Renault Megane GT Line na akciji

Uvoznik Renaulta za Srbiju (Renault.rs) ima specijalnu ponudu za više modela ovog francuskog proizvođača.
Među njima je i Megane sa GT Line paketom, i to u tri varijante:
Renault Megane Coupe GT Line 1.6 16v (81kW/110KS)
Cena sa popustom i PDV-om: 16.042 evra
OPREMA:
+ Poklon paket GT Line (GT Line look, el. pod. retrovizori, alu naplatci
17", pomoć pri parkiranju pozadi, prednja sedišta RS)
+ Automatski klima uređaj
+ Kožom presvučeni upravljač i ručica menjača
+ Sportska šasija
+ ABS, BAS, ESP
+ Regulator i limitator brzine
+ Radio CD MP3 4x15W sa komandama pri upravljaču i "hands free"
telefoniranjem
+ Svetla za maglu napred
+ 6 vazdušnih jastuka
+ Putni računar
Megane Berlina GT Line 1.6 16v (81kW/110KS)
Cena sa popustom i PDV-om: 15.500 evra
OPREMA:
+ Poklon Paket GT Line (el. retrovizori, alu naplatci 17", parking senzori
pozadi, GT Line sedišta, sportska šasija, GT line look)
+ Dvozonski automatski klima uređaj
+ Regulator i limitator brzine
+ ABS, ESP
+ 6 vazdušnih jastuka
+ Svetla za maglu
+ Kožom presvučeni upravljač i ručica menjača
+ Radio CD MP3 4x15W sa komandama pri upravljaču i "hands free"
telefoniranjem Bluetooth
Megane Grandtour GT Line 1.6 16v (81kW/110KS)
Cena sa popustom i PDV-om: 16.242 evra
OPREMA:
+ Poklon paket GT Line (GT Line look + el. pod. retrovizori, alu naplatci
17", pomoć pri parkiranju pozadi, prednja sedišta RS)
+ Automatski dvozonski klima uređaj
+ 6 vazdušnih jastuka
+ Upravljač i ručica menjača presvučeni kožom
+ Regulator i limitator brzine
+ Radio CD MP3 4x15W sa komandama pri upravljaču i Bloetooth telefoniranjem
+ Prednja svetla za maglu
+ Putni računar
+ ABS, EBV, ESP
Spisak svih modela na specijalnoj ponudi možete pogledati na zvaničnom sajtu uvoznika, a za više informacija obratite se najbližem Renault dileru.
Autoblog.rs@Carobnjak
Vidis kako se za relativno male pare dobija vrhunski kupe u toj kategoriji i to sa sasvim lepom opremom.
To nedostaje Djulijeti,mnogo je skupa.
Zato nema takvu prodaju.
Gledao sam ono njesra Mito,skuplja od ovog Megana.
A nije mu ni prineti,jos je i manja kategorija.
Nazad je odvratana,oni retro stopovi,fuj.
Inace napred moze da prodje kao i linija auta.
Samo su ga upropastili sa zadnjim delom.
Za potencijalne kupce je bolje da pricekaju i skupe jos koju hiljadarku pa pazare novu Astru GTC ;)))
Ovo se svejedno kupuje zbog izgleda, a nova Astra GTC ce biti sampion u klasi po tom pitanju!
https://autoblog.rs/gallery/108/Opel%20GTC%20Paris%20201.jpg
@dragan
Potpuno se slazem.
Ali mislim da ce Astra GTC biti u osnovnoj verziji ovoliko pare a mozda i vise!
Sa ovakvom opremom,verujem da ce biti oko 22-23 hiljade najmanje...
@dragan
Primetio sam da imamo skoro istu filozofiju sto se tice kola.
Isto razmisljanje,isti favoriti itd. :)
Pozdrav!
Grandtour je pravi izbor, najmocniji karavan C-segmenta!
@PITBULL
Mito i Megane se ne mogu porediti, tj. babe i zabe...
U poslednje vreme sam primetio da se u komentarima tekstova stalno pominje Alfa Julieta (uglavnom u negativnom kontekstu) i Opel Astra (koja uglavnom j**e kevu koliko je dobra) i ako nemaju nikakve veze sa tekstom iznad. Pitam se zasto je to tako.
P.S.
takodje i Megane i Giulietta nisu takmaci, barem ne direktni...
@Vlajko
zato sto je Giulietta vrh i jako smeta onima koji to ne zele da priznaju, jednostavno!
Naravno i Astra i Megane su odlicni ali samo posle nje...:)))
Cene su im zista dobre, što bi rekli "konkurentne". Grandtour ( po meni ) ima samo jednu potencijalnu primedbu - prostor za kolena na zadnjoj klupi je možda nedovoljan za visoke ljude ( isti kao kod berline ), što je moglo da se izbegne da su za megane karavan uzeli platformu fluensa. Ali, razumem reno - da su to uradili, potencijalno bi ugrozili "kratki" scenic ( jer bi tada megane karavan bio "razapet" više od "kratkog" scenica i taj bi scenic postao malo besmislen )