Sporni TDI motori i u Škodama u Srbiji

Motori sa spornim sistemom izduvnih gasova odnose se i na vozila marke Škoda, i to na tipove: Škoda Fabia II (2009-2014), Roomster (2009-2015), Rapid (2011-2015), Yeti (2009-2015) i Superb II (2009-2015).
Međutim, predstavnik proizvođača Škode, još uvek nema tačan broj vozila koja su zahvaćena ovim problemom, a koja su prodata na teritoriji Republike Srbije. Važno je istaći da su sva vozila i dalje bezbedna i tehnički ispravna za korišćenje, kao i da nova Škoda vozila sa dizel motorima EU6 dostupna na tržištu Republike Srbije, nisu obuhvaćena ovim problemom.
Sva takva vozila ispunjavaju sve zakonske uslove i standarde zaštite životne sredine. S obzirom na činjenicu da je ŠkodaAuto u 100% vlasništvu VW grupacije, sve njihove akcije su u potpunosti zavisne od iste, pa u skladu sa tim, slede smernice VW grupe.
PR saopštenje
Foto: arhiva Autoblog.rs / Škoda
Novi Oktavijus "čadjo" sa EURO 5 engine nije "inficiran"?
Kako ako se i kod nas prodaje negde od polovine 2013. godine? Zar njen 1.6 TDI a 105 ks i onaj 2.0 TDI sa 140 ks nije bio isti kao i u tadašnjem superbu?
..."Važno je istaći da su sva vozila i dalje bezbedna i tehnički ispravna..."
SRAMOTA
Baš se danas vozih jednom novom oktavijom TSI (prešla je 31 kkm), čiji je vlasnik uglavnom zadovoljan nakon "promene glave" (promenjena na oko 25 kkm).
Sličan "interval" zamene glave je imala i oktavija njegovog kolege, mada je ta malo više prešla (možda 40 kkm).
Ali, dok idu, baš lepo idu.