home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

GT 86, Toyotin novi sportski kupe (razvijen u saradnji sa Subaruom) na tržište Srbije zvanično stiže sledećeg meseca, i to po ceni od 30.000 evra.

Više o GT 86 može pročitati u Toyotinom PR saopštenju:

Toyota GT 86: povratak sportske strasti

Toyotin nestrpljivo iščekivani model GT 86 je imao svetsku premijeru 30. novembra 2011. na Sajmu automobila u Tokiju. Kao najkompaktniji sportski automobil sa 4 sedišta na tržištu, GT 86 je dizajniran da pruži istinski užitak u vožnji. Toyota se ovim modelom vraća svojim sportskim korenima, a ime ovog novog sportskog kupea potiče od legendarne Toyota Corolle AE86 poznatije kao „hatchi“.

GT 86 je poseban i po kombinaciji napred postavljenog motora i pogona na zadnje točkove, što stvara izuzetno nizak centar gravitacije i optimalan odnos snage i težine. Njegov jedinstveni pogonski agregat se sastoji od laganog 2.0 litarskog, 4 cilindarskog bokser motora sa gotovo 200 KS, pojačanog Toyotinom D-4S tehnologijom direktnog ubrizgavanja goriva. Ipak, uz svu tu snagu, potrošnja goriva i emisije CO2 su veoma niski.

U ponudi su dva šestobrzinska menjača: ručni sa brzom i preciznom promenom brzina preko kratke ručice menjača – ili automatski sa ručicama za menjanje brzina na upravljaču.

GT 86 ima snažan, a opet jednostavan i kultni stil koji se zasniva na dva osnovna postulata novog Toyotinog dizajnerskog jezika. ‘Prioritetan’ dizajn prednjeg dela stavlja naglasak na veću donju masku hladnjaka i donji deo automobila, pa automobil ima jedinstven, agresivniji izgled. ‘Ambiciozan izgled’ je pristup koji stvara čiste linije i inteligentan, izražajan stil.

Uz to, agresivan sportski izgled je naglašen 17-inčnim aluminijumskim naplacima napravljenim posebno za GT 86, ekskluzivnim ‘86’ logoom, kao i dvostrukim hromiranim izduvnim cevima i LED prednjim svetlima.

Iza upravljača sve je dizajnirano kao prirodan nastavak tela vozača. Ekrani na kontrolnoj tabli imaju odličnu vidljivost tokom sportske vožnje, dok sedišta pružaju maksimalnu potporu i odolevaju g-silama iz svih smerova. Sistem kontrole stabilnosti vozila može da se isključi, što vozaču daje potpunu kontrolu nad vozilom i omogućava čist užitak u vožnji.

GT 86 na savršen način otelotvoruje legendarnu trkačku istoriju Toyote. Ona seže sve do 60-tih godina prošlog veka i modela Sports 800, prvog vozila sa napred ugrađenim bokser motorom i pogonom na zadnje točkove. Onda je došla Toyota 2000GT, sa klasičnim stilom trkačkog automobila. 80-tih godina, trkački entuzijasti su mogli da uživaju u čuvenoj Toyoti AE 86, koja je imala reputaciju automobila stvorenog za uživanje u vožnji – što je bio glavni izvor inspiracije za GT 86.

Trkačka istorija kojom se ponosimo. A, uz novi GT 86, pred nama je uzbudljiva budućnost.

Toyotin novi sportski kupe razvija impresivnu snagu od 197 KS pri 7.000 o/min i 205 Nm obrtnog momenta pri 6.600 o/min, uz pomoć 2.0 litarskog benzinskog bokser motora sa D-4S direktnim ubrizgavanjem goriva. GT 86 će biti standardno dostupan sa 6-stepenim ručnim menjačem, dok će 6-stepeni automatski menjač sa ručicama za menjanje brzina na upravljaču biti dostupan kao opcija. Rezultat je pravi sportski automobil u kom možete da uživate svaki dan.

Dimenzije

GT 86 je 4.24 metra dug, 1.29 m visok i 1.78 m širok, sa međuosovinskim rastojanjem od 2.57 m, što ga čini najkompaktnijim sportskim automobilom sa 4 sedišta danas dostupnim na tržištu.

Zahvaljujući težini od samo 1.180 kg, prednjem MacPherson ogibljenju, nezavisnom zadnjem vešanju i ventilisanim disk kočnicama napred i pozadi, GT 86 je okretan i veoma lak za upravljanje.

Spoljašnjost

Atraktivne linije i aerodinamičan izgled uočljivi su već na prvi pogled, dok pravi sportski karakter Toyote GT 86 dolazi do izražaja tek kada ga pogledate izbliza. Snažan izgled spoljašnjosti upotpunjuju posebno dizajnirani 17-inčni aluminijumski naplaci, ekskluzivni '86' logo, zadnji spojler, LED dnevna svetla, ksenon farovi i hromirane izduvne cevi.

• 197 KS

• 2.0-litarski benzinski bokser motor sa 4 cilindra

• Ručni 6-stepeni menjač

• 17-inčni aluminijumski naplaci

• Ksenon prednja svetla visokog intenziteta (HID)

• LED dnevna svetla

• Dvostruki izduvni sistem sa hromiranim izduvnim cevima

• Prednja svetla za maglu

• Preklopivi spoljašnji retrovizori u boji vozila

Dodatna oprema: Automatski 6-stepeni menjač sa ručicama za menjanje brzina na upravljaču.

Unutrašnjost

U kabini, sportska sedišta nude vozaču savršen položaj za upravljačem. Unutrašnjost vozila dodatno je ukrašena umecima sa efektom karbonskih vlakana, prekidačima u stilu avionskog kokpita i aluminijumskim papučicama.

Inovativni Toyotin multimedijalni sistem dolazi kao standardna oprema.

• Klima uređaj sa dve zone

• Toyotin multimedijalni sistem

• Analogni i digitalni pokazivači

• Kožom presvučen upravljač sa hromiranim detaljima

• Aluminijumske papučice i oslonac za stopalo

• Tempomat

Dodatna oprema: sportska kožna sedišta, Toyotin multimedijalni sistem sa navigacijom





čitanja : 3017



Komentari

Zelim!!!

Autor Panco 22 Jun 2012, 11:00

Super mali auto, baš je lep!

Čudi me da oni prvi nisu krenuli da guraju LED-ove, budući da ih je Lexus patentirao.

Autor Raziel 22 Jun 2012, 11:53

Super jer su najavljivali i 38 k eura...

Autor Nepoznata osoba 22 Jun 2012, 12:06

Odlican!
Kamo srece da svaka marka ima u ponudi pravi Coupe kao pre 20-ak godina...

Autor carobnjak 22 Jun 2012, 12:28

Za sada mi se više sviđa Hyundai Genesis (ovaj novi). Možda ako GT ponudi neki jači motor.

Autor dzigi 22 Jun 2012, 17:44

bas je dobar!

Autor NemanjaBB 22 Jun 2012, 23:05

I meni nedostaju ta vremena...

Pa samo Toyota je imala sledeće:
-Supra
-Selica
-MR 2

Bila je tu i Calibra, FIAT kupe, Alfa GTV, Volvo C-70...

Od većih Mitsubishi 3000GT, Nissan ZX, Acura NSX, BMW 8.

:)

Šteta što ima sve manje sportnjaka.

Autor Raziel 22 Jun 2012, 23:53

Raziel
da, bilo je dosta vrhunskih kupea kao sto su BMW 8, Honda NSX (Acura je za SAD!), Legend Coupe, Nissan 300 ZX, Toyota Supra, Mazda RX7/RX8, Mitsubishi 3000 GT/Dodge Stealth...

Zatim gomila obicnih kupea kao sto su Calibra, Corrado, Fit Coupe, Alfa GTV i GT, Ford Probe, Toyota Celica i MR2, pa Honda Prelude i CRX, Mitsubishi Eclipse, Nissan 100 NX i 200 SX, Mazda MX3, MX6, MX5 Miata...
Milina! Ali toga vise nema... :(

Autor carobnjak 23 Jun 2012, 00:31

No turbo, no fun!

Autor Boost 23 Jun 2012, 21:40