5+ ponuda za nova vozila u Hondi

Honda Srbija od ponedeljka 14. septembra pa sve do kraja oktobra nudi jedinstvenu priliku za kupovinu novog automobila uz posebne pogodnosti specijalne “5+” ponude.

Svi kupci koji se odluče za kupovinu modela CR-V ili Civic dobijaju 5+ posebnih pogodnosti, koje mogu da koriste u narednih 5 godina:
- 5 redovnih
servisa
- 5 godina niže kamate na
kredit i lizing
- 5 godina Honda Assistance
- 5 tehničkih pregleda
- 5 godina hotela za gume
U okviru “5+” ponude kupcima su na aktuelne 3 godine ili 100.000 kilometara, obezbeđene dodatne 2 godine produžene garancije.
Svi zainteresovani mogu da posete prodajni salon Honde i testiraju aktuelne modele. Besplatnu test vožnju je moguće zakazati na brojeve 011/2010 971, 2010 919 i 2010 914 i putem sajta www.honda-srbija.rs.
Podsećamo da Honda Srbija nudi i opciju kupovine automobila po principu zamene korišćenog vozila, nezavisno od brenda, za novi Honda automobil, uz najpovoljnije uslove doplate i razne modele finansiranja.
PR saopštenje – Honda Srbija
Moron
Evo u novom SAT-u test CRVa 1,6 dizlo.
Gradska voznja 2 000km goriva potroseno 52 000din.
A gore za 5107km ukupno kazu prosecna potrosnja 6,69 lit...
Ma da, CIVIC sa 1.4 pocinje od 16900, mogli ste i deset godina garancije da date
MB
Ako CRV sa 1,6 dizelom prosečno troši 6,69, to uopšte nije loše za jedan SUV, tj. za onakvu čeonu površinu, Cw i masu. Naprotiv!
HASAN
Delta "ubija" sa cenama civica, mada je civic nesporno odlično vozilo C segmenta. Kao primer, mogu da kažem da civic benzinac 1,8 "startuje" sa cenom od 18.990 (drugi nivo opreme), a da za 18.490 može da se kupi 308 1,6 BlueHDI sa 120 ks u srednjem paketu ( dok bazno opremljen civic 1.6 dizel košta 20.990).
Ja nemam dilemu da je honda odlična i nesporno bolja kao vozilo, ali takve razlike cene čovek danas teško guta ( pri čemu postoje i još jefitnija vozila C segmenta, koja su i bolja od pomenutog 308).
moron
Da, ali pod uslovom da je to tako.
Moguce na otvorenom.
Pogledaj prosek za grad.
Ispada oko 18 litara !
Sto mi opet deluje previse, kao sto je 6,7 malo u realnim uslovima.
U praksi, ispod 9-10 nece ici, po gradu, samo vise, do 11-12.
A na otvorenom moze manje sa laganom nogom na gasu.
Kazem ti, pogledaj racunicu za grad.
2 000km 52 000 din pa izvuci prosek.
Kod SUV-a je racunica prosta, male potrosnje nema.
9-10 min pa do 11-12.
Otprilike 50% vise nego limuzina.
A ovih 18 l mi deluje neverovatno, pa ni moj 2,7 crd ne trosi toliko po gradu.
Jedino ako su ga vozili kao Duca Borkovic po gradu. :)
Jel ova petica po nemackom ili po nasem sistemu ocenjivanja. Pitinjo, kad smo kod SUV vozila, znas li kako kako su u Mercedesu nastali nazivi za GL i GLA? Pa kao znak zahvalnosti mom komsiji za visegodisnju saradnju! :)
Da, 18 litara bi bila suviše jaka potrošnja za 1,6 dizel. To je neka greška.
Moj prijatelj vozi CR-V 1,6 sa 120 Ks i ne prelazi mu potrosnja 6,5 po gradu tako da ko prica da trosi 11-12 ne zna ni o kom autu se ovde govori. Akcija mi je ok ali mi je zao sto ne mogu u ovom trenutku da kupim jedan pa makar i 1,4 Civic koji je inace 15.990€ tako da neka se ljudi prvo informisu....
Pozdrav
Jesu cene malo jace ali Japanci su to... A oni nisu jeftini... Kome se ne svidja Civic moze da kupi Golf taman da mu komsija pozavidi i da ujutro prvo pogleda kroz prozor da li je tu auto + da bi uzeo kasko mora igla,dodatni alarm i godisnje 800e a kod Honde ili drugog Japanca 400 + mali servis za Golfa 220e za Hondu 100e...toliko o jeftinim Nemcima
Da ali Japanci nemaju izreku kao Nemci. Devojka moze da bude i sa sela ali auto mora iz Nemacke :)
Ok...kupi Nemca...tvoja odluka-greska ali kad budes radio veliki servis seti se mene :) Japanci to nemaju... Ozbiljno sad, ja bi kupio Hondu kao Japanski premijum brend jer kvalitetu ne moze niko da im pridje ali vidim da ovde ima dosta ljudi koji misli drugacije.
Japanci su načelno OK, pa i honda, ali ne vidim mesta za njihovu glorifikaciju u gornjem smislu.
Svaki dizel može da troši 6,5 "po gradu" - "u odredjenim uslovima".
Ali i dva puta više nego fabrika deklariše - "u odredjenim uslovima".
Nije tačno da za hondin 1,6 dizel samo 100 eura košta "preporučeno" motorno ulje (a zna se šta je "preporučeno ulje" za taj motor), filter ulja, filter goriva, filter klime i filter vazduha, sve sa rukama. To je čista "LAŽ".
Kao što ne može ni da se zanemari servisni interval kod honde ( 10.000 km ).
Ne kažem da je honda nešto značajno skuplja ili jeftinija od proseka sa cenom "pojedinačnog" redovnog dizel servisa ( koja je oko 200 eura - ukoliko se ne radi o nekim akcijama, npr. za vozila starij aod 4,5 ili 6 godina, kako kod koga ). Ali, kada se u kalkulaciju ubaci servisni interal honde ( 10.000 km ), posle 100-150-200.000 km dobijete veoma realnu sliku po pitanju "povoljnosti" redovnog održavanja.
moron
Upravo.
Tako da, u praksi je najcesce izmedju potrosnja. Osim ako nije teza noga na gasu, onda je gornja granica, odnosno puta 2.
A ispod 7 kila, moguce je jedino na otvorenom pri konstantih 80kmh.
Jeste 10.000 Km ali recimo za BMW u Nemackoj je servisni interval 30.000 a ovde 12.000 Km tako da Honda smatra da su ovde otezani uslovi. 100e sam rekao za Civic a za CRV mislim da je negde 130e. Ne znam stvarno,ne vozim Hondu jer nisam u mogucnosti ali znam da mi je prijatelj bas zadovoljan, i kvalitetom i servisom... Ja bi pre vozio recimo Hondu nego VW...oni su tek precenjeni...
Ovo su cene "materijala" za hondin 1,6 dizel iz civica iz maja 2014. iz "Centra S" ( ali nije u pitanju "preporučeno", već samo "dozvoljeno" ulje (5W-40), "preporučeno" je mislim samo 0W-20 i skupo je "kao otrov" ):
"-FILTER ULJA 1480.00
-FILTER VAZDUHA 3342.00
-FILTER GORIVA 5265.00
-FILTER KABINE 2664.00
-ULJE ZA MOTOR 1588.00/L
-ULJE ZA MENJAČ 1521.00/L
-PLOČICE PR 12616.00
-DISK PREDNJI 25250.00 / PAR
-PLOČICE ZAD 9319.00
-DISK ZADNJI 18780.00 / PAR
Imam negde i tadašnje cene i iz AK Stojanov, kao i iz Delte, još su veće.
Da ne bude dileme, ne "mračim", o hondi tehnički mislim sve najbolje. Njena kupovina ili nekupovina je samo stvar ukusa.
Drugar mi rece da je za njegov dizel mali servis oko 130e a drugi drugar Golf 6 fsi 29 000 din mali servis...toliko o odrzavanju + to je za benzinac a valjda znamo da je za dizel skiplje. Da je skuplje u odnosu na neki servis od prijatelja jeste ali ovlasceni servis je ovlasceni. Upptedite odrzavanje u ovlascenim servisima pa cete videti da je Honda daleko povoljnija od Nemaca koje svi hvale. Placas ime i zato sto je iz Nemacke,skuplje odrzavanje,skuplje kasko,rizik od kradje,vise kvarova.... Sve je na strani Japanaca.
Da ne bude zabune,nepljujem druge vec dajem svoje misljenje...mozda neko voli Nemce ali ja ne...nevidim opravdanost cene i imena...mislim da mnogi prave kvalitetnija kola ali da oh ljudi dovoljno ne cene ali ukusi su razliciti.
@ Kawasaki,
te price kako se japanci ne kvare mozes da pricas samo onima koji nikad nisu imali japanca. ovo ti kaze vlasnik honde.
Dajte ljudi o čemu pričamo.Golf koji je sav plastičan košta 17.000€,Kia ceed u opremi kao Civic isto košta i onda kažete da je Honda skupa.Ništa onda svi da kupimo Dačiju i da se okupljamo kod majstora :) biće barem lepo druženje,sve će nas ista muka mučiti.
Nemam ja problem da poverujem da redovan servis za TSI u ovlašćenom servisu košta preko 200 eura, jer sam odavno i sam utvrdio da nema razlike za više od 5% izmedju cene redovnog održavanja za TSI i TDI.
Ali, ne verujem da je u ovlašćenom servisu Honde moguće na 1,6 dizelu za samo 130 eura promeniti SVE filtere i usuti "preporučeno" ulje. Za te par nešto (od navedenog) mora da "fali".
A što se tiče pomena dačije, baš da vidim pošto je u ovlašćenom redovan servis za TCe ili DCI. Nema tu neke razlike u odnosu na reno ( sa tim motorima ).
Pa isti motori samo što je Dčija.Ljudi ne zavaravajte se,koliko para toliko muzike.Kao što Dačija ne može biti Reno ne može ni Škoda biti VW... a ja generalno Francuze ne volim zbog elektronike a Dačiju jer je-Dačija :)
Niko se ne zavarava ...
Odosmo daleko od teme, od honde.
Dobra je. I kome se dopada sa svim svojim parametrima, neće pogrešiti. Biće zadovoljan dok je ima, skuplje će da je plati u startu, a toliko skuplje će posle i da je proda. Skoro pa isto kao kada nešto drugo kupiš za manje para i posle prodaš za manje para.
Jedini fenomen kod od toga odstupa kod nas je škoda, kupiš je za manje pare, a posle drži cenu kao da je honda, ako ne i bolje...
Autor moron 16 Sep 2015, 21:28
Cene ko za E klasu.
Samo što se kod E klase radi redovan servis na 20 000km, kod nas.
@Kawasaki
Zašto bi se sa Daciom okupljao kod majstora a sa npr. Hondom ili Kiom ne bi?!
I zašto Škoda ne može biti VW?!
Kad je škoda-VW
Jer ako neko ima IDENTIČNE motore,mjenjače,elektroniku,elektriku,trapove,kočnice...
To je za mene isto ili što naš narod kaže-nije govno već se pas posro ;)
Jer malo više izolacionog matrijala i malo finije plastike mi nikako ne može dokazati da VW i Škoda nisu isti auti.
Ja bi to uporedio sa jednom te istom čokoladom , jedna umotana u bezvezni papir a druga u fensi omot a na kraju se svede da si pojeo istu čokoladu...
Djordje
Upravo.
Kod Vagen grupacije se sve svodi samo na drugačije pakovanje.
Autor MB 17 Sep 2015, 12:20
Znaju ljudi iz MB da je skupa registracija. Pa, da pomognu bar sa održavanjem :)
@ Dordje
Ako tako gledamo Audi je kao Zastava... Cokolada u drugacijoj folijom,sa malo dodataka recimo lesnika.
Pa upravo ta plastika,bolja izolacija, zavrsna obrada razlikuje automobile a inace svi sluze da nas prevezu.
Izvini ali gluplju izjavu dugooo nisam cuo.
moron
Nije skupa registracija Mercedesa, već kubikaže, u Srbiji.
Nebitna je marka, samo kubikaža je parametar.
Doduše kad je registracija jeftinija nego za subvencionisani 500L i održavanje nije skupo, to je dobitna kombinacija. :)
Evo na primer, u BiH najskuplja registracija je jeftinija nego za 2,2 u Srbiji.
Dakle jeftinije registruješ 63 AMG u BiH nego 2,2 dizla u Srb.
A i gorivo je jeftinije i bolje.
MB
Šala mala, ne da zameriš:)
Eto, jedan drugar veli juče da prodaje rextona 2,7 ( iz 2005.), pa si mi ti odmah pao na pamet, to je zapravo mercedes, a i tvoja je donja "dozvoljena" granica "kubikaže" :) On je sada prešao na 2.0 dizel (bar mu regstracija ne košta 96.000, kao za rextona).
A za 500 L još nisam imao redovan servis, neću skoro, ali mislim da je za 1,6 MJ samo oko 13.000 dinara. Doduše, za ovaj stari 1,6 HDI je i manje, jer je "prešao 5 godina" (košta svega oko 9.400 dinara). Dok je bio "do 5", bilo je 150-180 (kako kada)
moron
Opušteno, nema šta ja da se ljutim. :)
Nego evo videćeš kada će ga prodati...
Jedino ako sačeka novi zakon, pa bude povoljnije.
Jer nema puno snage ( oko 164ks verovatno ) a 2,7.
Bilo u SAT-u, novi zakon će biti prema vrednosti ili prema snazi, zavisi koliko su pametni.
Tako da za te do 3,0 i ispod 200ks bi verovatno trebalo da bude povoljnije, ako bude snaga parametar.
Teško da može biti gori zakon, mada se u Srbiji nikad ne zna. :)
Ali eto, kažu 8 milijardi din od poreza, 3 od komunalnih taksi, a 130 od akciza i pdv na gorivo.
Tako da, ako su pametni, treba da uzmu parametar vrednost vozila.
Kad iovako uzmu malo više nego na komunalnoj taksi...
Cilj je države da novi propis "u zbiru" poveća "ukupno naplaćenu količinu poreza" ...
Moron
Da. Zato ce verovatno parametar biti snaga. Pa ce i ovi koji do sad nisu placali "luksuz" da placaju... ( do 2,0 ).
Medjutim, ubedjen sam da bi isto postigli i sa porezom na vrednost.
Iovako im prihod od poreza nije nesto, malo veci od komunalne takse.
Kad su bahati i glupi.
@Kawasaki
Očigledno nisi uspio shvatiti smisao mog posta , jer čak i najobičnija usporedba sa IDENTIČNOM čokoladom je za tebe neshvatljiva...
Jer ovo što si napisao je obično lupanje gluposti i nepoznavanje elementarnih stvari.
Kakve veze imaju Audi i Zastava , za razliku od moje usporedbe Škode i VW-a i gdje nađe lješnjale zemljače...
Ali upravo zbog tebe i takvih je moguće valjanje jaja pod bubrege po višoj cijeni.
Čuj bolja izolacija i plastika prave razliku među automobilima?!
Vjerovatno sam bio u zabludi kad sam moslio da kad bolji motor , bolji mjenjač , bolji ovijes , bolja karoserija , bolja elektrika i elektronika itd. automatski čine bolji auto jer po tvom je to totalno nebitno , važna je plastika i izolacija bez obzira što je ostalog 90% identično?!