home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Uvoznik Renaulta za Srbiju (Renault.rs) ima specijalnu ponudu za više modela ovog francuskog proizvođača.

Među njima je i Megane sa GT Line paketom, i to u tri varijante: 

Renault Megane Coupe GT Line 1.6 16v (81kW/110KS)

Cena sa popustom i PDV-om: 16.042 evra 

OPREMA:

+ Poklon paket GT Line (GT Line look, el. pod. retrovizori, alu naplatci 17", pomoć pri parkiranju pozadi, prednja sedišta RS)
+ Automatski klima uređaj
+ Kožom presvučeni upravljač i ručica menjača
+ Sportska šasija
+ ABS, BAS, ESP
+ Regulator i limitator brzine
+ Radio CD MP3 4x15W sa komandama pri upravljaču i "hands free" telefoniranjem
+ Svetla za maglu napred
+ 6 vazdušnih jastuka
+ Putni računar

Megane Berlina GT Line 1.6 16v (81kW/110KS)

Cena sa popustom i PDV-om: 15.500 evra 

OPREMA:

+ Poklon Paket GT Line (el. retrovizori, alu naplatci 17", parking senzori pozadi, GT Line sedišta, sportska šasija, GT line look)
+ Dvozonski automatski klima uređaj
+ Regulator i limitator brzine
+ ABS, ESP
+ 6 vazdušnih jastuka
+ Svetla za maglu
+ Kožom presvučeni upravljač i ručica menjača
+ Radio CD MP3 4x15W sa komandama pri upravljaču i "hands free" telefoniranjem Bluetooth

Megane Grandtour GT Line 1.6 16v (81kW/110KS)

Cena sa popustom i PDV-om: 16.242 evra

OPREMA:

+ Poklon paket GT Line (GT Line look + el. pod. retrovizori, alu naplatci 17", pomoć pri parkiranju pozadi, prednja sedišta RS)
+ Automatski dvozonski klima uređaj
+ 6 vazdušnih jastuka
+ Upravljač i ručica menjača presvučeni kožom
+ Regulator i limitator brzine
+ Radio CD MP3 4x15W sa komandama pri upravljaču i Bloetooth telefoniranjem
+ Prednja svetla za maglu
+ Putni računar
+ ABS, EBV, ESP

Spisak svih modela na specijalnoj ponudi možete pogledati na zvaničnom sajtu uvoznika, a za više informacija obratite se najbližem Renault dileru.    

Autoblog.rs


čitanja : 4128



Komentari

Extra ponuda.
Coupe je najbolji.

Autor PITBULL 27 Okt 2010, 18:10

@Carobnjak
Vidis kako se za relativno male pare dobija vrhunski kupe u toj kategoriji i to sa sasvim lepom opremom.
To nedostaje Djulijeti,mnogo je skupa.
Zato nema takvu prodaju.
Gledao sam ono njesra Mito,skuplja od ovog Megana.
A nije mu ni prineti,jos je i manja kategorija.
Nazad je odvratana,oni retro stopovi,fuj.
Inace napred moze da prodje kao i linija auta.
Samo su ga upropastili sa zadnjim delom.

Autor PITBULL 27 Okt 2010, 18:19

Za potencijalne kupce je bolje da pricekaju i skupe jos koju hiljadarku pa pazare novu Astru GTC ;)))

Ovo se svejedno kupuje zbog izgleda, a nova Astra GTC ce biti sampion u klasi po tom pitanju!

https://autoblog.rs/gallery/108/Opel%20GTC%20Paris%20201.jpg

Autor dragan 27 Okt 2010, 18:31

@dragan
Potpuno se slazem.
Ali mislim da ce Astra GTC biti u osnovnoj verziji ovoliko pare a mozda i vise!
Sa ovakvom opremom,verujem da ce biti oko 22-23 hiljade najmanje...

Autor PITBULL 27 Okt 2010, 18:33

@dragan
Primetio sam da imamo skoro istu filozofiju sto se tice kola.
Isto razmisljanje,isti favoriti itd. :)
Pozdrav!

Autor PITBULL 27 Okt 2010, 18:36

Ko voli Megane dobra ponuda...

Autor Panchev9 27 Okt 2010, 19:02

Grandtour je pravi izbor, najmocniji karavan C-segmenta!

@PITBULL
Mito i Megane se ne mogu porediti, tj. babe i zabe...

Autor carobnjak 27 Okt 2010, 20:23

U poslednje vreme sam primetio da se u komentarima tekstova stalno pominje Alfa Julieta (uglavnom u negativnom kontekstu) i Opel Astra (koja uglavnom j**e kevu koliko je dobra) i ako nemaju nikakve veze sa tekstom iznad. Pitam se zasto je to tako.

Autor Vlajko 27 Okt 2010, 20:27

P.S.
takodje i Megane i Giulietta nisu takmaci, barem ne direktni...

Autor carobnjak 27 Okt 2010, 20:27

@Vlajko
zato sto je Giulietta vrh i jako smeta onima koji to ne zele da priznaju, jednostavno!

Naravno i Astra i Megane su odlicni ali samo posle nje...:)))

Autor carobnjak 27 Okt 2010, 20:29

Cene su im zista dobre, što bi rekli "konkurentne". Grandtour ( po meni ) ima samo jednu potencijalnu primedbu - prostor za kolena na zadnjoj klupi je možda nedovoljan za visoke ljude ( isti kao kod berline ), što je moglo da se izbegne da su za megane karavan uzeli platformu fluensa. Ali, razumem reno - da su to uradili, potencijalno bi ugrozili "kratki" scenic ( jer bi tada megane karavan bio "razapet" više od "kratkog" scenica i taj bi scenic postao malo besmislen )

Autor Moron 27 Okt 2010, 21:41