Nov auto skup i na rasprodaji

Preuzeto sa : Novosti.rs
Auto-kuće se trude da snize cene novih vozila, ali i pored popusta do čak pet hiljada evra, kupaca i dalje nema. Nudi se besplatno gorivo i održavanje vozila
Ako kupite naš automobil naredne tri godine ćemo vam besplatno točiti gorivo! I, naravno, poručuju u jednoj našoj poznatoj auto-kući, za to vreme besplatno ćemo vam održavati ljubimca!
Kriza auto-industrije u svetu, ali pre svega istanjeni buđelari naših građana, uticali su na pojavu ovakvih „akcija“ i na našem tržištu, gde tek poslednjih meseci kupac postaje „njegovo veličanstvo“, bar što se auto-dilera tiče.
Na našem tržištu najviše se proda „punto klasika“, čiju je prodaju Srbija potpomogla subvencionisanim kreditima i akcijom „staro za novo“. I to je doprinelo da uvoznici automobila, bar u klasi kojoj pripada i „šumadinac“ koriguju cene - na dole.
Lančana reakcija je bila neminovna i u vozilima u drugim klasama. Tržišna utakmica uvoznika automobila potpomognuta je i nadmetanjem banaka i lizing-kuća ko će dati povoljnije uslove za prodaju. Šampion je „mercedes“, koji je u saradnji sa jednom lizing-kućom ponudio za svoj model „C klasu“ kamatu od svega 1,25 odsto.
Svi se nadmeću u popustima i pogodnostima za kupce, pa tako „Kija“ za svoj model „prosid“ ovog leta daje fantastičan popust od čak 5.000 evra! Tako da „prosida“ sa izuzetno bogatim paketom opreme možete da kupite za 9.900 evra. Pri tome „Kija“ daje i sedam godina dugu garanciju.
Odmah je reagovala i konkurencija. „Hjundai“ je svoj hit automobil „i30“ ponudio za neverovatnih 10.090 evra, a uz kupovinu dizelaša (1,6 CRDi) dobija se dovoljno goriva da se pređe čak 6.000 kilometara.
„Sitroenov“model „C3“, ovenčan titulama automobila godine u mnogim zemljama, koji je u Francuskoj, kada se pojavio, koštao više od 12.000 evra, kod nas se trenutno prodaje za tek nešto više od devet hiljada evropskih novčanica.
Zoran Burić, iz marketinga „Vitro grup“, objašnjava da se uvoznici odriču visokih marži, štede gde god mogu, a oni koji imaju dobre pozicije kod proizvođača uspevaju da znatno snize i nabavne cene.
Zato nije čudo što najnoviji model „ford fijeste“ može da se pazari za 8.990 evra (popust preko 2.000 evra), a „ševrolet aveo“ za 7.399 evra.
Skoro da nema auto-kuće u Srbiji koja nema neku akciju sa popustima od nekoliko hiljada evra. Pri tome u ponudi su i besplatno servisiranje, gorivo, razni druge pokloni, nagradne igre.
Ipak, iz perspektive prosečnog građanina Srbije sa platom manjom od 400 evra i ove cifre deluju ako ne kao Himalaji, onda bar kao Alpi. U svakom slučaju, teško dostižne.
MI, PA SLOVENCI
Ako se ne računaju poslednje akcije u Srbiji, u Evropi najjeftinije automobile voze Slovenci! „Renoov“ model „klio“ (oprema „dinamik 1,2“) u Sloveniji, na primer, košta 10.484 evra, a isti model u Portugaliji 13.871 evra! U Srbiji može da se kupi za 9.298 evra (uz popust od 1.816 evra!). „Opel korsa“ u Sloveniji košta 9.970 evra, u Srbiji nešto manje od milion dinara, a „kod kuće“, u Nemačkoj, isti model košta 12.473 evra! „Dačija sandero“ sa benzinskim motorom 1,4 i klimom, paket opreme „ambians“, u Srbiji košta 7.777 evra, a u Nemačkoj 9.769 evra.
Autor : P. Živković
Foto : CitroenA koliko košta Dacia u Rumuniji?
Logan 1.6 Preference: 4450 eura!
Stepway 1.6: 6630 eura!
Koga bre lažu? Ispada da je u Srbiji carina bar 50%. E pa nije...
http://www.dacia.ro/
Tako je Predraže! Raskrinkaj ih sve!
haha i kažu da neki modeli kod nas su jeftiniji nego kod Nemaca. To je istina, a što ne kažu koliko je kvalitet tih vozila slabiji?
Dacia kod nas ima prevelike cene. Jednostavno ne vredi te pare. Ljudi je sada kupuju po automatizmu, isto kao i Classica, dok ne shvate da za malo veće pare imaju i bolje modele. Ali, tad je već kasno...
@MasterHaosis
I koliko imaju lošiju opremu...
Da se ja pitam, nijedan automobil se ne bi prodavao bez ESP-a (o ABS-u ne želim ni da govorim), a motori od 60-65 KS bi bili zabranjeni u B segmentu. Bilo bi tu još restrikcija ;)
:))
@Predrag
to nije istina!
Osnovni Sandero kosta 31279 leja sto je 7300 eura sa sve porezom!
http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/sandero/configurator.html
P.S. nastavljas sa lupetanjem!
Logan je 6500 eura.
Kod njih je PDV 24% ali nema carine, kod nas 18%, tako da ti se svodi na isto.
Ne znam gde si video te nemoguce cene?
@carobnjak
A šta je ovo:
http://www.dacia.ro/oferte-speciale/promotii-autovehicule/sandero.html
Cenovnik u eurima sa porezom:
http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/lista-preturi.jsp?model=107
@carobnjak
Postavio sam link još u prvom komentaru! Nisam izmislio!
@Predrag
to je ako uzmes specijalni kredit, imas dole objasnjenje, ne razumem bas sve. Uglavnom nisu zvanicne cene.
Pa zar mislis da ne bi nasi odatle kupovali?
@Predrag
Video sam zato sam ga i pogledao!
Treba pogledati sve (i malo razmisliti...) a ne samo reklamu!
@carobnjak
Evo šta kaže google translate:
* Понуда под условима који важе до 30. јуна 2011 стимулативним програмом управља народне обнове возни парк од Фонда за животну средину управе и финансира из Фонда за животну средину.Цена се обрачунава за Логан Лауреат, Наранџаста и Сандеро Сандеро Степваи ограниченог домета у стандардној верзији, смањењем вредности од 3 вредности карата, обрачунато по 1 евро = 4.22 леја. Пружање Каско Дациа, Дациа мреже детаља. Укључује 3 године гарантног рока важи под гаранцијом и одржавање књига и 1 година уговор о пружању услуга у оквиру Дачија целини. Улазница вредност, обрачун је са 0% учешћа, 36 месеци, резидуална вредност 25%, 10.74% АПР. Дациа мреже детаља.Ауто Приказан је за потребе презентација.
Taman sam poludeo...
P.S. i ako su te cene kao sto navodis, opet nema Logana za 4450 eura, nego Sandero za 5700!
@Predrag
a sta je to "стимулативним програмом управља народне обнове возни парк од Фонда за животну средину управе и финансира из Фонда за животну средину"?
Verovatno "staro za novo"...
@carobnjak
Idi na ovaj link i sačekaj da ti se izvrti reklama u kompletu:
http://www.dacia.ro/
Ako oni nude Logana 1.6 za 4450 €, FAS bi mogao da nudi svoju kanticu bar za iste pare. U oba slučaja se radi o akciji staro za novo...
Aha, sad vidim da je Logan na drugoj stranici.
Procitaj sta tamo pise sitnim slovima za Logan:
"cost finantare 6802 €"
Pa jedini problem je to sto FAS to ne mora i nece da uradi :)))
i ovako ljudi kupuju ZUNTA
bas tesko bih se naterao da ga kupim...
@Jovanovic
sacekaj jos malo , uskoro ce ih deliti za dzabe, kako kaze Predrag...
Mada, prosecno-pametan-Srbin ce mu i tada naci manu... :)))
Pa ne verujem da ce ih deliti dzabe i nikada cene neci ici ispod nekog niva i ako to mogu se bi da dozvole i da pri tome ne budu na gubitku...prosto ne moraju...velike deo proizvodnje je namenjen izvozu i stvarno se izvozi...ostaje naravno i deo za nase trziste ali FAS nije prisiljen da spusta cene ispod nekog nivo zato sto uvek ono sto se nagomila na lageru namenjenom nasem trzistu moze da preusmeri na izvoz...njima iz meseca u mesec pada trzisno ucesce (i ako su kolicine prodatih vozila na mesecnom nivou i dalje velike u odnosu na ostale brendove) ali to samo znaci da su oni koju su hteli ili samo Zunto mogli da kupe su ga kupili i sada vec polako pada traznja za Zuntom...
@carobnjak
Cena će mu pasti sigurno, pošto je oko Zastave mravinjak. Ako su čoveku od kog sam kupio Floridu HDI, 40 vozila prodali za 16500 € (imam račun), nove (preostale) motore (pa čak i od Zastave 10!!!) su prodavali za do 5000 din. oprema je rasprodata u bescenje ili je bačena... Bahatost im je na nivou, i ponašaju se kao da su vlasnici kompletne autoindustrije, a jadni, pojma nemaju koliko su neinteligentni i koliko mogu da uštede na nekim stvarima...
Sve mogu da razumem (iako ne razumem), ali da su ukinuli Institut za automobile u kojem su mogli da rade homologacije za sve nove modele, kao i laboratoriju za ispitivanje svega što je vezano za jedan automobil, to nikako ne mogu da razumem!
Takođe, jasno mi je da su proizvodnju menjača ukinuli zbog toga što ih oni sami ne proizvode, već ih kupuju od specijalizovanih firmi kao gotov proizvod, ali nije mi jasno zbog čega su ukinuli proizvodnju svih ostalih mehaničkih sklopova i komponenti (osim motora): nosača točkova, glavčina, doboša, doboš papuča, diskova, kočnih stega (klješta, čeljusti), kardanskih vratila stuba upravljača, poluvratila (polosovine), nožnih komandi, polužnih komandi menjača, elemenata oslanjanja... Ovo je mogao samo debil da ukine...
P.S. Nemoj da mi odgovaraš, pošto moram da radim diplomski ;)
Lupio je i ostao živ.Dacia sandero u Nemačkoj u tom pakeu opreme kosta 7800 evra
@Predrag
naravno da cu da ti odgovorim! :)))
Ne bih da ulazim u te tvoje institute jer ja za mene to isto sto i nemacki jezik...
Naravno da treba da spuste cenu, recimo da bi 6000 bila realna cena ali za verziju sa klimom. Ne postoji auto te velicine za manje para nigde! (Tata je igracka a ne auto!)
Siguran sam da u Fiatu znaju sta rade i da su isplanirali da se lager proda dok ne pocne proizvodnja novog modela a to ce biti za oko godinu dana. koliko znam Classic se vise ne pravi, vec je namerno napravljena zaliha iz gore navedenog razloga...
Spustice oni cenu ako prodaja bude slabija!
Da li se secas one nase rasprave zasto je
Fabia pojeftinila sa 10500 na 8000 eura? E pa eno ti potvrda moje teorije da je to u slavu Punta Classic, tj. da ih je on naterao!
(vidi gornji tekst -4.pasus!)
čarobnjak, Srbi svima i svemu nađu mane! Samo sebe niko ne pogleda da vidi dal je bez mane.
Predraže, e šteta što se ti ne pitaš! I ja bi mnoge restrikcije uveo.
@MasterHaosis
Predrag se uvek pita, ne moze takav strucnjak da se zaobidje! :)))
Mozda o razlicitom kvalitetu vozila moze i da se raspravlja (nemoguce je dokazati, ali ni skroz opovrgnuti) ali sto se tice "najnizih cena u Srbji" - ovaj tekst je krajnje neozbiljan. U doktorovom maniru - otisao na sajt i uporedio najnize cene nekog modela. Nula, a ne jedinica za ocenu.