home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

To nije najlepši automobil na svetu, ni najudobniji, ni najjeftiniji, ali je u Srbiji i celoj bivšoj Jugoslaviji, jedan od najpopularnijih modela na četiri točka

Prvi "golf" iz "Folksvagen" fabrike je izašao pre 40 godina i odmah mnogima prirastao za srce. Njegovi poklonici kažu da je to model sa najboljim odnosom cene i kvaliteta, a da ga je Italijan Đorđeto Đuđaro dizajnirao tako da je dovoljno veliki da se u njega za letovanje spakuje četvoročlana porodica, a dovoljno mali da se lako parkira i u najgušće naseljenim gradovima.

Ukoliko se i sami u ovo niste uverili, verujte činjenicama - još od "golfa keca" do, na primer poslednjeg "GTI performance" modela, koji je prikazan na ovogodišnjem Sajmu automobila u Beogradu, to je jedan od najprodavanijih modela na ovim prostorima.

Bilo da je glanc nov ili polovan, tražen je. Među vozilima koja su prvi put registrovana u poslednjem kvartalu 2013. godine u Srbiji, najbrojnije marke proizvođača motornih vozila su "Zastava" - od domaćih, a "Fiat", "Opel", "Reno" i "Foklsvagen" od stranih.

Takođe, među 10 najtraženijih marki polovnih automobila, kupci najviše traže, pogađate? "Folksvagen golf" i to "dvojku". Od vozača u Srbiji, ovaj model možda više vole još samo oni u Bosni. Naime, Tvornica automobila Sarajevo, poznatija kao TAS, proizvodila je "Folksvagen" automobile.

Zbog takve popularnosti, ovaj model i dalje "drži cenu" u auto-oglasima, na auto-pijacama i placevima.

I lopovi najviše vole "golf", bez obzira na njegovo godište. Oni vremešni se kradu za delove ili za izvršenje nekog drugog krivičnog dela.

Dakle, bez obzira na godinu proizvodnje - čuvajte vašeg ljubimca. Krade se čak i "golf kec", a ako je "tek izašao ispod čekića" i ima najmoderniju zaštitu, lopovi ga odnesu lažnim "paukom".

Ali, vratimo se lepšim temama. Ili najlpešim - novom modelu "golfa", na primer.

Na Sajmu u Beogradu "Folksvagen" je predstavio "golf GTI performance". Dopao nam se, baš, baš!

Karoserija se ne razlikuje drastično od prethodnih GTI modela, instrument tabla je mešavina retro stila i najnovije tehnologije, tako da im okrugli brzinometar, ali i "milijardu dugmića".

Ono što nam se naročito dopalo su karirana sedišta, kao nekada u "golf kecu", koji je često bio spolja žut, a iznutra kariran. Sada su sedišta sportska, ali u retro dezenu.

Model predstavljen na Sajmu košta 40.147 evra (sajamska cena - 38.000 evra), ima 230 KS i 350 Nm, zahvaljujući četvorocilindarskom 2.0L benzinskom motoru sa turbo punjačem. Motor ima unapređenu elektroniku, Supersprint izduvni sistem, Stoptech kočioni sistem, KW oslanjanje sa elektronskim podešavanjem visine od 20 mm do 55 mm.

Ovo je, dakle, još jedan jak i izdržljiv "golf", lep i brz, ali pre svega siguran. Jednom rečju - "nemac".

Preuzeto sa: Mondo.rs



čitanja : 2488



Komentari

Prevazidjen i precenjen, uzasno skup, ni priblizno kvalitetan niti dugovecan. Zive od stare slave i skupe reklame. Spavaju, konkurencija ih je lako preskocila. Japan, Koreja, Francuzi (ko voli)...

Autor Aca 16 Mar 2014, 16:50

@Aca

Nisi ti i seo u golfa posle "trojke", novi i da ne pominjem.

Autor Damko 16 Mar 2014, 22:27

Slazem se sa Acom, pa ko vise kupuju Golfove po tim cenama. Nemam nista protiv WV, ali dovoljno je pogledati TUV I Auto Bild statistike kvarova. I sami Nemci priznaju da su nepouzdani. Japance, izgleda, nikada nece stici, a presisali ih i Hyundai/Kia. Steta, posle Golfa 2 nisu imali nista cega se treba secati.

Autor Petar 17 Mar 2014, 07:48