home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izvor: Polovniautomobili.com

Na konferenciji za medije koja je održana u Upravi carina rečeno je, između ostalog, da će se prilikom procene vrednosti vozila iz uvoza i dalje koristiti AMSS katalog ali da će biti određenih korekcija.

Direktor Uprave carina Miloš Tomić rekao je okupljenim novinarima da je osnovni cilj usvajanja AMSS kataloga sprečavanje malverzacija prilikom obračunavanja uvoznih dažbina, tj. poreza (20%). Pomenut je i podatak da je od 1.900 proverenih faktura uveženih automobila samo 85 potvrđeno proverom u inostranstvu.

Podsećamo, špediteri i uvoznici, koji su prošle nedelje započeli štrajk, nisu protiv uvođenja reda i standardizovanih cena iz, na primer, nemačkog „švake“ kataloga, ali tvrde da su cene u AMSS katalogu nerealno visoke.

Nema kompromisa, biće korekcija

U Upravi carina odbijaju da prihvate ponuđen kompromis, tj. „švake“ katalog, uz objašnjenje da u njemu postoje niža i viša vrednost, u zavisnosti da li je automobil kupljen od fizičkog lica ili kompanije/auto placa, što daje mogućnost za manipulaciju.

Ipak, slažu se da neke cene u AMSS katalogu nisu realne, te će početi da rade na korekcijama. Do promena će brzo doći, analizira se situacija, a svi konstruktivni predlozi i ideje su dobrodošli.

Kompletan članak na sajtu Polovniautomobili.com



čitanja : 2530



Komentari

Poznato je da mi imamo bolje strucnjake od Nemaca. Kakav Schwake...
S obzirom na standard i "genijalni" sistem oporezivanja vozila u Srbiji, svim automobilima preko 2 000ccm mnogo vise pada cena, destimulisu njihovu kupovinu, posedovanje. Umesto da racunaju prema vrednosti. Elem uz pomenute genijalne propise gde takvi automobili vrede manje nego u Nemackoj recimo, a po katalogu su skuplji, uz srpski standard, oni ce da dignu za jos 20% pretpostavljam, pa ce onda mozda i da racunaju prema vrednosti. Vrednost jaca nego u Nemackoj, sa srpskim standardom.
To je srpski evropski recept.
Srpske plate, evropski troskovi.

Autor Pit 17 Jan 2014, 01:19

Autor Pit 17 Jan 2014, 01:19
Ko li je ovako pričao i 2011g. ali izgleda ne dođoše promene.. :)))

Registracija: vrednost i kW..

Autor Panchev9 17 Jan 2014, 01:27

Korekcija ce biti po principu. Haso kaze Muji: "Mujo hoces da spustis carinu na moju mecku za 4000 evra?" "Moze, Haso, brate, odmah cu, ali moja sestricina nije zaposlena, pa ako moze nesto preko stranke?"

I eto ti korekcije.

Autor Fordovac 17 Jan 2014, 05:27

Pit
Bas sam to hteo reci, gde su te velike promene kojima si se nadao? Meni se cini da ide na gore a ne na bolje?
Al ajde da sacekamo pun mandat, da budemo fer... :)))

Autor carobnjak 17 Jan 2014, 09:38

Ma i treba vlasnike vozila sa motorom prko 2L, dobrooo ošišati. Posebno ovih polovnjaka, jer to su vozila koja toše enormne količine goriva, zagađuju okolinu, obično su u lošem stanju, posebno izakani BMWejci i Mercedesi. Pa ako hoće baja da se širi po zemlji Srbiji sa Merdžanima koji ne vrede ni Juga, neka lepo plate.
A da ne pričam o mlađim vlasnicima krševa BMW koji su mnoge nedužne ljude povredili paleći gume i nepoštujući pravila saobraćaja.
Nek kupi punta kao svi pa nek se voza ako mu je skupo, a krševe na otpad.

Autor frenki 17 Jan 2014, 12:36

koliko ce da deru uvozom i kakav ce nam biti katalog?

odmah se tu nadju rigorozni sa tim dranjem tj. sisanjem i u svoj ovoj nasoj mizeriji.

ako auto vise zagadjuje, treba da je registracija malo skuplja - i to stoji. zasto mesati babe i zabe sa velicinom motora. za zagadnjenje postoje merila stetnih izduvnih gasova.

sto se tice omladine koja pali gume i povredjuje - to se ne sprovodi zakonima o uvozu ili cenom saobracajnih dozvola, vec saobracajnom policijom i sudom.

dosta je haraca nasem narodu i teskom standardu. pa i onako je sve preskupo - kud vise uzimati?

@frenki, merdza koje ne vrede ni juga nema bas u tako velikom broju, pa njihov efekat na prirodu i nije nesto znacajan na nacionalnom nivou.
ajde ta tema o zagadjenju je bitna stvar - ali se ne radi o njoj ovde. mnogo gore stvari se trebaju resiti kod zagadnjena, a to nisu nasa vozila.
prevashodno je to zagadjivanje nasih planina i reka djubretom, kanalizacijom i hemikalijama (tecnim i gasovotim).

kaze uprava carine: zvanicna motivacija ovog uvoznog kataloga je "sprecavanje malverzacija".

e to nece resiti problem - problem malverzacije lezi u do koske usadnjenoj korupciji!
problem je mreza brojnih ljudi koji su ogrezli u teski kriminal.
problem je sto se ta gomiletina navikla da se stvari resavaju preko "sivog sistema", a realnost je da svi oni ucestvuju u lopovluku i korupciji.

spediteri, sivi preduzetnici, advokati, balavci sa kupljenom diplomom, korumpirani carinici - BANDA!

a ta prica o amss katalogu je prasina u oci.
nasi vrhovni sudovi i drzava moraju da resavaju problem BANDI, a sa njima i gospodin Tomic i njegova uprava.

a ne da mi prica tu kako ce ispraviti malverzaciju novim katalogom.

Autor veljko 17 Jan 2014, 14:14

Dok je vunice bice i ovaca. Zato ovcice na pasu a cobani sisajte nas.

Autor mile 11 Feb 2014, 00:38