home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Uvoznik Hyundaija za Srbiju je na svom sajtu (www.hyundai.rs) objavio cenovnik za SUV model Tucson, kojim je južnokorejski proizvođač zamenio dosadašnji Hyundai ix35.

Cene za novi Tucson u Srbiji počinju od 17.990 evra, koliko iznosi akcijska cena za verziju Tucson 1,6 GDI GLS STYLE sa 1,6 litarskim benzincem sa 132KS, manuelnim šestostepenim menjačem i 2WD pogonom.

Najjeftinija dizel varijanta je Tucson 1,7 CRDi GLS STYLE sa 1,7 litarskim dizelašem sa 115KS i manuelnim šestostepenim menjačem, čija cena iznosi 19.990 evra.

Kompletan cenovnik, spisak opreme i tehničke podatke o Hyundaiju Tucson pogledajte na sajtu uvoznika (u pdf formatu).

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 12043



Komentari

Ali potrošnja od 40.6 l/100km kod 1.6 T-GDI 4WD u gradu, neprocenjiva "omaška".. :)

Oprema u osnovnom paketu izvrsna.

Ipak, "zaštitni znak" No. 1, bez dileme: uparili po jedan motor sa po jednim automatskim menjačem, pri čemu su i oba različita.
Mogućnost drugačijeg izbora = 0.

Autor Priapus 07 Sep 2015, 12:11

Malo mi je nekako šokantno ubrzanje za "novi" 1.7 CRDI (EURO 6) od celih 13,7 sekundi.
Poredjenja radi, stari 1.7 CRDI (EURO 5)u sportage za to isto treba 11,9.

Autor moron 07 Sep 2015, 12:17

@ moron

Moguća su 3 razloga ovakvih performansi:
1) Motor nije puno ili nije uopće mijenjan naspram Euro 5, a trebalo je nekako ispuniti Euro 6 normu. Korištena mapa gdje je 'zaklan'.
2) Hyundai-KIA po običaju deklariraju veću snagu od stvarne. Dokazano na više primjera.
3) Dugi prijenosni omjeri da bi potrošnju zadržali u prihvatljivim okvirima.

Ja mislim da je kombinacija 2 od te 3 stvari.

Autor N.N. 07 Sep 2015, 12:41

@moron
Vise su se potrudili oko materijala, zvucne izolacije, a moguce da nisu upotrebljavali skuplje i lakse legure celika...

Autor Orlo 07 Sep 2015, 13:23

N.N.
Novi motor 1.7 CRDI (EURO 6) je izvesno unapredjen ( moment mu je 280 Nm pri 1.250-2.500, ranije 255 pri 2.000 ), prenosni odnosi su slični. Što je najčudnije, "emisija" je "baš čudna" ("skoro je ista", tj. 139 je i kod ovog Tupsona sa novim i kod Sportage sa starim motorom).
Ali, mislim da je lošije ubrzanje većim deleom "žrtva" savremenijeg "ekološkog mapiranja".
Gledao sam neki dan na sajtu FIAT SLOVENIJA tehničke podatke za 500 L sa EURO 6 motorima i ispada da "sada" savremeni 1.6 MJ sa 120 ks ima ubrzanje 11,3 ( ranije 10,7 ), tj. kao što ga je sa EURO 5 imao "juče" onaj slabiji od 105 ks. Čak mu je pala i maksimalna brzina.
Ekologija svima dolazi glave ...

Autor moron 07 Sep 2015, 13:24

Bilo je tu nekih pajtosa koji su tvrdili da ovo nije novi ix35...

Autor carobnjak 07 Sep 2015, 14:23

@ moron

Neki iz industrije tvrde da je danas kompliciranije pisati kod za ECU nego li mnogo toga za svemirski program. Nije ni čudo da onda najviše love ulupaju Audi, BMW i Mercedes i da imaju manju emisiju CO2. Realno za taj CO2(potrošnju) je predefinirani test i tko ga bolje izvara taj je na konju. Dosta zemalja trošarine osim uz cijenu vozila veže uz emisiju CO2, a neke ih vežu samo uz cijenu. Da ne govorim kako EU traži da svaki proizvođač bude ispod određenog nivoa CO2 emisija, a ovi sa najvećim autima tu u startu najgore stoje pa moraju opet taj ECU najbolje srediti.

Autor N.N. 07 Sep 2015, 15:09

Pohvala za ponudu uvoznika Hyundai-a. Za novi tu(p)son za zimski set nude opciono dve vrste prelepih alu felni od 16" ( ne sećam se pošto su jeftinije, one skuplje su oko 11.500, obe "nose" znak Hyundaia, deluju originalno ), čelične su možda samo 6-7.000, a zimske Kumho gume su nešto ispod 12.000.
Prosto mi je neverovatno da za manje od 800 eura možete da za "djip" kupite originalan kompletan alu zimski set od 16".

Autor moron 31 Okt 2015, 16:31