 evra.
I na kraju, Exeo 2.0 TDI CR Style 143KS sa popustom staje 22.699 evra, dok je ranije cena bila 24.931 evro.
Više detalja o ovoj ponudi pogledajte na zvaničnom sajtu uvoznika, a za sve dodatne informacije kao i da zakažete test vožnju, možete se obratiti nekom od ovlašćenih Seat dilera na teritoriji Srbije: Porsche Beograd Ada, Porsche Beograd Sever, ASTA Novi Sad, BROS Auto Niš i AC Manik Čačak.
Autoblog.rs
jel ovaj 1.2 TSI motor isti onaj koji škoda razmatra da ne prodaje na našem tržištu jer ima problema sa kulturom rada zbog goriva?
Da li je neko vozio Leona 1.2TSI ili 1.6TDI CR?Kakva su medjuubrzanja, snaga na usponu i opšti utisak?
@mimibelgrade
Da.
@Pedja
Pitaj Predraga. On ih je vozio oba. Po njemu, jedan je IN, drugi OUT.
Ја mislim da je i onaj "OUT" ( TDI ) odličan, jer tako kaže "kriva obrtnog momenta", pošto je ona i kod TDI delimično ravna ( možda "u dužini" od oko 1.000 rpm, mrzi me da sada gledam detalje ), pri čemu je maksimalna vrednost momenta oko 25% veća od TDI nego TSI-a.
Utisak je utisak ( subjektivan ), ali objektivno izmereno je objektivno izmereno.