Promet polovnih automobila na auto pijaci u Bubanj potoku opao za 20%

Kako piše Tanjug, promet polovnih automobila na auto pijaci
u Bubanj potoku, zbog krize, opao je za 20 odsto u poslednjih godinu dana, a
prodavci "polovnjaka" na toj pijaci se žale da kriza "maksimalno
utiče na kupovnu moć građana", tako da mušterija ima sve manje iako su
cene snižene.
Na najvećoj auto pijaci u Srbiji mogu se pronaći polovni automobili kako domaće tako i strane proizvodnje.
"Opel zafira" iz 2001. košta 4.000 evra, BMW 320 dizel iz 2000. nudi se za 5.300 evra, a za putnički "mercedes" iz 2004. vlasnik traži 10.500 evra.
Jedan od prodavaca, Slaviša Avramović, rekao je Tanjugu da već četiri nedelje bezuspešno pokušava da proda "tojotu RAV 4" za 8.900 evra, ali kupaca nema.
I drugi anketirani prodavci žale se da po nekoliko nedelja ne mogu da prodaju svoje automobile, iako su "drastično oborili cene", ali ni to nije dovoljno. Objašnjenje je da zbog krize ljudi nemaju para.
U Bubanj potoku se, takođe, može naći i dodatna oprema za automobile.
Jedan prodavac iz Zemuna sada je prvi put izložio svoju robu
na ovoj pijaci, ali i on se žali da nema kupce.
Ljudi dolaze i razgledaju, ali ništa ne kupuju jer im novac treba za "neke hitnije stvari", kazao je taj prodavac, kod koga se komplet šrafcigera može kupiti za 100 dinara, a ključevi za odvrtanje šrafova koštaju od 100 dinara pa naviše, u zavisnosti od veličine.
Da je kupovna moć građana zaista smanjena pokazuje i mali broj kupaca na ovoj pijaci, koji, kako kažu "samo gledaju".
Prema statističkim podacima, prošle godine u Srbiji registrovano je oko 2,3 miliona vozila, što je oko 150.000 više nego 2010.
Iako trgovci objašnjavaju da se uglavnom kupuju polovna vozila i da je prodaja novih prepolovljena u 2011, iskustva prodavaca sa auto pijace u Bubanj potoku pokazuju da je i prodaja polovnih automobila smanjena usled ekonomske krize.
Autor: Tanjug.rs
Foto: Novosti.rsOvo je tipičan tekast za naše "novinare" koji sede po kafanama i pišu tekstove.
Uopšte se nije zainteresovao da istraži temu, nego je poverovao prodavcima sa autopijace.
Kako je moguć ovoliki pad kad je u Srbiji registrovano 150.000 automobila više nego prethodne godine. U obzir treba uzeti 37.000 novih i nepoznat broj propalih krševa.
A da ne zaboravimo reputaciju prodavaca sa autopijace i konkurenciju preko internet oglasa sa slikom.
Ko je uopste lud danas pored belog sengena da kupuje auto na "auto pijaci"????
@Miki
Nije tako jednostavno dovesti auto.
Prvo treba pronaći odgovarajući,a zatim sledi komplikovana procedura koja traje 15-20 dana.
S obzirom da većina ljudi radi,malo ko može da odvoji vreme a i živce za tako nešto.
Najbolje je kupiti auto koji je kupljen ovde (od prvog vlasnika). Ni Nemci nisu što su bili, i tamo je kupovina mačka u džaku.