Počela prodaja novog krosovera Toyota C-HR

Avangardna kombinacija - krosover s profilom kupea, u Srbiji po početnoj ceni od 20.990 evra za verzije sa benzinskim motorom, odnosno 27.500 evra za vozilo sa hibridnim pogonom
Mesec dana od početka proizvodnje, istovremeno kada i na većini evropskih tržišta, novi model C-HR, stigao je i u Toyotine salone u Srbiji. Potencijalnim kupcima se nudi u tri osnovne verzije: sa Euro 6 turbo benzinskim motorom od 1.197 cm3 (85 kW/116 KS, 185 Nm maksimalnog obrtnog momenta), šestopenim ručnim menjačem i pogonom na prednje točkove, po startnoj ceni od 20.990 evra (u dinarskoj protivvrednosti, sa svim dažbinama); sa istim motorom, automatskim menjačem i pogonom na sve točkove, za početnih 26.900 evra i sa hibridnim pogonom – benzinskim motorom od 1.798 cm3 (90 kW/122 KS) i elektromotorom (60 kW/82 KS), eCVT automatskim menjačem (kontinuirana promena stepena) i pogonom na prednje točkove po startnoj ceni od 27.500 evra. Uz sve tri osnovne verzije kupci mogu da biraju jedan od tri paketa opreme: C-ENTER, C-ULT ili C-HIC.

Sa dužinom od 4.360 mm, širinom od 1.795 mm i visinom od 1.555 mm (hibridna verzija) i sa međuosovinskim rastojanjem od 2.640 mm, C-HR je identičan konceptu koji je najpre predstavljen na Salonu automobila u Parizu 2014, a veoma dobro primljen od strane publike. Serijska verzija je ostala verna osnovnim elementima sa tog koncepta: spoljašnjost nalik kupeu je svedočanstvo hrabrosti njegovih dizajnera koji su kreirali stil koji se izdvaja u Toyotinoj ponudi, ali postavlja i novi pravac među srednje velikim krosoverima.

Automobilski stručnjaci su već prepoznali „potencijale“ novog modela: C-HR je jedan od sedam finalista koji pretenduju na laskavu titulu Automobil godine 2017 (pobednik će biti poznat početkom marta naredne godine), dok je u ovogodišnjem, takođe vrlo uglednom izboru Autobest zauzeo treće mesto.
Njegov osoben stil, nalik kupeu (Coupe High-Rider), dodatno je naglašen time što su ručice za otvaranje na zadnjim vratima sakrivene i integrisane u zadnji C stub vozila. Pored toga, padajuća linija krova se završava malim spojlerom, što dodatno ističe dinamičnost novog Toyotinog modela.
C-HR je potpuno originalan i u unutrašnjosti, koja je dizajnirana i napravljena u duhu novog Sensual Tech koncepta – on kombinuje visoko-tehnološku funkcionalnost sa senzualnim i otmenim stilom. Tvorci ovog modela su imali za cilj da „čulni kvalitet“ (Sensory Quality – SQ), dakle onaj koji se vidi i oseća, bude najbolji u klasi, jer su uvažili činjenicu da se pred potencijalnim kupcima u užem izboru nalaze i konkurentski modeli iz premijum segmenta.
Odgovarajući na zahteve ciljanih kupaca, C-HR može biti opremljen brojnim dodacima. Kao deo Toyotine posvećenosti takozvanoj demokratizaciji napredne bezbednosne opreme, Toyota Safety Sense je standardno ponuđen u svim verzijama. Ovaj skup sistema sadrži Pre-Collision System („prepoznavanje“ sudara, uključujući i Pedestrian Recognition – „prepoznavanje“ pešaka), prilagodljiv tempomat (Adaptiv Cruise Control) upozorenje na napuštanje vozne trake (Lane Departure Alert) sa kontrolom upravljanja, automatsko isključivanje/uključivanje dugih svetala (Automatic High Beam) i prepoznavanje saobraćajnih znakova (Road Sign Assist).
Kupci koji se odluče za vrh ponude, mogu da uživaju u mogućnosti grejanja sedišta, zatamnjenih stakala, ulaska u vozilo bez potrebe da ga otključavaju (to radi samo, kada prepozna ključ u džepu vozača). Mogu da izaberu vrhunski „tapacirung“ i sedišta koja su samo delimično izrađena od kože, kao i Toyotin revolucionarni sistem pomoći pri parkiranju S-IPA (Simple Intelligent Park Assist), točkove od 18 inča kao i dvobojno (duoton) ofarbanu karoseriju.
Toyotu C-HR pokreću motori s kojima ima fluidno i privlačno ponašanje u vožnji, baš onako kako žele kupci kojima se „obraća“ novi model. U konvencionalne verzije, sa pogonom na prednje ili na sve točkove, ugrađuje se novi 1,2-litarski turbo benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem, koji je svoj debi imao u modelu Auris. Sa 85 kW/116 KS i obrtnim momentom od 185 Nm (osnovnoj u verziji) omogućava ubrzanja od 0 do 100 km/h za 10,9 sekundi, maksimalnu brzinu i do 190 km/h, emituje 125 g/km CO2 i „beleži“ prosečnu potrošnju od 5,4 l/100 km. Uz ovaj motor može da se ugradi šestostepeni ručni menjač ili automatik sa kontinuirano varijabilnom transmisijom (CVT). Ako se kupac odluči za CVT menjač, onda se izbor povećava i na vrstu pogona – 4x4 ili samo na prednjim točkovima.
Vrh pogonske ponude čini hibridna verzija, koja je jedina takva u segmentu. Ona garantuje uglađenu vožnju, bez vibracija. Sa hibridnim pogonom poslednje generacije, C-HR se odlikuje sa emisijom ugljen-dioksida od svega 82 g/km, što je rekord u ovoj klasi vozila. Istovremeno, prosečna potrošnja je samo 3,5 l/100 km.
Novi hibridni pogon sa 90 kW/122 KS nije samo lakši i efikasniji od prethodnog, već nudi oštrije performanse. Recimo, izmene na motoru su kao rezultat dale termičku efikasnost od 40% – što je rekord za benzinske motore. Ostali elementi hibridnog sistema su napravljeni tako da budu manji i lakši, a njihov položaj je izmenjen kako bi se omogućilo optimalan raspored, sa ciljem postizanja što nižeg težišta.
Sa niskim težištem i multilink zadnjim oslanjanjem, nova TNGA platforma je idealna polazna osnova koja omogućuje da svi kasniji dodaci na karoseriji mogu biti dizajnirani tako da pružaju momentalni i prirodni odziv na vozačeve reakcije i poteze. Upravljanje je projektovano tako da bude linearno, sa što manje zakretanja volana, a to modelu C-HR daje izuzetnu preciznost za jedan krosover. Smanjeno naginjanje karoserije, što je inače mana visokih vozila, odrazilo se i na veći komfor. Čak i na evropskim putevima, koji najčešće nisu u najboljem stanju, ovaj krosover se ponaša predvidivo i precizno, što doprinosi samopouzdanju vozača i uživanju u vožnji.
Novi C-HR je poseban i po audio „doživljaju“: pruža izuzetnu reprodukciju zvuka za jedan krosover iz C segmenta, jer može da bude opremljen JBL premijum audio-sistemom koji obuhvata 8-kanalno, stereo pojačalo od 576 vati sa devet zvučnika, uključujući i dva potpuno nova JBL visokotonca. Inženjeri Toyote i JBL su tesno sarađivali kako bi izbegli da na zvuk loše utiču različiti elementi enterijera, kao što su, na primer, prozori, stakleni krov i različiti tapacirani elementi, kao i rigidnost strukture koja okružuje svaki zvučnik. Temeljna analiza kupaca je takođe uzeta u obzir pri rasporedu zvučnika, pre svega pri odluci da visokotonci budu pozicionirani unutar A stuba. Osim toga, audio-sistem sadrži i dva 17 cm „sabvufera“ u prednjem delu kabine, dok su u zadnjem delu dva zvučnika od 15 cm i 19 cm „sabvufer“.
PR saopštenje – Toyota Srbija
Toyota Srbija se od ove nedelje ponovo nalazi na adresi Zrenjaninski put 26.
Vozila su raspoloživa za test od 10. januara
Mreža ovlašćenih partnera u Srbiji:
Prodaja/Servis:
Toyota Centar Beograd, Zrenjaninski put 26, Beograd
Tel: +381 (0)11 3316 300
www.toyota-centar.rs
Toyota Novi Beograd, Partizanske avijacije 1, Novi Beograd
Tel: +381 (0)11 2270 026
www.magcentar.rs
Toyota Novi Sad, Zrenjaninski put 6, Novi Sad
Tel: +381 (0)21 2155 460
www.toyotagotacar.com
Toyota Niš, Bul. Cara Konstantina bb, Niš
Tel: +381 (0)18 259 000
Toyota Čačak, Bulevar Oslobodilaca bb, Čačak
Tel: +381 (0)32 545 40 50
Ovlašćeni servisi:
Auto Turing Stanojević, Smederevski put 35, Beograd
Tel: +381 (0)11 3410 041
http://www.toyota-turing.rs/
Toyota Šabac, Mike Vitomirovića 88, Bogatić
Tel: +381 (0)15 7786 111
Toyota Kragujevac, Liparska kosa 20
Tel: +381 (0)34 6359 459
Sreća u nesreći, definicija: kad igrom slučaja ručate POSLE ovakvog "PR"-a, a nikako PRE, jer ako ručate PRE, sigurno ćete ručati bar još jednom, jer bacanje pegle ne gine, a onda ostajete gladni.. što možda i nije loše, ako vam pripa'ne muka ponovo..
Ko posle čitanja ne pokloni poverenje "fluidnoj motorizaciji" i "čulnom kvalitetu", taj je ništa manje nego nečovek.
A neki su mislili da posle PR Opela i KIA-e nema dalje..
Nisam ni pročitao pr tekst to nikada ne citam, ali sam danas bio na voznju... E sad automobil je skroz zanimljiv i cak je pocetni paket kod nas sasvim korektan i meni licno dovoljan, ali problem je sto sam jutros testirao 3008 1.6 Hdi allure...
Planirao sam da ni novi automobil bude do 20k sa zeljom da bude 18k, da ima makar 120ks da je oprema u fullu za moj pojam fulla :) 25k mi nije bilo u recniku uooste, ali me 3008 odusevio...
Enterijer mi je spektakal totalni, u salonu i hajde, ali napolju wwwwoooooowwwww... A dopada mi se kako gazi neravnine suvereno, ubrzanja za moj ukus odlicna, izrada fenomenalna...tvrda plastika kod nogu ispod volana samo, infotainment slick kao ipad...prostranost idealna, samo mi je malo prevelik spolja, ali ne moze i jare i pare
Odlična cena za CVT. Svega EUR 3300 doplate. Skoro ko gratis. E, sad, kakva je suštinska razlika između Multidrive S kod "običnog" benzinca i e-CVT kod hibrida, ja ne znam, a ni Google, bar prva strana, posle me mrzelo.
Panorama ni opcija. C-ENTER sasvim dobar startni nivo kod nas. Ali 21000 za ovo, pri čemu ako se potrudite nosivost može da bude i respektabilnih 345 kg.. Ne znam, dok ne probam (ako probam), nema zauzimanja stava.
3008 čak i sa svojim suludim cenama ima više smisla nego Toyota. Ko se navikne na (meni malo nelagodnu) vozačku poziciju. Osim ako "upitna pouzdanost" Peugeota nije "issue". Za racionalne ljude ja ne vidim neku veliku dilemu. Posebno ako u igru uđe startni turbo trocilindraš kod 3008, koji ne vidim kako može da mu parira ovaj iz CHR
J4ZZER
Zvekni sa 3008 "u zid" čim ga kupiš, biće odmah kraći i "potaman" :)
Inače, svojvremeno sam na sajtu Toyote analiziraio opremu bazne verzije C-HR. I, fascinantna je je baznu verziju. Zato onako i košta. Ali, verujem da čovek unutra ima osećaj prostora kao da je "manja za dva broja" od 3008.
Koliko vidim kod nas nema bazne verzije C-HR sa opremom C-ITY kao u Crnoj Gori, gde ova varijanta košta 18.530 evra.
Ovaj deo cenovnika je sa jednog crnogorskog sajta:
Cijene:
C-HR 1.2 Turbo, 2WD, M/T6, C-ITY oprema – 18.530 eura sa popustom
C-HR 1.2 Turbo, Automatik, C-ENTER oprema – 23.270 eura
C-HR 1.8 VVT-i Hybrid, 2WD, C-ENTER oprema – 23.230 eura sa popustom
Nema bazne verzije, ali ne razumem bas kupce bazne verzije. Bio sam npr do Seata, ATECE nema u salonu, ali su mi uredno dali cenovnik i onaj osnovni paket je tuga, celicne felne, crne rucke itd, mislim sakupis 18k i kupis to!?
Sto se tice velicine, CHR pozadi zbog prozora deluje klaustrofobicno i deca bas ce teže da otvaraju vrata a i teze ce da vidi kroz prozor, ipak ima prostora brdo. Svratih kad je usput i do Citroena i nadjosmo jendog Picassa u drugom paketu, skroz korektna cena oprema 21500 ovaj 1.6 hdi sa 120 i 6 brzina.... Ipak onaj enterijer Pezoa je game changer... Trenutno biram boje, ali ne pada mi na pamet da kupujem pre sajma
J4ZZER
A da nisi kojim slucajem probao restilizovani S-Cross GLX+ 1.4 BoosterJet, "full fullova" za 22900?
Suzuki mi se svideo na proslom sajmu bas i volim taj funky basic look, ali onaj enterijer je bruka u negativnom smislu te reci... Duster like...ne treba meni brdo opreme... Hocu kompletnu bezbednosnu opremu, npr esp nisam imao ni na upu ni na jazzu... Auto klimu, lepe alu felgice, lep funkcionalan infotainment, parking senzore pozadi, kuku obavezno, (vozim bicikle na krovu), hromirane okvire prozora kamera moze, ali ne mora, ali sve skupa treba da izgleda privlacno i da radi.. I da LDW, FA i ostali bezbednosni sistemi su bonus veliki, bratu distronic spasio glavu...sad to imas na HRVu..
Btw auto industrija napeeduhe strasno, brat vozi MLa na renti i meni 308 babaroga unutra za njega... E sas neko ce reci ima kozu od alpske koze lupam, ali bas me briga za to
Ovo mi je prvi automobil koji mogu da platim ako bog da bez kredita i hocu da kupim nesto za dusu, e sad necu da uzmem GT paket, ali neci ni pocetni... Cak i drugi deluje siromasnno, vidi se da se stedi..
E sad ne bih da kosta koliko garsoniera koja ce svakog meseca da placa ratu za ocaj drugi paket...
U prolazu sam danas video LEONA FR i ono je isto prilicno pametna kupovina, a i lepo izgkeda bas.
Moj cilj je bio HRV ali da kosta 20, a prema velikom SUVu sam sumnjicav sa apekta potrosnje, gabarita i tako tog... Show off potencijala..
Tek sam sad video da govoriš o S crossu,a ja mislio na vitaru... Ne dopada mi se s cross uooste,
Dizajn S-Crossa govori relativno snazno protiv, sve ostalo govori za. Autonomno kocenje, dupla preklopna panorama, full LED tehnologija, kamera za unazad, grejanje sedista, automatik, 4WD, 1.4 turbo, parking senzori napred i nazad, skoro pa odlicna vozacka pozocija.. To je jedini, ali jedini model koji po toj ceni ima bas ono sto ja zelim na sledecem automobilu. Ali taj prokleti dizajn..
A Leon je po meni odavno najbolja kupovina u klasi. Ako igra ulogu, treba probati taj FR. Moguce da je malo tvrdji nego Style.
Ako se ima kinte, ako prednja oprema ne igra ulogu, kao sto je meni nedostatak necega od navedenog apsolutni dealbreaker, ako postoji potencijal da se navikne na volan i cajgere, onda 3008 definitivno. Meni licno nije odgovaralo sediste i ne znam da li bih se navikao na volan i tablu. Jedna test voznja svkakao ne moze da mi da odgovor na to pitanje. Kod 308 mi odgovara polozaj sedista napred, kod 3008 nazad. Mozda ipak treba probati i Atecu. Kad stigne u salone..
Priapus
Meni je vozacko mesto u S-Cross-u jako skuceno, za noge posebno. Vise mesta ima u starom SX4.
Inace koleginica vozi S-Cross, za sada zadovoljna, njen je klot verzija, unutra jako jeftino izgleda, opet gore od SX4!
Sto se Seata tice, u Srbiji nikako - jako skupo odrzavanje i delovi - sve skuplje od VW (???), broj servisa na jednoj ruci.
Cena Leona takodje veca od Golfa sto je apsurd!
Priapus
Što se tiče suzukija i "autonomnog kočenja" ( ima ga S-Cross? ), imao sam ja "autonomno kočenje" na suzukiju pre 20-ak godina. Zadnji desni točak je kočio "sam od sebe", kako mu dodje, "po svom nahodjenju". Potpuna "autonomija" volje ...
Meni je spoljni dizajn S-Cross nakon redizajna "jako težak" (unutra mi je ok-u višim paketima). Pre redizajna mi je unutra bio užasan u centralnom delu enterijera.
J4ZZER
Ako ti se sve "preostale dileme" oko budućih kola svode samo na izbor boje (a sve ostale elemente izbora si već rešio), blago Tebi ...
Mene i dalje u malom mozgu proganja misao da sam "nešto" pogrešio poslednji put, ali nisam u stanju sebi da objasnim šta sam zapravo hteo da kupim i šta bi onda to bilo bolje da sam uzeo "namesto" onoga što jesam, tako da ne znam da li sam zaista pogrešio ili su mi razmišljanja oko izbora kola odavno prešla u čistu "psihopatalogiju", bez izgleda da bilo šta stvarno pametno smislim (i uradim) ...
A ukoliko Ti je već sada "konačan izbor" 3008, svaka Ti sreća sa čekanjem povoljnije cene za pežo. Po nekom mom "praćenju cena" pežoa (308 SW, mk1 i mk2 ),3008 neće uskoro imati mnogo povoljnije cene. Neki sitan, a STVARAN popust - možda ( jer je on formalno "na akciji" od prvoga dana, sa fiktivnim popustima u cenovniku) ), ali KRUPAN i STVARAN popust neće imati barem narednih godinu dana (308 SW mk2 je dobio dobar i STVARAN popust tek pre mesec-dva, a prodaje se od januara 2015. (prve isporuke su bile na sajmu 2015.).
carobnjak
Šta znam, ja sam mali čovek, sa 185 nije mi teško da se smestim u S-Cross. Ne mogu da sudim samo na osnovu sedenja. Mora da se odradi test vožnja. A onda će verovatno da proradi "snob" u meni, i da odbaci Suzuki kao opciju. Ne gine mi bitka samog sa sobom..
U krajnjem slučaju, jedna Octavia ima veći gepek za 30% od S-Crossa, a bogami i od 3008. Ako je gepek reper. Ako nije, šta je prednost "SUV"-a. Povišen karavan, sa malo većim gepekom, i to je to. Više troši, bučniji, nestabilniji.. a ja iz nekog suludog razloga jurim baš tu klasu. Nemam racionalan razlog. Premda, niko ne kaže da čovek mora da bude racionalan. A možda bi trebalo.. 'Bem li ga..
Moje razumevanje da je Leon FR na "akciji" verovatno povoljniji od adekvatnog Golfa. Nisam proveravao.. Ateca sigurno jeste jeftinija od Tuguana..
moron
Ima "radarsko" kočenje. Istini za volju, ne toliko napredno kao na tvojoj Vitari pre 20 g, ali dozvoljavam mogućnost da bi moglo da bude bar približno funkcionalno.
A za "psihopatologiju" uvek postoji opcija. Jedna od najcelishodnijih je - napravi novi izbor. Onda sve iz početka..
Priapus
Uzmi 500L, preporodices se!
Evo Moron i ja ti garantujemo! :)
carobnjak
Mogu samo da "garantujem" da bi se "drugačije osećao".
A da li bi se "preporodio", ne znam.
Stvar "doživljaja".
Kada bih danas uzimao 500L, možda bih uzeo "dugačkog". "Jazavičar" mi je čak i malo ružan sa onim zalepljenim dupetom, ali je svakako praktičniji. Gepek nikada nije "prevelik".
moron
Pošto je long verzija ?
Jel ima više mesta u drugom redu ili samo veći gepek ?
P.S. Grdan je za sve pare taj dugački.
Mada si u pravu, funkcija je bitnija za takav tip automobila.
Da hoćeš lepotu, onda neki drugi autić.
Suština iznad forme.. Ne osećam se ja loše ni u mojoj "katani". Ali čovek, proklet, uvek oće bolje..
P1
"Jazavičar" je "500 L Living", koji je "u dupetu" produžen za oko 20 cm ( isti je wb ), pa ima veći gepek od "kratkog" ( "klasičnog" ).
Ako je "sedmosed", sa sklopljenim trećim redom sedišta gepek ima "oko 500" litra zapreminu, a ako je "petosed", onda "oko 600" ( piše na sajtu "Living pruža vrhunsku udobnost, prostranost i teretni kapacitet, kao što sugeriše njegova zapremina prtljažnika od 638 litara." ).
U drugom redu sedišta, ako je panoramski, ima više mesta za glave visokoh ljudi ( od "kratkog" panoramskog ), jer je "rupa u metalnom krovu" ( preko koje rupe je "nabačena" staklena panorama) duža ka zadnjem delu vozila ( pa je valjak roletne povučen više unazad, iza glava putnika drugog reda ).
Sve ostalo je isto.
Osim ( subjektivno ) različitog stepena ružnoće ...
Moron
Znači on mu dodje ko zamena za 500L karavan.
Kome treba gepek, ok.
Ali s obzirom da nema više mesta u drugom redu, bolji kratki onda.
Living izgleda ko da ga pravi Ikarbus a ne Fiat. :)))
J4ZZER 27 Dec 2016, 21:17
"kuku obavezno, (vozim bicikle na krovu)"
Raspitaj se na vreme kod uvoznika/dilera za cenu "ovlašćene kuke" ( koju jedino "podržava garancija" ).
Šanse nema da je to sa ugradnjom ispod 800-900 eura.
P1
Moron
Naspram Livinga obični 500L je "lepotan kaki nigdi nema" ! :)))
moron
Ne odgovori mi, koliko je "gepeking" verzija skuplja od standardne ?
carobnjak
Da, može da se kaže da je "kratki" lepši ( skladnijeg oblika ) od "dugačkog".
P1
Kako sada vidim, "dugački" (uz motor 1,6 MJ i najviši paket ) je skuplji samo 500 eura od kratkog ("u moje vreme", razlika je bila veća, mogao bih naći "cjenik"). Ali, najviši paket kod "kratkog" i "dugačkog", mada istog naziva ( Longue ), nema isti sadržaj. "Kratki" Longue ima serijskim panoramu, dok je kod "dugačkog" to uvek bila opcija (sada je 1.100 pokretna, "u moje vreme" je bila 700 fiksna, a 1.000 pokretna ).
Tek, znam da je "u moje vreme" za "dugački" sa opcijom panorama i 3. red sedišta trebalo još 2.500 u odnosu na "kratki" koji sam uzeo.
@Moron :) Ma gde da je boja problem, tj da tako sam se osecao kad sam izašao iz automobila sa test voznje. Enterijer je perfektan da sam rekao sebi.. Nek je bal,nek i ja budem iracionalan nekada, uzecu Allure i doplatiti kuku par stvari... I onda kad to stavis na papir 29k!!!! E toliko necu da dam...
I onda odem u Mazdu u kg, nikada kod njih nisam bio i CX5 na akciji 2,5k minus... CX5 je fenomenalan automobil, ali sednes u onaj enteriher i shvatiš koliko je daleko Pezo otisao... Plus opet sam previse racionalan
Onda pocnem da razmisljam dizel benzinac (nikada nisam vizio dizele tj posedovao vozio jesam i to je bolja varijanta) i onda gledam turbo motor ili dizel i...
Onda sinoc sam izvadio sve kataloge cenovnike i prostro ih po podu :) slikak sam zetu koj je autofil i siguran sam da sam g ab dobro nasmejao :)
Na podu 3008, HRV, CX5, CHR, C4 PICASSO, ATECA, CX3, 3, C4 CACTUS, LEON, pa cak i neke stvari koje sam pre gledao SUPERB KARAVAN, MEGANE, 308, 2008
i shvatim da bih ja zapravo voleo novi CX5 SA enterijerom 3008, opremom od TOYOTE CHR BASIC, cenom od PICASSA, Hondinim motorom, veličinom HRVA i garancijom TOYOTE.
Hell, strah me je da za francuza dam 25k
Prijateljica koja me prilicno dobro poznaje mi je rekla da se kladi da necu uzeti auto do Septembra :) i juce info da novi CX5 stize u Srbiju u Avgustu :)
@Priapus Slazem se sa tim razmialjanjem za SUV, ja npr zivim 3km od centra vozim decu do skole dva puta dnevno i ok odem par puta mesecno do BGa, ali vozim bicikl vikendima obavezno... I jednim prilikom sam burazerovim tadašnjim YETIEM vozio rodjaku jednim makadamskim putem od par km... E zato hocu SUV, samo sto mi je bas ta veličina YETI HRV idealna, mada su malo uski za troje vece dece pozadi... A ovi 3008, CRV i CX5 su mi ipak preveliki za grad. Dzaba sto cu ostaviti UPa ili JAZZa kad xe zena njim otici na posao.
I onda kontam da li ce PSA napraviti bingo i sa c3 PICASSOM tj to ce biti MPV koji ide u SUV,...
Mislim 3008 je ekstra ali makar u allureu, ACTIVE je ipak kao CHALLENGE paket kod mazde... Je racionalan jesve to, ali dzaba deluje obicno...
Takodje neko je pomenuo da he Leon skuplji od Golfa?
Za 19999 nema sanse da se uzme TDI 2.0 kod VWa, a pogotovu ne ona oprema kao kod FRa. U crvenoj boji FR je lep kao lepa Alfa
P1 28 Dec 2016, 21:23
Doplata od 500 eura za "karavan", odnosno, za gepek "jazavičara" koji je veći za oko 200 litara nego "kratkog", je (meni) korektna.
J4ZZER
Oko tih "paketa", active ili allure ... ili oko straha dati 25k za Francuza. Ja sam dao 40 za dva komada francuskog "djubra" od 2004 i nije mi žao. Žao mi je samo što sam se poslednji put (2009.) "stisao" kao zadnja največa "stipsa" (na 21.270) i nisam hteo da (do)dam još 1.700 (toliko je tada kod paketa "Premium" koštao "prelaz" sa 1,6 HDI na 2.0 HDI (pri čemu je u cenu tog "prelaza" bio uključen u lep alu 16" i ESP ). Zbog te "uštede" se grizem godinama. Svaki prokleti dan kada u ta kola sednem.
Hoću da kažem, u konačnom sledu, da li ćeš dati 23, 25 ili 27, nije neka razlika u novcima u tom trenutku, koliko je razlika u onome što ćeš osećati godinama posle.
Dok sam se "lomio" (hoću-neću) oko novog 308 SW (mk2), "ubijalo" me je (i) to što je skoro isto koštao sa HDI 120 u Active paketu i e-THP 130 Allure... Svidjala mi se mnogo Allure opcija (ima serijski i LED farove), ali me bilo strah tada tek izašlog 1,2 e-THP. A active mi je "teško padao" nakon što sam gledao i vozio Allure. Kap koja je prelila čašu (osim ludih instrumenata) bila je baš "kuka". Nisam je planirao, ali, kada sam video da su vrata gepeka komplet od plastike, shvatio sam da na njih ne može Thule za bajs (9104), koji inače koristim. Onda sam sabrao cenu "kuke" i novog nosača za kuku i rekao sebi, "A, čemu sve to ...?". Tu je škoda oktavija pobednik biciklizma, jer ima vrata gepeka od metala komplet i može 9104 ...
Ja imam na Jazzu 9103 i dve 591, ali 9103 maltene ne koristim jer samo sin hoce da vozi, a 591 ne grebe 5. vrata, lako se postavlja i skida.
Ma ja kad sam izasao hteo sam Allure, ali i na Allure treba doplata. Moram opet da idem da gledam. Racionalno najblizi sam Allure 1.2 ili Active 1.6 ali u nekoj srebrnoj boji koja mi jedino ide dobro sa onim velikim komadima plastike na boku.
Malopre citam omiljeni IT casopis BUG i njihov interesantan kolumnista piše o osobini proizvoda da covek ne mora da brine o istom jer nije preskup nov itd itd Mislim da mi je zadnjih par godina vlasništva UPa za koga m bas briga i Jazza koga je zena onako iscukala na parkinzima Nirvana :) i sad dam 20k i pocnem da brinem :))) tesan sam ja malo sa parama jer sam ne tako avno imao brodolom u banci kojoj sam radio, pa sad stvari gledam umerenije.
E sad kako odrastam ili starim primecujem sve vise da je moj koncept WIN ALL sranje u usporedbi sa WIN win tj imam osecaj da kao kupac ili prodavac prodjem fenomenalno dobro.... I onda to dovede do kajanja
A Pezo i Alfa su mi omiljeni brendovi oduvek... 205 prva decacka ljubav, 405 prva i jedina zeznuta saobracajka, 206 neprezaljena kupovina devedestih 406 vrh elegancije dab danas ( kao student ubedim roditelje da vrate Audi cabrio 1.8 turbo koji su uzeli kao motivaciju bratu (polovan).. Ja hteo Berlinga tada i godinu dana pre izlaska 206 kupimo Feliciju :) katastrofa... Ma isuvise sam racionalan, da to prelazi u Hjundaizam :)
J4ZZER
Akcijske cene:
Leon 1.2 TSI - 13990 eura
Golf 1.2 TSI - 12990 eura!
Akcijski Leon ide sa 110 KS, Golf sa 85. Čak i oprema verovatno da je "u konačnici" na strani Leona (Style vs. Trendline).
Nisu baš potpuno "komparabilni"..
J4ZZER
Sagledaj da li ti dizel ekonomski zaista "treba" (meni realno više i ne treba,prošle godine sam prvi put unazad 15-ak godina spao na "ispod 20 kkm godišnje" (a prelazio sam i po 25-30 kkm), a i ove godine ću biti na toj granici).
I da li možeš da duhom trpiš "savremen dizel". Ako uzmeš BlueHDI, računaj:
- da ćeš posle 120 kkm morati da dosipaš "aditiv" za FAP (DPF), on ti ( oko 3 litra) je oko 200 eura sa zamenom ( i opet traje još 120 kkm ),
- da ćeš na oko svakih 20 kkm morati da dosipaš AdBlue aditiv (oko 17 litara), pri čemu će te "poslednjih" 2.400 km redovno upozoravati da ga "dospeš", a ako ga ne dospeš, kada sve potroši, "ugasiće" ti motor "sa ekoloških razloga" :) Ne znam tačno koliko taj aditiv košta ( imaš pakovanja od 1,89 litara ( 1/2 galona) ili po 5 litara). Taj aditiv navodno mrzne ispod -11 ( što nekada može da bude problem ), "a gubi svojstva iznad 25" ( što je vozaču nebitno).
U tvojoj eventualnoj dilemi ( 1,2 e-THP Allure ili 1,6 HDI Active), ja bih (danas) uzeo opremljenijeg benzinca (mada taj ima 18", a onaj drugi 17").
Iako je siva boja nesporno najpraktičnija (a i lepa), zbog izraženih "hrom paketa" na tim kolima, uzeo bih neku tamniju boju. I krovne šine, pod mus :)
Priapus
Nema drugih verzija za poredjenje!
Golf ima automatsku klimu, poklon alufelne i 4 zimske gume, to je ponuda koja se ne odbija... :)
Sve to ima i Leon, plus 25 KS više i još par desetina Nm više.
Kad bih morao da biram, uzeo bih Leon zbog motora. A da je motorizacija ista, onda svakako Golf. Uz dodatni auto, kad Golf ukradu. Tako da Golf ispadne najskuplji u klasi, jer uvek pored njega, morate da imate dodatno vozilo u rezervi, kad ovo "primarno" ne dočeka jutro na parkingu..