Chery akcija : popust do 500 evra na sve modele

Od 15. oktobra do početka decembra Chery Srbija odobrava popust do 500€ za sve modele bez obzira na način plaćanja/finansiranja.
Akcijske cene vozila su:
Ego Standard.........................................6.990,00 €
Ego Luxury.............................................7.490,00 €
Tengo Hatchback Standard....................9.990,00 €
Tengo Hatchback Luxury......................11.990,00 €
Tengo Sedan Standard.........................10.490,00 €
Tengo Sedan Luxury.............................12.490,00 €
Tiggo 1.6 Luxury 4x2.............................13.490,00 €
Tiggo 2.0 Standard 4x4.........................14.490,00 €
Tiggo 2.0 Luxury 4x4.............................15.490,00 €
Tiggo 2.0 Luxury 4x2 AT........................16.490,00 €
Ego Standard Van…………………………………..6.190€ + PDV
Ovo je vec nesto, tj. uporedivo sa drugim dobrim ponudama (Hyundai, ponekad ulete Citroen, Chevrolet, Dacia...)
Drugovi iz Chery-ja!
A da li postoji mogucnost i za nesto vise od "regionalnog centra"? Drugim recima, da li kod zastupnika i Kineza ima ambicije i mogucnosti da se nesto od ovog Chery-ja proizvodi u Srbiji?
Pa realno je da bude konstantno (a ne na akciji) u proseku 1000+ eur manje, pa da bude u rangu dobrih/najboljih ponuda kao sto je i30.
A kad bi dali autogas za DZ, ili kad bi nesto od ovoga ovde pravili...... vrh, nema dalje.
Ma sta je dobra ponuda?
Ovaj ego luxury sto je kostao 7500 e i sad kosta 7500 e! Jedino sto je poskupeo bio pa je sad kao na popustu, a dodje na isto.
A ovaj za 6999.99999 e ili ti posteno receno 7000 je varijanta bez pola opreme koja je ionako preskup kineski model cinila iole logicnim izborom za one koji hoce more opreme za male pare.
Kad ego standard bude ne vise od 6200 e, a luxury ne vise od 6700 e, onda se moze govoriti o koliko-toliko dobroj ponudi.
Damko,
U pravu si!
Zapravo cene nisam dobro pogledao. Znao sam zvanicne cene i onda prevideo ovo "do 500 evra"..... a to "do 500 evra" je zapravo od 1 do 500.
Cirkus.
To je kad covek vidi sta hoce da vidi (neki pomak), a ono.....
@Đenka
Dobar ortak radi u prodaji Čerija. Probao sam to što se kod nas nudi. Sasvim solidan auto, ko ne pati od sindroma brenda i ko želi punu opremu koju klasa nudi a po ceni osnovne opreme konkurencije. Završna obrada solidna, utegnuta, više tvrde, manje meke plastike ali sasvim solidno (u Daciji je kompletno tvrda plastika), standardna garancija daje koliku toliku sigurnost da si bar pet godina miran. E sad, jedini koji je nešto više rabljen a za koji ja znam (ima oko 20 000 km), deluje isto tako nov, nema vidljivih oštećena plastike unutra, spolja deluje odlično, motor zvuči nepromenjeno...u svakom slučaju, treba sačekati bar još godinu dve za kompletnu sliku. Za sad bih cenio da nisu loši.
Djenka
Imaš dosta komentara o tom vozilu na linku
http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=457372
Po meni, posebno su vredna iskustva "vlasnika" Mitra, Jovane, Stanka i Joe-a ...
Gagiba,
hvala za info! :)))
Panchevski,
Majorette!? Da, ali samo kada je (made in france), nista PRC, Macao... :)))
"Zlo" si ti jedno...ZNAŠ!...kao i "onaj"...
Ovaj auto je kao i kineski kišobran, koji traje jednu kišu.
Ali ovolika cena od 7000€!
Po meni je realna cena malo preko pola navedene, možda 4000€ i ni evra više.
Punto clasic je avion za ovo a druge da ne nabrajam.
I ovo može da kupi samo "neupućeni" koji autosalone zamišlja kao buvljak.
Moron
Da nisu ono Dejani... :)))
Mange
Od zla za tebe... Kad su mi kupovani 80-ih, bili su France...
A sada je PRC... I stvarno smo svi PRC...
Japanci su krajem 60 imali bum u auto industriji, poput ovoga što kinezi sada rade. Ali oni su na tržište doneli nešto novo a to je u prvom redu male, nabildovane i sa malom potrošnjom motore.
Ovi kinezi donose bezličnost, plagijate, nikakvog kvaliteta.
Glavno što će kinezi napraviti u auto industriji biće da ćemo kola menjati kao i tolet papir.
U taj trend se jedino ne uklapaju cene koje moraju ići dole. Trenutne cene kineskih kola kod nas i u Evropi se može nazvati lov u mutnom, dok tržište ne ukapira šta je realnost.
Na tržištu kineskih građevinskih mašina već je stanje takvo da jedna kineska kopija komacu ili katapilar utovarivača košta od 2 do 3 puta manje.
Moron
Osnovna karakteristika svakog toalet papira je da je namenjen za jednokratnu upotrebu. E sad, što može biti mekši i tvrđi, beli i sivi, menja "ugođaj" ali i ne vek eksplatacije :))
Mange
U pravu si za "osnovnu karatertistiku", ali "ugodjaj" koji pominješ, koji sa sobom ponesemo iz tih par "naših trenutaka", odredjuje i našu afekciju kada se ponovo nadjemo pred neminovnošću istovrsnog dogadjaja. Kao i sa raznim vozilima. Možda u pogledu veka trajanja izmedju njih i nema neke značajne razlike, ali može da bude bitna razlika u našoj "emociji" ... A ta "emocija" ipak vredi ...