home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Novosti.rs  

”Micubiši lanser evo 10 mr tc-sst”, posredstvom kompanije ”inoto” stigao i na tržište Srbije

Poklonici relija, ljubitelji sveta brzina na četiri točka, znaju pred kim se skida kapa dole. I vlasnici “poršea”, “ferarija”, skupocenih superautomobila, moraju da priznaju da je “micubiši lanser EVO” i kao ulični trkač, odavno stekao kultni status.

Zahvaljujući kompaniji “Inoto”, japanski “Micubiši” se vratio na tržište Srbije, a obožavaoci legendarnog automobila imaju priliku da dođu do “evolucije 10”, najnovijeg bisera sa Delekog istoka.

Priča o “lanseru EVO” počela je oktobra 1998. kada je automobilski svet superautomobila izmenjen zauvek. Klasični sedan, nabildovan na (po džentlemenskom sporazumu Japanaca sa konkurencijom) samo 280 KS, sa 2,0 litara radne zapremine, sa performansama koje su imali samo dvostruko, pa i trostruko skuplji superautomobili, bio je istovremeno sposoban da prosečnu porodicu odvede na izlet i da sa njim odete u kupovinu, osvojio je svet na prečac.

Posle prve, usledile su sve žešće i žešće verzije, koje su, uz pomoć “Reliarta”, ovenčane i mnogobrojnim svetskim reli titulama...

“Evolucija 10” predstavljena je u jesen 2007. a već 2008. je preplavila tržišta. Ovaj auto, izuzetno je popularan u SAD, Engleskoj, Australiji, Nemačkoj.

Zahvaljujući prijateljima iz “Inota”, uspeli smo, da bar nakratko uživamo u čarima ovog lepotana, koji je istog dana, kada je osvanuo u izlogu salona u beogradskoj Karađorđevoj, dobio i novog vlasnika.

Cena - 46.900 evra sa svim dažbinama!

Odgovor na pitanje šta se u stvari dobija za taj novac je i najjednostavnije objašnjenje zašto je ovaj automobil još jedan povratak legende.

“Lanser”, zasnovan na potpuno novoj osnovi je žestok iz svakog ugla. Japanski inženjeri tvrde da su stvorili automobil čiji je svaki deo smišljen da obezbedi najuzbudljiviju moguću vožnju.

Naglašene, sportske linije, niklovani otvori izduva (a tek zvuk), karakteristični spojler, crvene “brembo” kočnice, sve odmah asocira na snagu, brzu, čarobnu vožnju.

Unutrašnjost oduzima dah. Imate utisak da ste istovremeno i u luksuznom vozilu, jer sve je izrađeno od vrhunskih materijala, kože, nikla, i u sportskom bolidu jer je sve, od volana, aluminijumskih papučica za gas i kočnicu, do neverovatnih “rekaro” sedišta, “haj-tek”!

Pri tome na zadnjoj klupi ima sasvim dosta mesta za tri odrasle osobe. Podignete poklopac gepeka i pomislite da ste se “namerili” na porodični auto. “Nedoumicu” izaziva jedino ogromni “subvufer”, zvučnik smešten na levoj strani gepeka.

Napred je smešten benzinski motor zapremine 2,0 litara sa 217 KV (nešto više od 280 KS) sa obrtnim momentom od 366 nm. Menjač “tvin-klač SST” (sport šift sa duplim kvačilom) sa šest brzina (komande i na volanu) prenosi snagu na sve točkove, permanentno. Do stotke za 5,6 sekundi, maksimalno (elektronsko ograničenje) 242 km na čas.

Zalepljen za drum, gutajući krivine, ova “desetka” će vam sigurno pokazati koliko je “adrenalin” moćan opijat.

OPREMA

”Evolucija 10” se diči zaista neverovatnom opremom. Između ostalog tu su ABS, EDB, ASC, TCL sistemi zaduženi za kontrolu vozila, vazdušni jastuci napred, bočni i za kolena vozala i suvozača, ali i ISOFIKS sistem za učvršćenje dečjeg sedišta.

Klima je automatska, podesivi servo volan, tu je i putni računar, kompletan električni paket (prozori, vrata, sedišta) audio sistem ”rokford” ima 12 zvučnika, tu je HDD, video-ulaz, USB, navigacioni sistem, ”rekaro” kožna, sportska sedišta sa grejačima.

Vešanje je sportsko, ksenon svetla su podesiva po visini, aluminijumske felne su ”BBS” od 18 inča, stakla su tonirana, prednji farovi za maglu daju još ”opasniji” izgled, a da bi vožnja bila što ”glatkija” brine se i ACD (aktivni centralbi diferencijal).

Tu je i tempomat, senzori za automatsko paljenje svetala i brisača, pomoć pri kretanju uzbrdo, beskontaktni ključ, ”blutut” sa komandama na upravljaču za glasovno pozivanje i mikrofon...

TEHNIČKI PODACI

Motor: 2,0 ”mivek” turbo

Zapremina: 1.980 ccm

Snaga: 217 kW

Obrtni moment: 366 Nm

0-100 km/čas: 5,6 sek.

Maks. brzina: 242 km/čas

Potrošnja: l/100 km

Grad: 14,4

Van grada: 8,1

Kombinovano: 10,4

Rezervoar: 55 l

Dužina: 4.495 mm

Širina: 1.810 mm

Visina: 1.480 mm

Težina: 1.550 kg

Prtljažnik: 400 l

Direktor Mitsubishija za Evropu: Srbija ima potencijal

Ekskluzivno: Kenji Toh o prodaji automobila. Mnogo se očekuje od projekta elektromobila 

Očekujemo da će Vlada Srbije dati sve poreske olakšice za električna vozila. Predstavili smo “i-MiEV” prošle godine na sajmu automobila u Parizu, a to je prvi elektromobil sledeće generacije koji se masovno proizvodi. “Micubiši motors” razvio ga je potpuno samostalno i od ovog projekta očekujemo veliki uspeh u svetu, pa i u Srbiji.

Ovo u intervjuu za “Novosti” ističe Kenji Toh, direktor kompanije “Micubiši motors” za Evropu. On ocenjuje da je tržište u Srbiji važno, jer jedno je od malobrojnih koje ima potencijal za razvoj auto-industrije. Ali, osim razvijanja distributerske mreže, japanska kompanija zasada ne planira druge investicije.

* Koliko ste zadovoljni prodajom u Srbiji do sada, s obzirom na to da ste promenili distributera?

- Tek nedavno smo ponovo počeli s poslom u Srbiji, pa je prerano govoriti o rezultatima. Ali, uvereni smo da je kompanija “Inoto”, s kojom sada radimo, dovoljno ambiciozna, i da naša saradnja ima budućnost.

* Kako je kriza uticala na poslovanje “Micubišija” u Evropi?

- Konkurencija je sve veća, a situacija sa najvećom svetskom finansijskom berzom “Foreks” i dalje je teška. Nastojimo da probleme u poslovanju prevaziđemo uz pomoć novih modela, kao što je ASX. On predstavlja glavni stub našeg posla u Evropi. Svoju šansu vidimo među kompaktnim suv vozilima.

* Šta “Micubiši” planira na duže i kratke staze?

- Ključne ideje za budućnost naše kompanije u celom svetu je okretanje zaštiti životne sredine i zemljama u razvoju. Počeli smo prodaju prvog električnog vozila na svetu, a naše prisustvo sada se najviše primećuje u zemljama jugoistočne Azije. Nadam se da ćemo se uskoro pojaviti i na tržištu Kine, Indije i Brazila, a očekujem i pojavljivanje na tržištu Srbije.

* Kako ćete poboljšati poziciju u Srbiji i Crnoj Gori?

- Verujem da ćemo, na globalnom nivou, postati lideri kad su u pitanju “ekološki” automobili, jer imamo veliko iskustvo. “Micubiši” je bio veoma popularan u Srbiji devedesetih godina prošlog veka, pa pokušavamo da podsetimo tržište na sve kvalitete koje imamo. Na dužem planu, cilj nam je da budemo u vrhu među japanskim proizvođačima po prodaji u Srbiji i Crnoj Gori.

Autor : P. Janjatović



čitanja : 10697



Komentari

to je automobil za respekt! Voleo bih jednog dana da ga kupim :)

Autor Logan 19 Jan 2011, 10:41

MIca Kraljica ! ;)

Autor XLR8R 19 Jan 2011, 11:03

Legenda!

Autor Panchev9 19 Jan 2011, 11:40

VIDEO SAM GA U BULEVARU KOD CVETKA :D IDENTICAN OVAKAV SA SLIKE :D ODUSEVLJEN SAM :D

Autor samo u snu 19 Jan 2011, 12:58

E to je auto!!!

Autor Damko 19 Jan 2011, 17:12

Kupicu bar dva komada.

"I vlasnici “poršea”, “ferarija”, skupocenih superautomobila, moraju da priznaju da je “micubiši lanser EVO” i kao ulični trkač, odavno stekao kultni status."
- Jel se to misli na Srbiju?

"Priča o “lanseru EVO” počela je oktobra 1998."
- Zna covek znanje, nema sta :)

Dalje nisam citao, jer tekstopisac nije zasluzio...

Autor JA 19 Jan 2011, 17:54

PR micubishija je car xD

Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor 19 Jan 2011, 19:52

Standardni Lancer protiv Porsche-a ili Ferrari-ja ima sanse samo ako je put klizav.

Autor hh 19 Jan 2011, 20:24