Cene za Fiat 500X u Srbiji

Fiat 500X je dostupan u dve različite verzije sa dve različite duše – jedna je više „velegradska“, dok je druga idealna za terenske uslove – sa ekonomičnim benzinskim i dizel motorima, tri tipa sistema prenosa – manuelni, 9-stepeni automatski i 6-stepeni automatski sa dvostrukim kvačilom – kao i sa pogonom na prednjim točkovima, na sva četiri točka ili sa prednjim pogonom sa „Traction Plus“ sistemom.

Model 500X dolazi u dve verzije: prva, u nivoima opreme Pop, Popstar, Lounge poseduje osoben, elegantan stil, sigurno će osvojiti mlade, dinamične i urbane kupce. S druge strane, druga verzija u Cross, Cross Plus nivoi opreme poseduju izgled i tehnologiju koji su karakterističniji za terenca i idelano je rešenje za one koji slobodno vreme vole da provode na otvorenom, ali ne žele da ostanu uskraćeni za jedinstveni stil modela Fiat 500.
Izvor: Stojanov.rs
Ukoliko u ponudi budu bili sistemi AEB (Autonomous Emergency Braking) i ACC (Adaptive Cruise Control) kupovina ovog automobila moze doci u razmatranje. Nov automobil bez ova dva savremena sistema nema potrebe kupovati jer sve ostalo mozete dobiti u kvalitetnom polovnjaku koji je kupljen u SRB.
@N.G.
Upravo. A pre koji dan je bio neki tekst sa Kurira, kako kosta 17000 normalan... ovde i ne pise koja je to oprema. Ali tipicna Srbija, tipicna. Znas kad bi u Kanadi ili nebitno, bilo gde, proslo da na zvanicnom sajtu proizvodjaca nije jasno istaknuto sta je u kom paketu, koliko kosta itd??? Da ni ne spominjem konfigurator.
Ja sam na sajmu dobio DETALJAN cenovnik, tako da Fordovac prosetaj do obliznjeg salona ako si zainteresovan... :)
carobnjak
500X je deformisan i izdignut Grande punto, sa licem Fiće. :)
Sećaš se da sam pre par godina prognozirao propast Fiata zbog Fića programa.
@ mange
Volio bih i ja tako propadat kao FIAT sa serijom 500 gdje i model 500 i 500L budu najprodavaniji u klasi. I ne samo to nego je u zapadnoj Europi u prva 2 mjeseca 2015. kod oba ta modela zabilježena veće prodaja nego u ista 2 mjeseca 2014., a u 2014. oba imala rekordnu godinu po prodaji.
500:
2014 2015
siječanj 13087 13893
veljača 11522 13275
500L:
2014 2015
siječanj 7429 7745
veljača 6765 7253
N.N.
Fiat 500 je fazon auto. Za njega nisam rekao da će propasti. Ali suludi je bilo i zamisliti da svaki model iz Fiata bude 500 lice.
Tako će i proći.
Fića 500 ima svoj deo kolača, a recimo Fat 500L, se gleda u SAD, kao ružno, nekomforno vozilo, koje ima veću cenu od konkurencije.
Znači, Fiat 500, bi trebalo da bude jedan zaseban segment, a ostala vozila, da budu vozila, a ne junaci crtanih filmova.
Dokaz toga je ukidanje Brava, Punta..... Čak određene modele koliko sam razumeo neće ni pokušati da nude u Evropi.
A ne shvataju da će u SAD da puknu kao zvečka.
PS
Ako je uspek za 500L 100 000 komada po godini, od čega 2/3 konzumira italija, e onda......
@mange
Fiat 500 razbija u klasi
Fiat 500L zamenio Ideu, Musu i Multiplu, prodaje se vise nego sva tri zajedno u proslosti, lider u klasi
Fiat 500X zmenio Fiat Sedici (Suzuki sx4), krenuo je vec siloviito.
Zakljucak: Fica 500 fazon (look) daje odlicne rezultate, zasto ista menjati.
Ma auto je stvarno OK ali FIAT ima previsoke cene. Generalno da FIAT ima 10% nize cene bio bi mnogo konkurentniji u svim modelima. Dali to moze da izdrzi i koliko rezerve ima u tom pogledu neznam.
Nisam neki marketinski strucnjak al FIAT bi trebao da se pozabavi ovom racunicom i koliko bi mu to donelo poveánje prodaje.
U ovom segmentu car je Jeep Renegade a 500x je odmah iza nove Suzuki Vitare.
Moje misljenje, naravno.