Preti li kolaps prodaji polovnih automobila?

Kako prenosi RTS, vlada Srbije je pripremila uredbu po kojoj će od Nove godine biti moguće uvesti nove automobile samo ako ispunjavaju standard "evro 6", odnosno "evro 4" za polovne automobile. Te mere bi se sprovodile od septembra, ali uz prelazni period od nekoliko meseci za uvoz novih vozila.
Stručnjaci podsećaju da se o zaoštaravanju standarda za uvoz polovnih vozila dugo raspravalja jer su svi svesni da bi to poskupelo nabavku polovnih automobila u Srbiji u proseku za 500 do 600 evra. Uvođenjem novog standarda za uvoz poskupela bi nabavka u inostranstvu, što bi u potpunosti zaustavilo već postojeću slabu prodaju.
"Ne znam šta ćemo time postići kada sada kupca nemamo. Na gubitku će biti i država jer su takse iste, a ako kupaca nema, nema ni takse", ističe prodavac Radovan Radović iz Omoljice.
Računica kaže ako se primeni nova uredba od jeseni bi bilo nemoguće da se u Srbiju uvezu vozila starija od 10 godina. Naime, '"evro 4" standard je u zemljama Evropske unije na snagu stupio 2005, ali je postao obavezujući tek od 1. januara 2006. godine. Na placevima je skoro 30.000 neprodatih vozila a kupci kažu da su nekvalitetna i da njima trguju nakupci. Kupuju se uglavnom automobili sa cenom do 2.000 evra. Kupce niko ne pita za automobile, svi dolaze ovde da ubiju vreme, jer kako kažu, auto im treba ali se nema para.
U Vladi razmišljaju i da konačno isprave nepravdu po kojoj se registracija vozila plaća prema zapremini, a ne prema snazi motora, jer sve više proizvođača automobila razvija motore male kubikaže i velike snage. Dešava se da onaj ko vozi nov automobil plaća manje registraciju od vlasnika automobila starog 10 godina. Nekada automobili velike kubikaže, stari do 10 godina, vrede manje od njihove registracije a to je paradoks koji ih vodi diretkno na auto-opad.
Izvor: Rts.rs
Foto: Polovniautomobili.com
Tržište je mrtvo kako god da okreneš, mogu samo još više da ga umrtve.
"U Vladi razmišljaju i da konačno isprave nepravdu po kojoj se registracija vozila plaća prema zapremini, a ne prema snazi motora, jer sve više proizvođača automobila razvija motore male kubikaže i velike snage. "
Kad su videli sad da gube glupim načinom oporezivanja, sad će da menjaju.
Treba prema vrednosti vozila, to je najpravednije.
"Treba prema vrednosti vozila, to je najpravednije.
Autor MB 26 Avg 2015, 13:03"
Slažem se.
Pozz
hahahaha
Pa oni ce sad na osnovu snage motora da nam doskoce na jos jedan nacin, evo i kako.. Umesto da pojeftini za "velike" kubikaze, samo ce poskupeti ovi 1.2 i 1.4 turbo benzinci. Moje skromno misljenje o ovoj lopovskoj vladi. Koja je cak gora i od prosle.
Nbb
U principu, svaki sledeci korak je jos gori, tako da je moguce to sto kazes.
Videcemo sta su spremili, mislim da su uocili da mnogo gube, jer svi teraju do 2,0 , a one idiotske takse ionako niko ne placa.
E sad, da li ce doneti pravednije, ili samo jos potkaciti te ispod 2,0 , videcemo.
Zuti su doneli porez na kubikazu.
Valjda ce ovi isterati zaostali komunisticki kadar i propise. :)
MB
Juče sam ti napomenuo, šta se sprema....
Elem, sad će ti taksa biti još skuplja, jer će konjaža da odere, a verovatno će biti uvedena i jednokratna taksa pri kupovini polovnjaka (od - do se razmišlja, a kretaće se verovatno od 500 - 5000€).
Uglavnm, ja sam ZA, da se plati žestoka taksa na polovnjaka.... Pa ko hoće nek izvoli. Zakrčili trotoare sa krševima, a nemaju leba da jedu....
Mange
Dobices rak od nerviranja. : )
A ti veze nemas sta se sprema.
Mene takse ne brinu, nek budu koliko hoce.
Nego ce potkaciti ove za koje se ti zalazes, male kubikaze sa vecom snagom.
MB
Mene takse ne brinu, nego tebe.
A ja radim na novim pravilnicima, samo da znaš.... I zažažem se da bude dranje sve preko 150ks, a od 100-150, neka simbolična taksica.
Preko 200, biće ššanje ušiju...
A ukidaju se invalidi preko 100ks...
Tako će biti verovatno...
Dažbine na mobilne telefone i kubikažu koliko je meni poznato uveo je Šešelj 98-me i to Uredbom ("Šešeljev porez"). Kasniji režim je samo sve to upakovao u skupštinsku proceduru. Sećam se da sam 99-te morao da prodam svoj 220D jer je taksa bila oko 500 maraka, što je tad bilo krajnje nezamislivo.
A sa uvoznicima saosećam najmanje u onolikoj meri u kolikoj oni saosećaju sa nama dok nam uvaljuju one krševe, havarisane-peglane i sa kriminalno vraćenom kilometražom.
"Uglavnm, ja sam ZA, da se plati žestoka taksa na polovnjaka.... Pa ko hoće nek izvoli."
Ovo zvuči kao ono čuveno P po sirotinji.
Razumem da je ovde standard, da su plate 1000+€ pa da se podstiče kupovina novih automobila, ali u zemlji gde 80% ljudi radi za 300€ (ako i toliko) neto, napisati tako nešto je neprimereno.
Narod ne kupuje auta od 2000€ jer im se dopadaju i jer su im bolja nego nova, kupuje ih zato što najjeftiniji novi auto mogu samo da sanjaju.
Bugarska je u EU pa može da se vozi šta se poželi. DE takođe... Nema nikakvih ograničavanja prilikom kupovine/uvoza. Želiš uvesti Supru, BMW 8/šta god nema problema...
Gleda se tehnički pregled i stanje auta.
A u SRB su rešili da se protegnu iako jorgan nije dug.
Poz
U vreme malih turbo motora deluje logično i pravično da se oporezuje "konjaža".
Kada sam bio klinac, jedan dalji komšija je bio invalid, stradao u Nemačkoj na radu, bez nogu ostao, vozio je "granadu" karavan automatik, sa ručnim komandama na volanu. Uvek je vozio lagano. I uvek mi ga je bilo žao i njega i njegove porodice (njegovi sinovi su mi bili drugari). Za mene je to celi život bio pojam "invalida" i do nedavno nisam razmišljao o zloupotrebama. Onda sam se ovde šokirao. I sada mi deluje veoma logično da onom ko je invalid, ne treba vozilo jače od onoga što je dozvoljeno "mladim vozačima" u HR.
NIGDE u svetu nije registracija prema vrednosti vozila, pa teško da će biti i kod nas.
S druge strane, nemojte misliti da će država da se odrekne para koje danas ubira registracijom i taksama. Ako išta bude menjala, to će biti isključivo da nam još više para uzme iz džepa, tako da je za sve nas bolje da ništa ne menja!
A euro4 mora pre ili kasnije da se uvede ako hoćemo u tu evropu. A nije nam ni u interesu da bukvalno postanemo evropsko groble automobila iz mnogo razloga. Razumem slabu kupovnu moć, ali automobil nije pravo nego privilegija i tako treba i gledati. Ako se nema para ne kupuje se. A placevi će se već snaći, neće oni biti na minusu...
Miki
U Hrvatskoj je tako. Uzima se u obzir i co2 pored vrednosti.
Ako ima neko iz HR nek kaze detaljnije. I kod njih je bio zastareo sistem po kubikazi al promenise ga pre neku godinu.
Slazem se sa drugim pasusom.
Miki 18:58
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2009/07/30/hrvatska-uvodi-oporezivanje-vozila-prema-vrednosti
Opet spominjem, ima zloupotreba da se sa 30 000 din registruje 2.2 motor i to u autu 2007. god, poznanik iz kraja je to uradio pre mesec, dva :)
A super, neka deru po polovnjacima, tako, samo bahato. Ja sam, tj mi, moja porodica, kupili pre par god novi auto. Sad, em sto nemam za nov, em sto nikad vise ne bih nov. Dakle, vozikam polovne i sad treba drzava koja mi NISTA nije dala, da mi uzme jos vise. Pa super, neka pucaju narodu u kolena.
Nbb
Ima raznih mahinacija.
Ljudi masovno registruju za "jeftinije", a evo sad je oduzeta jedna bmw 7-ca zbog toga.
Znas i sam, pisao si vec kao i veceras o tome. Znam primera, znam kako to rade, ali ja ipak idem zakonski sve. :)
Kad je uveden ovaj drastican porez na kubike, bio je 155 000 din za preko 3 000ccm.
Sada je 220 000 din.
Samo nek pojacavaju, da narodu konacno pukne film i skine bagru.
Podseticu te da su genijalci cak i na kombije naplacivali luksuz !
I na dvotockase, ali se bunili pa propade.
Automobilisti se nisu bunili, pa sam ja bio primoran da sam sebe izuzmem od pljacke. :)
Ova drzava za uzvrat ti daje lose puteve, gorivo itd.
MB
Pa i ti radiš mahinacije. Sam si priznao da imaš 3 auta registrovana na invalide. A ti nisi invald. Bar se tako deklarišeš.
A ovde se još hvališ sa takvim prevarama. I pokušavaš da držiš poštenenim ljudima lekcije.
MB, Ex Yu
Pa ja gde god mogu bih zeznuo ove na vlasti, gde god i kako god. Samo prevarom protiv prevaranata! :)
Ali neka, mi smo debili. Gorivo pojeftinilo na svetskoj berzi, kod nas poskupelo lagano opet do 140+ i cutimo i trpimo.. I jbg, ja da to promenim ne mogu
Posto si pomenuo da radis na nekakvim pravilnicima, zanima me zasto se ti tacno zalazes da taksa preko 150 konja bude paprena...koji je tacno motiv za to..to su mnogo brzi automobili ili sta?? Takodje sta osoba sa takvim razmisljanjem radi na ovakvom sajtu koji bi trebalo valjda da posecuju neki ljubitelji automobila??? Nemoj da mislis da je neka prozivka pokusavam samo da shvatim...
Zakoni se pisu zbog kriminalaca, a pogadjaju posten svet.
Posto se Mangela ostro zalaze protiv uvoza polovnjaka, evo, ja predlazem da on finansijski pomogne svakom ko nema dovoljno za nov auto do 15k EUR (uglavnom toliko kostaju novi oni automobili, koji se kao polovnjaci najvise uvoze). Mangela, jel' moze? Cim ti ucestvujes u nekim pravnim kombinacijama, par 'iljada evrica je za tebe sitnica. Toliko potrosis na veceru sa poslovnim partnerima! :)))
Propise poštuje pošten svet, a ostatak traži rupu u njima.
Svugde se plaćaju takse na luksuz, pa i u Srbiji. U Srbiji je luksuz malo spoorna činjenica, pa j ei logično, da kriterijum bude niži. Svi auti preko 2000cm su luksuz. A konjaža je za mene luksuz, preko 100ks po jednoj toni.
Pit
Mangela nam brzo mutira! :)))
Mangela
Po kom to pravilu su svi preko 2000 kubika (ne sljunka, vec kubnih centimetara radne zapremine motora) luksuz? Da li, npr. Opel Vektra B 2,2 DTI spada u luksuzne automobile? Samo budala bi je svrstala u tu kategoriju! Ne moras da se pravdas, znamo svi kakvi se karteli sklapaju izmedju vlasti, banaka i uvoznika novih automobila.
O.P.
Batali "slučaj". ;)
Nego imam ja zanimljivije pitanje, za sve kvazi stručnjake.
Da objasne kako to recimo E200 benzin nije lux auto ( po našem ), a E200 cdi jeste. :)))
Prosto pitanje ko pasulj, a mnogo muke će im zadati za objašnjenje. :)))
MB
Odgovor je jednistavan. zato što ima preko 2000cm3. Čist luksuz....
Odgovor je jednistavan. zato što ima preko 2000cm3. Čist luksuz....
Autor Ex YU 27 Avg 2015, 15:46
Čuo sam da je bmw izbacio "neluksuzni" X5, 25 dizel. :)))
Srećom, imaju i luksuzni 3,0 d u ponudi. :)))
Kakve bi tek reakcije bile kada bi se na tehničkom pregledu eko test sprovodio kako treba i kada "polovina" vozila ne bi "prošle"?
I tada bi bio" kriv" drugi?
moron
Svaki dan vidim "trovace" tipa tamića, teretnjaka a i putnickih.
Prvo bi njih trebalo regulisati ( teretnjake ), pa onda putnicke.
Jedan Tam zagadi kao 10 losih auta...
Malo je u saobračaju preostalih TAM-ića "trovača", ali je sve više polovnjaka dizela bez DPF-a. A kada oni u kolini ispred mene naprasno stisnu gas ( ili idu uzbrdo ) svima nam se u kolima povraća.
Naravno, nisu oni jedini "trovači".
moron
Gotovo da nema trenutka u kome bar jedan auto ne pravi oblak za sobom.
Sta ces, Srbija...
moron
Prvo:
Sta mislis, koliko dugo izdrzi DPF na novim dizelima u nasim uslovima?
Drugo: Druze, ne znam gde radis i koliku platu imas, ali cim si mogao skoro da pazaris nov 500L sigurno ne zivis u minusu i ne radis u firmi gde ti je otkaz usled loseg poslovanja firme bliska mogucnost, kao mnogo ljudi u Srbiji. Posto si iz BG, verovatno nisi na kozi osetio "blagodeti" zivota na selu (cak i nekom koje nije vise od 50km udaljeno od BG), gde autobus u najboljem slucaju ide na 2 sata. Znas li kako je tamo imati trudnu zenu, malu decu, ne daj Boze jako stare ili bolesne roditelje i jos raditi i druge poslove osim seoskih (jer se od seoskih sve teze prezivljava), a uz sve to i odvajati pare za ratu za nov automobil? Da li ljudima koji tako zive treba racunati npr. miniven kao luksuz ili kao preko potrebno univerzalno vozilo? Mozda ti na TV vidis samo kada prikazu bogate seljake, ali realna situacija je mnogo drugacija. Mnogima su polovnjaci spas, a ne igranje.
Zena mog drugara je pre neku godinu ostala bez posla, jbg, pukla firma. Srecom, njeni u Slankamenu imaju veliku bastu, pa sad drugar i ona gaje paradajz i donose kolima u grad, na pijacu. Da nisu pre svega toga kupili polovnu Astru G karavan (karavan su uzeli zbog dece), da li bi im ti prevozio robu svojim velikim ficom, jer Astra nema DPF?
O.P.
Upravo.
Napinjati propise u drzavi sa standardom ovakvim je cist hohstapleraj.
Nek daju malo i te evropske plate, kad su im vec puna usta EU, pa nek onda pametuju.
Ovako samo evropski nameti, a primanja srpska...
I dok ova drzava ne ispita Cedu, odakle mu iz pocepanih farmerki da sad pije sampanjac od 5 000e i ide helikopterom do Kopaonika na rucak i ostalo, nema ovde d od drzave.
Onda oce da nepravedno naplate porez na jake kubikaze, a nova vozila od 50-60 hiljada e , registracija ko u Golfa, e pa cvrc. :)
Pit, 10:58
Pored politicara, pevaca, glumaca, kojekavih heftalica (mislio sam na starletutke, a ne na kancelarijski pribor) koji vidno i bez grize savesti cine teske saobracajne i druge prekrsaje, ovi "strucnjaci" se najvise sekiraju oko Euro 3 automobila! Uzas!
O.P.
Pa to je najgore, krecu od najmanjih problema, a najvece zanemaruju.
Niko od tih strucnjaka se ne zalaze da neko ko vozi auto od 50-60 ili 100 000 plati porez, nego bi ove jeftinije sa vise kubika da oporezuju, kompleksasi.
Optimus Prime
Nisam siguran da sam baš razumeo šta me pitaš.
Koliko traje DPF? Zavisi od brenda, konstrukcije, stila vožnje... Pretpostavljam da bar pola vlasnika dizela sa DPF-om ne zna šta je to regeneracija i koliko je bitna. Koliko znaju, toliko će i da im posluži.
Druga polovina verovatno ne zna da im "savremen dizel" nikako ne treba ukoliko nemaju potreban odnos gradske i vangradske vožnje.
Treća polovina o tome i ne želi da razmišlja, pa vozi benzinca.
Moj brat vozi astru G benzin već oko 230.000 km. I ne kuka...
Ako neko baš ultimativno želi da vozi neki stariji ili "izvoženiji" dizel, treba da bude spreman i na troškove "trećeg doba" takvog (dizel) vozila. A ako mu ne odgovaraju, da kupi onakvo vozilo kakvo može da izdržava. Benzinca.
Nije samo trošak goriva ono što treba za vozilo i ljudi često kupovinom dizela naprave ekonomski promašaj.
"Sam pao, sam se ubio". To ti je delom odgovor na tvoje poslednje pitanje.
A odgovarajuću "slobodu izbora" pri kupovini vozila ima svako sa novcem i u granicama posedujućeg novca. Ja sam izabrao da kupim novi 500L, a ne neki polovan "E63" koji bih registrovao "na invalida"...
Poreska evazija je gadna stvar za sve ljude osim onih koji se njome" bave". Jer, tako utajeni porez platimo svi mi ostali, ti, ja, tvoj drug sa decom... Misli malo i o tome.
Iskren pozdrav.
moron
A ne spomenu lose gorivo, koje takodje utice na zacepljenje DPF-a...
Inace da te pitam nesto, sta bi ti uradio, kada bi ti odjednom sad bila registracija 1 000e za 500 L ?
Lako je moralisati, kada banda odjednom uvede bolesne mere, naravno da necu placati.
Do 2009-e sam normalno registrovao.
Inace, kad budete se zalozili da ovi sto voze skupa auta od 2 000 kubika,
50-70 hiljada e, plate veci porez od nekog sa 2,2 Zafirom, onda cu prihvatiti vase pametovanje.
Mange
Nije tebi ni moronu do pravde, pokazali ste to.
Vise bi naplatili nekom ko vozi Zafiru 2,2 nego nekom ko vozi nov X5 25d.
Toliko, nemamo o cemu dalje da pricamo.
MB
Onaj ko kupi nova kola u Evropi, bude nagrađen što manje zagađuje okolinu.
A po meni ni jedan auto ispod 2000cm3 nije luksuz. Uporno pokušavaš da navedeš vodu na svoju vodenicu, jer to tebi tako odgovara. Ali šipak!
MB
Ja dizel sa DPF-om vozim od 2009. i 99 posto do danas utrošenog goriva sam natočio na "Dejtonu" (tu dizel sipam od 2004.) i nikada nisam imao problem sa DPF-om.
Ali sam uvek trošio "preporučeno" motorno ulje ( low SAPS), jer neodgovarajuće ulje "sahranjuje" DPF.
Što se tiče hipotetične cene registracije od 1.000 eura za 500L, sagledao bih da li mi se isplati ili bih, ako mi se ne isplati, prodao ta kola. Pa, godinu dana povlašćene poslovne karte za parkiranje u crvenoj zoni u BG ti je 1.000 eura (čak i za Smarta).
Ti verovatno ne pamtiš to vreme, ali ja pamtim da je pred raspad SFRJ registracija za vozilo od 100 "konja" u 2.127 ccm bila 1.000 maraka, jer je i tada to bio luksuz.
Kola su skupa stvar, uvek bila, posebno "luksuzna", kažem ja...
Moron
Proda bi ga ?
Stvarno, kome ?
Mislis da bi drugi hteo da placa.
Kazem ti, imao sam tri auta preko 2.0 kad me zatekao porez na kubikazu.
Jedan 2,7 jedan 3,2 i jedan 5,0.
Em zbog takse oborili vrednost, em hoce da te pljackaju.
Dakle imas nesto s cime svesno ides, a neko preko noci okrene na nenormalno.
Zato nista.
I kroz godine, izbalansiras taj gubitak vrednosti, sto ti nanese bagra.
To se niko ne pita. Ko da nadoknadi to.
Prinudjeni su ljudi sami. Zato niko ne placa.
Ti ako nisi znao, dok ja nisam rekao, onda pretpostavljam zivis na Marsu ?
Pa nisam ja jedini, niti sam to ja izmislio.
Teretno, inv. To svi rade da izbegnu nepravedne takse.
Kao sto rekoh, treba pravedno doneti. Lako je pametovati, sa ove distance.
Medjutim kad te nesto zatekne, onda je druga prica.
Eto ti kazes prodao bi, samo ne znam kome i za koje pare.
Eto, odgovorio sam ti ko coveku, pa mozda razumes, ako zelis da razumes, a ne da budes zaslepljen ko tvoj drug mange.
P.S. da ne pricam sto je jedino merilo kubikaza za luksuz. Tako recimo Jeep 4,0 benz ispada jednako luksuzan ko nov Bentli.
Cist hohstapleraj.
Eto ti razloga zasto ljudi izbegavaju taksu.
A kome je isto ova dva, taj je nenormalan.
A što si kupovao ta "kubikažna" kola kad znaš da postoji taksa? Ko te naterao na to??
To kao da ja kupim marihuanu, pa kao mislio obična trava... pa mi skupa zatvorska taksa....
MB
Grešiš, postoji tržište polovinih vozila i iznad dva litra. Moj kum je ove godine kupio "diplomatski" RAV 4 sa oko 2,3 litra (sedmosed), njegov kum godinu pre od ambasade Norveške volvo S80 AWD, jedan moj drug RAV 4 dizel 2,2, drugi vectru GTS 2,2... Znam ih dosta.
Sve ima svoju tržišnu cenu.
I to u uslovima svetske ekonomske krize. Meni je drugi pežo za isti period ostvario bar 30 posto veći pad vrednosti od prvoga. Ali ne zbog poreza i taksi. Kriza je i kola drže cenu koliko i se drži i kugla sladoleda na avgusgovskom suncu...
Ne krivi državu za sve. Verovatno bi trebalo i da si joj zahvalan...
Moron
Da bi ih i prodao, opet moras isto da uradis, nece niko da placa taksu.
Eto ti navede 2,2 , imadoh i ja 2,2 W212 i platih.
Ali opet ispade jeftinije negoli za 2,7 Jeep 2003.
A logike nema, E klasa mnogo luksuznija.
Hocu da kazem, ne navede ni jedan 2,5+ ili ne daj boze 3,0+.
A za bivsu 3,2 dizel W211 da se placa kao za AMG ili Ferrari, totalno besmisleno, zato nisam ni hteo da placam.
MB
Postoje ljudi koji su vlasnici vozila iznad dva litra, koji ne kukaju, već koriste svoje pravo da to imaju ili nemaju. Znam i jednog što ima Murano od 3,5 litra, a sad je uzeo i discoveri od 3 litra. A nije invalid. Niti ga neko smatra budalom što plaća registraciju koliko plaća. Ima i moze. On. Ne ja. I meni ok. On mene ne ugrožava i ne krade.
Ne mora sve da se zasniva na poreskoj utaji i kuknjavi.
Moron
Ni ja ne kukam. Meni jeftinije nego za Golfa. : )
Samo kazem, treba doneti pravedno. A ne ovako pa terati ljude da eskiviraju.
Taj Murano mu je "vencanica", videces kad ce ga prodati.
Kad ga reg na invalida i ugradi plin.
To ti je Srbija.
A ko tebe krade i ugrozava ?
Moron
Vidim ja da tebi i mangetu ne vredi pricati.
Jedini idete protiv vetrenjaca na blogu. Ne sto se mene tice, kazu vam i O.P. i mile antena i drugi, ali vi i dalje tvrdoglavi.
Niste pravedni, vas pravda ne zanima. Jer da jeste, onda ne bi podrzavali da Zafira 2,2 plati vise od X5 25d.
Dakle nije vama stalo do pravednosti, nego isterujete nesto sasvim drugo.
Zato, tacka sa vama, sve najbolje vam zelim, pozdrav.
MB
Svako je vozilo "venčanica" ukoliko vlasnik nema svest o njegovoj svakodobnoj tržišnoj ceni. Pa ima "viziju" da ga proda iznad te cene i "viziju budale" da mu taj san ispuni. Ko nema zablude o vrednosti svog vozila, taj nema "venčanicu".
Što se tiče tvog pitanja ko mene krade i ugrožava... Šta misliš, od koga banka naplati trošak nenaplativih plasmana, ono "projektovano" što im ne plate neuredne platiše?
Pa, to sve plate uredne platiše, kroz povećanje kamate i/ili marže.
Jasno ti je onda i ko za neurednde poreske obveznike plati projektovani porez koji oni ne plate? Plate ga svi ostali uredni poreski obveznici, kroz druge poreze.
Cenim da bi i tebi onda bilo jasno ko mene poreski krade i ugrožava. Svako ko izbegava porez. Svako...
moron
"Vencanica" je izraz za sve sto ne mozes dalje da prodas.
Pitaj drugara sa Muranom...
Sto se politike tice, pa ima mnogih koji su nas pokrali, odrali kozu s ledja, pa nikom nista, tu se ne bunis i ne smeta ti.
Mogu i ja da kazem da ti mene krades, tako sto od mene hoce da naplate i za tebe i jos 10 takvih kao ti.
Da su se automobilisti bunili, ukinuli bi besmislice kao za kombije i motore.
I kombiji placase luksuz, ako se ne secas.
Ja sam bio za, da se podje njihovim putem, ali nema s kime.
Zato ovako, a takse nek budu 10 000e, ne interesuje me.
Znas kako, uvele vlasti u Beogradu porez na "opasne pse", oko 30-35 hiljada din bese.
Ni to naravno nisam placao, jer je istpo besmisleno kao ovo o cemu pricamo.
I to samo u BG-u, u ostalim gradovima valjda nisu opasni.
A ako ces da se bavis politikom, eno Mladja sto pronadje one silne Slobine milijarde na Kipru, pa nista odjednom.
Eto da ne idemo dalje, ko te zakopa za ceo zivot.
MB
Ako te dobro razumem, tvoj pas marke pitbul je imao veliku tržišnu cenu i nameravao si da ga prodaš,ali su "oni" preko noći uveli poseban porez na tu vrstu pasa i tako mu oborili tržišnu cenu, pa si ga ti sada 'preregistrovao" kao patuljastu čivavu?
Pratim li dobro tok tvojih muka?
Znači, ne samo da im je pogrešan propis koji vozilo od 5.000 cm smatra "luksuzom", već u stečaj hoće da vas oteraju i "prek. psa"?
Moroni...
Ako smatraš da takav propis krši tvoje ustavno pravo na posedovanje imovine (mislim da je to oko člana 70),pokreni postupak pred Ustavnim sudom. Posle imaš i Strazbur.
Ne šalim se.
Za par godina bi znao na čemu si...
Moron
Ma jok, to za pse propade samo od sebe, niko nije placao...
Nisi dobro razumeo, pas nema cenu. Razumeces ako budes imao psa. ; )
I ako uopste volis zivotinje.
Takse za kola i plati poneko, ko nema drugu opciju, ili tera auto od 100-200k.
Meni ne smeta nista, uporno ne razumes. Sto bi ja pokretao bilo sta, ja sam svoje resio.
Kad bi cekao to sto kazes, cekao bi par godina, sa neizvesnim ishodom.
Na siguricu samo. ; )
P.S. i ovo za automobile, ce promeniti jer vide da gube, niko ne placa, a ljudi izbegavaju tako sto voze automobile ( i skupe ) do 2,0.
Zato ce sad, da uvedu da potkace i njih, a ispravice nepravdu, jer vide da su u minusu.
Covek kupi nov X5 2,0 dizel ili bmw 5 seriju, ili A6 2,0 tdi i placa ko za Golfa 2,0 tdi.
Tamo negde 2006/2007 mislim da je bilo oko 60000-ak hiljada za 3.0 i preko
To je sasvim OK i mislim da niko ne bi išao na "prevaru" da je ostalo tako...
Poz
Moron
Haha.
Mange
Mora i sad, kako za koga. ; )
Placao bi, da ima realno umanjenje, a ne da ti auto 5 godina racuna kao nov.
Ovako, ne placas i ne zanima te, uzivas u luksuznom autu za tepsiju ribe. : )))