Novi Hyundai i30 od septembra i sa dizel motorom

Najnoviji Hyundaijev predstavnik u C segmentu-novi i30 kupcima u Srbiji će od septembra biti dostupan i sa dizel motorom.
Dizajniran i razvijen u Hyundai centru (Russelsheim/Nemačka), novi i30 predstavlja korak dalje u jedinstvenoj dizajnerskoj filozofiji ''fluidic sculpture''.

Ovaj pravac koristi mekane, dinamične linije inspirisane prirodom i modernom arhitekturom kako bi Hyundai modeli imali trodimenzionalni izgled.
Vozila se proizvode u Hyundai fabrici u češkom gradu Nošovice.
Nova Hyundai ''Blue Drive'' tehnologija optimizuje potrošnju goriva i smanjuje emisiju izduvnih gasova. Sa ugrađenim Stop Go /ISG/ sistemom, gumama sa niskim otporom kotljanja i Alternator menadžment sistemom, novi i30 ostvaruje emisiju CO2 ispod 100 g/km. Veličina prtljažnika je 378 litara što je 10% više nego kod prethodne generacije ovog modela.
Novi i30 poseduje elemente aktivne i pasivne bezbednosti na bazi najnovijih tehnologije kako bi se postigla maksimalna zaštita putnika. Aktivni sistemi obuhvataju: ESP sistem, ABS, VSM, sistem Stop svetala u slučaju opasnosti…
Od prvog predstavljanja 2007. god. model i30 je u Evropi prodat u rekordnih 360.000 jedinica a 2010. godine beleži neverovatan rezultat od 115.000 prodatih automobila što je najbolji godišnji prodajni rezultat jednog Hyundai modela u Evropi. Od nove, druge genarcije, i30 očekuje se ne samo da nastavi uspeh svog prethodnika već i zahvaljujući modernom dizajnu, kvalitetu, performansama i ekonomičnosti predstavlja veliki korak napred.
PR Hyundai auto Beograd d.o.o
sve su rekli odnosno nista rekli nisu autor teksta je sve drugo reko osim podataka o motoru koji se pominje u naslovu
I u specifikacijama na sajtu im stoji kao da ce da bude samo jedan (ovaj 1.6 od 94kW), a 1.4 (66kW) i slabiji 1.6 (81kW) se ne spominju.
Mada i za benzince - kod nas se prodaje ovaj 1.6 MPI sa 130KS koga nema u ponudi u Germaniji npr. a nema ni na wiki-ju.
Ko tu sta petlja, djavo sam zna.
Videh novi sorento, blago zagreban, ali kvalitetno zardjao na celoj povrsini bez farbe. Doziveh ponovljeni sok... To je prokletstvo-taman se 'napalim' na novi i30 i novi ceed, a onda mi se pred ocima ukaze najvece zlo svih vremena i najveci potrosac celika, ta prokleta korozija... Ne uzdizem druge, ali mi je PSA cvrknut na jednom mestu i bez boje 4 meseca, a sve bez najave korozije ...
@moron
Pališ se na pogrešne :)
Danas, nakon što sam odvezao Fabiju na zakazani servis, svratio sam u Kia i Hyundai salone. Ranije sam na osnovu slika izjavio da mi je i30 lepši i skladniji od Ceeda. Uživo je situacija obrnuta tako da povlačim prethodnu izjavu. i30 mi je dosadio posle 3 kruga oko njega u salonu. Naročito mi smetaju plastične oplate na poleđini prednjih sedišta. Ko ih izmisli...
ako mi ista smeta u autoindustriji u 21 veku to je korozija,mislio sam da je tome dosao kraj , pa postoji pocinčavanje karoserije i gotova korozija..ali hyundai i kia, kao i neki drugi žele niske cijene i atraktivan dizjan, da bi pokorili konkurenciju,ali ima štos,,,,hvali kvaliteta
@carobnjak
Sećam se i priznajem grešku. i30 i Cruze su k'o braća rođena. Ceed ipak deluje prefinjenije, elegantnije, skladnije... Da li su na moje mišljenje uticalie boje i paketi opreme... verovatno... i30 je bio u odvratnoj braon boji i osnovnom paketu, a Ceed u beloj boji i najvišem paketu opreme...