home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Beograd, 02. jun 2014. – Potpisivanjem ugovora o franšizi sa jednim od najpoznatijih nemačkih auto servisnih koncepata, „Motoo“, ovog leta će zvanično početi da radi prvi servisni koncept u Srbiji. Visoke tehnološke i organizacione standarde za pristupanje ovoj mreži do sada je ispunilo 14 auto servisa, a plan je da se u naredne tri godine potpišu ugovori sa maksimalno 80 geografski ravnomerno raspoređenih autoservisa na teritoriji Srbije.

Zahvaljujući ovom jedinstvenom udruživanju nezavisnih auto servisa, vozači u Srbiji će dobiti garanciju da su u njihova vozila ugrađeni kvalitetni rezervni delovi renomiranih svetskih proizvođača, dok će Motoo servisi moći da koriste znanja i iskustva nemačkog tržišta što im daje mogućnost stalnog usavršavanja usluge.

„U Srbiji postoji određeni broj autoservisa koji već sada ispunjavaju naše uslove, ali postoji i veliki broj onih koji će visok nivo usluživanja dostići prilično brzo, onda kada im se olakša pristup svim potrebnim informacijama. Pomenuti autoservisi su u stanju da vozačima pruže kvalitetnu uslugu, ali ih vozači ne mogu lako uočiti u velikom broju drugih servisa“, istakao je Philipp Hess (Filip Hes), vlasnik kompanije „Hans Hess“, u okviru koje je nastao Motoo koncept i dodao: „Zbog svega navedenog, mi procenjujemo da je upravo tržište Srbije jedno od onih koje je pogodno za širenje naše franšize i verujem u to da će od širenja Motoo servisnog koncepta korist imati i njegovi članovi i naša kompanija, ali i da ćemo zajedno dati doprinos povećanju bezbednosti na putevima u Srbiji“.

„Brz tehnloški razvoj u auto industriji ispred svakog auto servisa postavlja zahtev za neprekidnim usavršavanjem i samo oni koji su u stanju da u kontinuitetu ispunjavaju te zahteve mogu vozačima da pruže zadovoljavajući kvalitet usluge. Zbog toga nam je izuzetna čast što su naši partneri prepoznali potencijal naših servisera i doprineli da vozači u Srbiji dobiju praktično isti kvalitet servisne usluge kao i vozači u Nemačkoj“, rekao je Marko Stefanović, menadžer servisnog koncepta Motoo u Srbiji i dodao: „Jedna od prednosti servisnog koncepta je i ta što nam on omogućava da do znanja, opreme i visokog nivoa usluge dolazimo na mnogo racionalniji način, nasuprot veoma teškom putu koji treba da prođe samostalni auto servis. To znači da uz manje utrošenog vremena i manje utrošenog novca mogu da se postignu maksimalni efekti.“

Motoo auto servis je servisni koncept čiji je vlasnik nemačka kompanija Hans Hess i koji predstavlja organizovano udruženje nezavisnih radionica, auto servisa i auto centara. Ovaj servisni koncept konstantno se unapređuje i širi već 10 godina, a samo u Nemačkoj Motoo objedinjuje više od 180 servisa i  58 manjih kompanija koje mogu da servisiraju gotovo sve marke vozila. Autoservisi u Srbiji koji su ušli u ovaj franšizni lanac biće vidljivo označeni prepoznatljivim logotipom Motoo i imaju obavezu da pri popravci ili zameni ugrađuju isključivo rezervne delove renomiranih proizvođača, prate tehničko-tehnološke inovacije i stalno unapređuju kvalitet pružene usluge.

PR saopštenje



čitanja : 1785



Komentari

U Srbiji nije problem srtucnost i znanje servisera vec je problem naplata takvog znanja.
"Motoo" je nemocan da ovaj problem resi.

Autor vojvoda 02 Jul 2014, 21:54

Postoji jos jedan bitan momenat. U Srbiji se na vozilima pojavljuju takvi kvarovi koji se u Nemackoj nikada ne dogadjaju pa se onda postavlja pitanje kome je zapravo potrebno znanje: srpskim serviserima koji takve probleme vec poznaju i resaavaju, ili Nemcima koji za kvarove nikada nisu ni culi.

Autor vojvoda 02 Jul 2014, 22:02

Ili se mozda iza svega krije ideja sa de novopecenim serviserima kroz razne kotizacije i seminare izvuce novac iz dzepa?

Autor vojvoda 02 Jul 2014, 22:05

Kako se to "samo" u srbiji javljaju određeni kvarovi??
Ako izuzmemo ranije probleme sa gorivom, koji su iščezli rekonstrukcijom NIS-a, ne znam koji su to kvarovi?? Ako misliš na loše puteve, ima ih mnogo lošijih i u EU pa šta???
Nego, problem je što u Srbiji čovek treba da bude mehaničar da bi znao ko je mehaničar a ko šarlatan. Na svašta se može naleteti po primitivnim garažama. Zato je ovakav sistem dobrodošao.

Autor roker 02 Jul 2014, 22:08

vojvoda
Kako životati misliš održavanje modernih vozila tipa BMW ili Mercedes i sl, bez edukacije??
To bi bio zaista cirkus. A u Srbiji ustvari, mehaničari se edukuju na mušterinom vozilu. Ksd sjeb..e par komada nekog tipa, onda nauči da napravi auto da se kreće po putu. Kad ga pokvari, kaže, "ko ti je ovo čačkao pre mene" ili "ja ovo ne radim idi sad kod Mike" i sl.

Autor roker 02 Jul 2014, 22:12

Modernija i novija vozila pod garancijom odrzavaju se iskljucivo u ovlascenim servisima. Nakon garancije to vise nisu ni nova ni moderna vozila. Narocito ako se zna da pojedini proizvodjaci nude i po 7 godina garancije.
Postojanje ovakvih servisa, pre bi se reklo organizacija za klepanje ima za cilj samo jednu stvar a to je da pokupi novac od naivnih. Da na racun kotizacije i isticanja reklama profitira.
Ni jedan iskusan majstor koji poznaje svoj zanat nece pristati na ovako nesto. Oni to odlicno znaju jer nije Srbija prva koja podpada pod njihovu ingerenciju. osim klepanja na kotizaciji i reklami, oni se bave i prodajom istih onih kineskih i turskih delova koji vec postoje na nasem trzistu, ali sa debelo uracunatim provizijama pa je mnogo bolje kupiti i ugraditi originalni deo.
Taj njihov sistem funkcionise po obicnom multilevel principu, a dobro je poznato sta to znaci. Oni sto su u lancu vise, imaju i vecu proviziju.
Nasesce samo naivni, a na to i racunaju.

Autor vojvoda 03 Jul 2014, 01:33

Sex pocinje onog momenta kada trebate od njih da kupite dijagnostiku po 10 puta vecoj ceni nego sto se moze nabaviti na slobodnom trzistu, a morate jer ce vas time usloviti.
I sve tako po redu.

Autor vojvoda 03 Jul 2014, 01:42

Zar mi vec nemamo nesto slicno?

Zar nam AMSS nije dovoljan?

Zar nam je malo globe i klepanja pa nam trebaju toboze Nemci?

Autor vojvoda 03 Jul 2014, 01:53

U Srbiji vec funkcionisu ovakve mreze. Jedna je bosch I iako nema veliku kampanju postoje I rade vec par godina. Takodje od 02.06. U Srbiji je prisutna I Francuska mreza Motrio sa koja u Framcuskoj ima preko 300 servisa, u Spaniji preko 150 itd. Ovo pokazuje da postoji potreba nezavisnih servisa sa zajednicim marketingom, edukacijom, a kod navedenih lanaca I zajednickom nabavkom kvalitetnih delova.
Pozdravljam dolazak lanca MOTOO u Srbiju, jer je to jos jedan korak ka kvalitetnoj poravci I usluzi

Autor free day 03 Jul 2014, 13:00

vojvoda
nerelano pričaš. AMSS je organizacija koja je u potpunosti sporna, a ja im lično ne bi dao ni aitomobil da operu. Očigledno da nisi razumeo potrebu ozbiljne i licencirane servisne mreže. Dobrim radom i ozbiljnom uslugom, povoljnom cenom i garancijom na rad, će isprazniti garaže - radonice i drvene šupe sa "dijagnostikom".

Boš u Srbiji ima prodajnu i servisnu mrežu. To nije isto kao navedeno. Motrio samo prodaje delove i to preko Renault mreže uglavnom.

Jedva čekam nešto od sevisa koji će imati nadzor Nemaca. Nadam se i mnogo povoljnijim cenama od ovlašćenih servisa, kao i masovnost odlaska klijenata kod njih.

Autor roker 03 Jul 2014, 14:35

"...maksimalno 80 geografski ravnomerno raspoređenih autoservisa na teritoriji Srbije." - to znaci Beograd, uzi centar i periferija, sasvim sigurno, i mozda jos par grada tipa NS, KG, i NI. ;)

Autor Orlo 03 Jul 2014, 18:53