Verano Motors u stečaju

Privredni sud u Beogradu otvorio je postupak stečaja nad preduzećem "Verano-motors" iz Beograda, na predlog slovenačke Factor banke, a zbog trajnije nesposobnosti plaćanja stečajnog dužnika.
Sud je pozvao sve poverioce da u roku od 120 dana prijave Privrednom sudu svoja obezbeđena i neobezbeđena potraživanja, dok je istovremeno pozvao i sve dužnike da ispune svoje obaveze prema stečajnoj masi.
Privredni sud je za stečajnog upravnika imenovao Novaka Stajića.
Kompanija "Verano-motors" u vlasništvu je biznismena Radomira Živanića i u javnosti je bila poznata kao generalni uvoznik i distributer "Peugeot" vozila. Ta kompanija je, inače, uz grčku investicionu grupaciju MIG, vlasnik i 17,16% "Robnih kuća Beograd".
Sve je veća beda i ekonomski kolaps u Srbiji...ovako će proći većina uvoznika.
Nažalost 208 je skuplji od 7 svojih konkurenata. 308 je skuplji od Honde Civic...
Dejan Pevac
Pogledaj koliko košta u srednjem paketu 308 1,2 e-THP sa 130 ks ( 16.790 ) ili u tom paketu 1,6 BlueHDI sa 120 ks ( 18.490 ), a onda vidi koliko košta najjeftiniji civic 1,8 ( 18.990 ) i najjeftiniji dizel ( 20.990, i to u paketu opreme sa plastičnim volanom ).
Pa, reci, kako je civic "jeftiniji" od 308? "Jeftiniji" je jedno "minus 2-2-500 eura" :)
Svi koji ne posluju posteno treba da zatvore svoje firme!
To vazi i za premocni VW, kamoli za ovakve punoglavce...
Vest koja je preneta sa B92 je inače činjenično potpuno "promašena", jer nije tačno da je "Verano motors, generalni uvoznik i distributer".
Uvoznik i distributer Pežoa duže od godinu dana je "EUROIMPEX AUTOGROUP", a jedan od običnih dilera ( kojih ima 7-8) je "VERANO MOTOLOGISTIC", dok je jedan od servisera "VERANO REMONT" ( pri čemu sam objekat servisa i salona "Peugeot Blue Box" pripada firmi "AUTO REMONT" ).
A sve to novinar B92 je mogao da utvrdi za manje od 30 sekundi internet pretrage, da se malo potrudio ...
@ moron, u međuvremenu sam ovaj članak preuzeo direktno sa sajta Ekapija.com, tako da bi sada sve trebalo da je na svom mestu.
Pre 12-13 godina je trebalo da se uzme par vozila za firmu, za kurire.
To je bilo pre uvodjenja ADSL-a u Srbiju i naravno pre kablovskog interneta.
Jos uvek su se na televizijama pustali prilozi sa traka i neko je morao da ide da isporucuje gotove emisije i ostalo sto se tada radilo.
Odlucili smo da uzmemo 3 mala Pezoa za vozace, na lizing naravno.
I odemo u Peugeot, Verano, na onu njihovu staru lokaciju, ugao Cvijiceve i Takovske.
A kad tamo.. ima sta da se vidi. Gomila sefica i menadzera je bahato zauzela citav parking svojim audijima i mercedesima... I po neki Passat... rekoh u sebi... koja sam ja budala, al' ajde... nije samo moja firma.
Udjemo unutra i pitam ja, cija su ona vozila napred, nismo mogli da udjemo na parking. A prodavac kaze, to su od direktora vozila...
Tada se vec vozio Peugeot 607... pitam ja, sto direktori ne voze 607... on sleze ramenima i cuti, vidim neprijatno mu...
I nista... odosmo u njihovom pravcu... Kupismo na kraju pod vrlo povoljnim uslovima A klase. Jesu bile "klotare" sa podizacima na "kurblu" pozadi i benzinci, ali barem smo ime firme stavili na kakve takve Mercedese, a ne na Pezo.
Ako prodajes nesto, udostoji se da sam to i koristis...
Naravno da nisu zbog toga samo propali, ali ima i toga!
Verano se preselio iz Takovske u V. Stepe u jesen 2004. godine. A te daleke 2004. godine čak i klot kratki mercedes A klase je bio znatno skuplji i od opremom napucanog pežoa 307 SW.
U odnosu na 206 da i ne govorim.
2015-12 ili 13 = 2003 ili 2002. godina. Dakle, nista nisam pogresio.
A klasa jeste bila skuplja, ali u verziji sa troja vrata i nije toliko. Dalje, to je bio deo flotne prodaje, gde je par firmi uzelo par desetina A klasa a mi smo se samo prikljucili. To su crveni automobili i sada ih vidjam na ulicama.
A deo cene je placen i kroz kompenzaciju za oglasni prostor i sekunde!
Druga su to vremena bila, na zalost mnogo bolja nego ova danas, barem za moj sektor!