Mercedes na 49. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora će na predstojećem 49. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu nastupati u Hali 3 Beogradskog sajma, na površini od 3.000 m2, i to sa 30 modela i 3 premijere.
Pored premijera u vidu obnovljene C klase, C Coupea i novog SLK, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora će između ostalog izložiti i restilizovani Maybach, obnovljenu R klasu, CL63 AMG, restilizovanni gradski automobil smart fortwo i atraktivni SLS AMG.

U skladu sa obeležavanjem 125 godina Mercedes-Benz brenda svim kupcima će biti poklonjeni vaučeri u vrednosti od 125, 1.250 i 12.500 evra.
Takođe, u okviru prodajne kampanje, u ponudi su atraktivne cene za aktuelnu C klasu, ML i GLK.

C klasa : Aktuelna serija je pronašla preko milion kupaca širom sveta od lansiranja u martu 2007. Kada je u pitanju vožnja i sigurnosni sistemi, nova generacija nudi istu udobnost i sigurnost kao i više klase Mercedes-Benz vozila. Sa mnoštvom naprednih funkcija u unutrašnjosti koje podsećaju na novi CLS, C-Klasa postavlja sasvim nove standarde u svom segmentu u pogledu vrednosti i kvaliteta. Preko 2000 novih komponenti razlikuju najnoviju generaciju Mercedes-Benz C-Klase od njenog prethodnika.


C klasa Coupe : U svojoj 125. godini istorije Mercedes-Benz uvodi novi tržišni segment sa svojim izražajnim sportskim kupeom. Ovaj poletan, sportski automobil sa dvoje vrata je predstavljen na Sajmu automobila u Ženevi početkom marta i odmah nakon toga publici u Beogradu. Novi model nudi naprednu tehnologiju koja je prisutna i kod nove generacije C-Klase.


SLK : Ovaj agilni sportski automobil ima novi, uzbudljiv dizajn, izuzetno visok stepen udobnosti za roudstera, pružajući neprevaziđeno uživanje u vožnji sa otvorenim krovom. U isto vreme, ovaj model će takođe postavlja nove standarde za sportske automobile u pogledu bezbednosti.


Raskosno... Kako i dolikuje Mercedesu.
Maybach,SLS AMG,CL 63,CLS ... :)))
Tako to radi Mercedes.
C klasa,ubedljivo najbolji enterijer u klasi,a moze i za klasu vise da konkurise.
C kupe je prelep u mat boji.
SLK promovise novi Sky Magic krov,kome se regulise prpustanje svetlosti.
Sta vise reci sem,Mercedes...
@McLaren
Ponesi maramice na sajam da damo nasim dragim (pojedinim) kolegama sa bloga kad budu balavili na Mercedesovom standu,tj u Mercedesovoj hali ! :)))
Haahahhah Pitbull, taman tako. :D Mada ne bi trebali ni da idu, da ne dobiju neke kardio vaskularne probleme. :D Bojim se za pojedince. :D
@McLaren
Ne brini se,cim odu na "svoj" stand,odma ce se nestati uzbudjenje, smiriti se otkucaji srca i adrenalin nestati :)))
Koje ste lozhane obojica,znaci strasno... :D Radujem se da vidim ovaj SLK uzivo,samo nadam se sa onim obicnim branikom. Ova C klasa kupe ne obecava nesto previse. Prekasno se pojavila u odnosu na glavne konkurente a najvise mi je smesan ovaj tanani C stub. Slicnost sa Oktavijom je prisutna ma sta rekli. C klasa mi je trenutno lepsa od A4, dvoumio bi se izmedju nje i trojke...
C klasa nije mogla da pridje novom Audiju A4 po dizajnu,a ne moze ni ristajling...Ovo mi je nekako skroz pitomo,onako za starije mi deluje,mada i kad pomislis Mercedes,uglavnom pomislis,pa mozda ga i vozim kad budem imao 50 godina :)
http://www.netcarshow.com/audi/2009-s4/1024x768/wallpaper_04.htm
Naravno,stvar je ukusa da ne bude zabune...
C kupe,hmm...Po dizajnu mnogooo je iza Audija A5,a po meni i iza Bmw 3 kupe-a...
Drago mi je da ce biti SLK,da ga malo osmotrim :)
@dusan
Stavio si S4,onda turi AMG C klasu.
I meni je lepsi A4 mada i C klasa u AMG stajlingu izgleda odlicno.
Enterijer je zato toliko iznad konkurencije,da je bolji od 5-ce nove a kamoli 3-ke. :)))
I od A4-e,ali ne i od A6 novog. (enterijer).
Mada,ko god da sedne u C klasu,nema sta da kaze sem hvale za enterijer,pa makar vozio i S klasu.
@PITBULL
Nema nekih slika od A4 na ovom sajtu gde bacam ponekad pogled na slike ;) Inace,ne uporedjuj sad AMG sa S-modelom,RS model se uporedjuje sa AMG-om...Ali da ne duzimo o tome,sve ce daleko otici...Takodje je i enterijer prelep u A4,kvalitetan,lepo odradjen sve na svojem mestu,takodje i tu je ukus bitan,neko voli onako,neko ovako,meni se ovo vise svidjahttp://www.netcarshow.com/audi/2009-a4/1024x768/wallpaper_17.htm
Zadao je domaci Audi i sa enterijerom,ali da napomenem,to je po meni,ne govorim u ime nekoliko milijardi ljudi :)
http://www.netcarshow.com/audi/2012-a6/1024x768/wallpaper_4c.htm
Ne svidja mi se samo enterijer u A3,ostali enterijeri Audija su odlicni,ali oni dosta vode racuna o tome,tako da mora da bude kako treba :)
U subotu sam gledao test na jednom nemackom kanalu. C klasa nikad bolja, i spolja i unutra. A4 je ranije bio najlepsi, sada je to C klasa. Onu smesnu trojku necu da komentarisem dok ne izadje nova.
Evo unapred najavljujem. Ovo je provokacija:
http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=499082&d=1300655170
@ toma
https://autoblog.rs/blog/auto/video/2011/03/22/video-audi-rs3-na-auto-express-probi
Citiram: ,,... acceleration is insane...''
prevod: ,, ubrzanje je ludo-mahnito''
https://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY&feature=player_embedded
vozio Ben "The Stig" Collins:
audi rs4 (420ks) 2:43:9
amg c63 (450ks) 2:43:5
bmw m3 (420ks) 2:38:9
Dobar dan, laku noc i dovidjenja!!!:)
http:/"/www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY&feature=player_embedded
vozio Ben "The Stig" Collins:
audi rs4 (420ks) 2:43:9
amg c63 (450ks) 2:43:5
bmw m3 (420ks) 2:38:9
Dobar dan, laku noc i dovidjenja!!!:)
Autor toma 22 Mar 2011, 11:28"
Prijatno i od mene.... :)))
@dusan
vec smo diskutovali oko tog rezultata na Nirburgringu, i posto je od 100 staza i rezultata tu jedino rs4 brzi, plus nisu bili isti uslovi, nije isti vozac, taj rezultat se slobodno moze nazvati anomalijom. Pa po tome ispade da je rs4 sa 420ks brzi od r8 sa istim motorom i to za 5-6 sekundi. Ja sam postavio link ka testu gde isti vozac u istom danu po istim uslovima vozi tri automobila. Ako ti i dalje zbog one anomalije verujes da je taj rezultat validan i da je rs4 brzi od m3 i r8 i rs5, onda je to celicnim nitima povezano sa tvojom inteligencijom, i ja tu ne mogu nista vise da uradim.
@toma
Zato ih AMG jede u svakodnevnim uslovima :)))
U normalnoj voznji,grad,autoput,regionalni itd.
Na ubrzanju vozac M-a moze samo da broji izduvne cevi AMG-a i da gleda zvezdu na gepeku kako sija :)))
@pitbull
koji su to svakodnevni uslovi. To sto ubrzava za 0.1 ili 0.2 sec. brze, usput, m3 ima bolju elasticnost, tj. od 80-120 ubrzanje u 5. stepenu prenosa, a priznaces da se to mnogo cesce koristi u svakodnevnom zivotu nego przenje guma (i to za 01 ili 0.2 sec brze) na semaforu. Tako da o tome ko kome gleda ledja zna se. M3 je dokazano najbrzi i to je to.
Znas li zbog cega vozaci M3-jke dobijaju posle izvesnog vremena tikove na levoj ruci?:)
*ebo vas i M3 i RS4 i C63 vise !!!!! Svaki je dobar sad sta nam se vise svidja to je druga stvar !
@toma C63 = 6300 kubika M3 = 4200 tesko da se M3 moze izboriti na vecim brzinama.
Nije 0,1 nego 0,4 sek. Znas li ti sta je to... C63 ubrzava za 4,4, a ima izdanja koja dizu za 4,1. M3 ne moze ispod 4,8 ama skoro na svakom testu. I medju ubrzanjima je jaci C63. Ono je ludnica od automobila. I zvuk je jaci, i lepsi je, i funkcionalniji je, i udobniji je. Ama sve... Dovidjenja i prijatno.. Hahahah
@McLaren
http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/mseries/m3coupe/2010/showroom/allfacts/compare.html
evo ti tehnickih podataka, 4.6sec sa automatskim menjacem. Kao sto sam i napisao 0.1 (na testovima) do 0.2 (fabricki) sekunde razlika. M3 od 80-120 u 5. stepenu prenosa stize za 4.2 sec. Merc ne daje te podatke za c63, ali veruj mi da nije brze od 4.2! A ako mi ne verujes uzmi pa trazi sam podatke.
@hh
promeni ime u ha-ha, pa da znamo da se radi o komedijasu. Tvoj post u 14:00 je epski. Pogledaj malo na kojm obrtajima se vrti i jeda i drugi motor, pa dodji da popricamo.
@toma
Svakodnevni uslovi su ti grad,ubrzanje itd.
Pola sekunde skoro brze ide C63 do 100. (da ne racunam onu C63 sa 520 konja) :)))
A ta minimalna razlika u krivini,moze da dodje do izrazaja samo na stazi sa profi vozacem.
Na ulici,AMG ce uvek pojesti M-a !
Svaki AMG :)))
@toma
Negde su isti,negde se kolju na stazi,negde je brzi za sekundu-dve M na stazi.
http://www.fastestlaps.com/comparisons/mercedes_c_63_amg-vs-bmw_m3_sedan_e90.html
Ali ga AMG uvek jede na ulici :)))
C63 AMG bre jede M6 a kamoli M3 :)))
https://www.youtube.com/watch?v=CgcsbB6j8dg&feature=related
Lepo ti pise "When you see an AMG on the freeway just get out of the way."
i
"Mercedes rapes BMW any day in any car"
Evo ti dokaza:
E320 cdi vs 530d
https://www.youtube.com/watch?v=nZdlfv1et3U
ML 63 AMG vs X6M
https://www.youtube.com/watch?v=EGeKL94T9J8
Bicu blagonaklon pa necu uzimati 65 AMG verzije :)))
@pitbull
vi bre mercedesovci uvrtite sebi u glavu nesto i dzaba zvanicni podaci, dzaba linkovi ka tehnickim podacima, ali aj da probam jos jednom. Ovo je specijalna tehnika za razgovor sa kamenjem: amg c63 4.4sec, mada juce je bila vest o novom c63 amg kupeo 4.5sec, a bmw m3 ima ubrzanje od 4.6sec. Dakle oba auta u standardnim verzijama sa automatskim menjacima. M3 420ks, c63 451ks.
I nemoj nista da mi pricas o zvuku koji proizvode. c63 postize max. snagu na 6800 o/min, a m3 na 8300 o/min. Tako da bez tjuniranih izduva, taj amg ne bi zvucao mnogo drugacije od standardnih mercedesovih motora. A i sam si pre neki dan likovao o kvalitetu zvuka u odnosu na broj obrtaja. Tako da.....chillout...
M5 ide 4,7, M6-4,6. M3 gts 4,5. Svaki AMG je brzi. Fabricki podatak za M3 je 4,8.
@pitbull
molio bih te da ne postavljas vise linkove ka takvim mentolskim snimcima i poredjenjima. Vec si postavljao taj mentolski snimak, mora da ti se mnogo svidja.
Odgovor na pitanje od 12.41:
Od ablendovanja:)
@McLaren
Stones in action.
Da li si ti pogledao link. 4.8sec. je sa rucnim menjacem. 4.6 je sa automatskim. C63 amg je 4.5sec, bilo juce na autoblogu, novi model. tacka. pardon T A C K A (mozda ne vidis)
M5 i M6 se vise ne proizvode. Novi M5 kao koncept ce biti zvanicno predstavljen za desetak dana, pa cemo onda raspravljati o M5.
@toma
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=162338
@toma
Znam da ti se ne svidjaju jer je Merc brzi,ali sta da ti radim.
BMW je brzi na stazi malo,a na ulici Merc :)))
Ili ti dovodis u sumnju verodostojnost onih snimaka???
Ako dovodis u sumnju,demantuj me.
@pitbull
Like rolling stones..nananna..
majke mi nisi normalan. Ja ti postavljam zvanican link sa tehnickim karakteristikama, a ti mi linkujes neko djubre iz kontejnera.
Evo jos jednom da pokusam, ali ocigledno nisam slusao na casu kad su nas ucili kako se diskutuje sa kamenjem....ako su nas to uopste ucili u skoli. Dakle jos jedan pokusaj:
http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/mseries/m3coupe/2010/showroom/allfacts/compare.html
Ili ti pokusavas da ubedis sebe i ostale, ignorisanjem istine:D
@toma
Nisi postavljao taj link.
Znaci 4,8 fabricki a sa manuelnim 4,6.
C63 AMG je svaki automatik pa ide 4,5 do 100. :)))
Ja verujem,da je jos veca razlika u realnom zivotu kad se trkaju C63 i M3 sa manuelnim menjacem,jer tih 4,8 je izvuko neki profi baja iz nekoliko pokusaja. :)))
Ako ide ispod 5,5 do 100 kad neki baja vozi super :)))
@pitbull
postavljao sam taj link. Pogledaj gore, u 14:46. M3 se isporucuje standardno sa manualnim. U zagradi su uvek podaci za automatik. Pa ne mislis valjda da je tezi auto sa rucnim nego sa automatskim menjacem. Budimo demokrate i uporedjujmo automatik sa automatikom.
Nemoj vise da pises recenice kao ove dve zadnje u postu od 15:36 - blamiras se!
@toma
Bolje se ti ne blamiraj.
Da nesto znas,znao bi kako se izvlaci maximalno vreme.
@toma
Je l ti mislis da svaki put uspe da se ostvari deklarisano vreme na ubrzanju?
@pitbull
naravno da ne. A da li ti mislis da samo kod BMW-a treba da se pokusava 5 puta da bi se dobilo deklarisano ubrzanje, a kod Mercedesa odma iz prve. Gledamo fabricke podatke i uporedjujemo ih. E sad mozemo da nadjemo i podatke iz AMS ili Autobilda pa da njih uporedjujemo. A primera radi, pronadji ako mozes na AMS uporedni test M6 i nekog Ferarija (ne secam se kog). Nije bitno poredjenje sa tim ferarijem, vec ono sto mi je ostalo u secanju, a vezano za ubrzanje. M6 ima deklarisano ubrzanje za 4,6sec, dok su na tom testu izmerili 4,4.
video sam novog slk uzivo , od pozadi izgleda kao neki sl, bas izgleda mocno i skupo a ustvari i nije toliko skup ko voli dvosede....
@PITBULL
A,kad se prica o brzinama kada su na temi supersportaci,tj,Porse,Ferari itd,tada ti grad nije bitan,a sad pricas o nekim gradskim ubrzanjima itd,itd ;) Posto vidim da ti je bitno,za tebe je 911 ko stvorena ;)
Ma pitbull nema ni sam pojma sta prica. Prvo kaze da motori koji se vrte na manjem broju obrtaja ne mogu da pridju po zvuku motorima sa vecim brojem obrtaja, onda kaze za m3 koji se vrti na 8300 o/min da ima nikakav zvuk u odnosu na c63 koji se vrti na 6800 o/min. Covek toliko pokusava da i sebe i druge uveri u nesto sto nije istina i ne moze da bude, da je vrlo cesto kontradiktoran:)
Da,kod M3 je to impresivno.Oduvek sam govorio da su motori kod M3,M5 i M6 fantasticni.
Inace,zvuk se frizira,moze se napraviti.Dosta ovde njih kritikuje Porse zbog zvuk,ali je to cist,sport zvuk,takodje meni se visa svidja zvuk M3-jke nego C63Amg.Zvuk M3 je nekako sportski,prelep,kao i Porseov.Isto su tako kritikovali Porse za zvuk,oni izbace Kareru gt,bez friz,zvuk je ludnica,nije on da grmi bez gasa ili nesto tako,ali kada mu se da gas,kad se nabije papucica,lomi prozore.
P.S
Takodje mislim da RS5 vrti na nesto skrooooz malo manje u odnosu na M3.Ne znam kako bese tacno.
Vise volim Merc od BMW-a,ali skidam kapu BMW-u za performanse. Oni sa trecinu manjim motorom izvlace kao Merc. Zamislite kakva bi raketa bila trojka sa motorom iz 760-ice.
@dusan
da audijev motor je mnogo slicniji bmw-ovom nego Merc. Mislim da se vrte na istom broju obrtaja. RS5 se mozda vrti na 100-inak obrtaja manje.
@bagzi
Oni bi mogli da nekako naguraju taj motor u trojku, i imao bi stravicne performanse, ali za ubrzanje na ravnom. Uz te performanse dobio bi i dodatnih 200kg na prednjoj osovini:), i kao sportski auto bio totalno neupotrebljiv. Budzili su neki tjuneri V10 iz M5 u trojku, pa ga jos frizirali na 560ks:)
Mi o vuku.... M3 sa motorom iz X6M. 0-100 za 3.3sec. Obavezno pogledati video:
https://www.youtube.com/watch?v=InzrWj6NCIg&feature=player_embedded
Pa stavljali su SLR-ov motor u SLK pa je drao Enzza, ostavljao ga na 200m. :D Bagzi, Mercedesi imaju i obrtni moment i ks jacu od Bmw-a. Maximalno dranje. :D
Azdaja. Ladno covek pustio volan na 270. A ono sa porseom dobra fora,mada bilo bi zesce da su nabudzili karavelu :))
@toma 22.13
Džaba sav trud...
"Što se grbo rodi, vrjeme ne ispravi..." - Njegoš :))
A ovo narandžasto zmajče je zanimljiva brdževina. Simpatičan trip kad ovako osušiš Poršea na banu! Cenim da su se oni u belcu dugo češkali po glavi...kao što se verovatno češkaju pojedini kad čitaju podatke koje linkuješ!!!! :)))
Njegoš inače nema veze sa onim pomorandžastim...to je neka druga filozofija... :))
20:03
toma opet laze kao po obicaju.
Sa manuelnim menjacem retko ko ce znati da izvuce maximum a i ako zna nece mu uspeti iz prvog uvek.
Kod automatika nema mudrosti,stisnes gas i osuris M-a. :)
Kao sto sam vec rekao,osvedoceni lazov kaze da sam ja rekao da M3 ima nikakav zvuk.
Naravno da to nije tacno.
M3 a i svaki M ima lep zvuk,vristeci,slican motoru.
Samo kazem da se meni vise svidja grmljavina AMG-a.
Takodje,naravno da Mercedes moze da napravi sa malom kubikazom puno snage.
Ali Mercedes pravi motore da traju a ne za jednokratnu upotrebu.
Zato je onaj Mercedes presao 4,6 miliona kilometara,a konkurenti daj boze da izvuku 500 hiljada km.