Fiat akcija BIG DEAL se nastavlja

Velike prilike dolaze u velikom stilu – u toku meseca Januara, očekuje vas akcija BIG DEAL za kupovinu vozila iz Fiat, Fiat Professional, Jeep i Alfa Romeo game po specijalnim promo cenama.
Big deal akcija važi za vozila koja su na stanju i odmah su spremna za isporuku.
Neophodno je da posetite specijalizovanu stranicu www.fiatakcija.com/big-deal na kojoj ćete moći da pogledate kompletnu FCA ponudu, preuzmete promo cenovnik i jedinstveni promo kod koji vam garantuje BIG DEAL uslove.
Ponuda je ograničena.
Izvor: Stojanov.rs
Neopevani đilkoši. Da bi ti dostavili BIG DEAL ponudu, moraš da ostaviš lične podatke, i da pristaneš da ih oni dalje obrađuju/prosleđuju (inače "neće biti u mogućnosti da ti..."), kako bi te legitimno smarali, i šta sve ne..
Onaj ko ne ostavi podatke i vi mu ne dostavite ponudu, on neće moći da kupi auto? Toliko vam dobro ide, ima lufta da se bahatite?
Što se mene tiče, čak ni lažne podatke neću da im ostavim.
Hvala lepo, doviđenja.
Priapus
Stavi ime "X", a prezime "Y" :)
Ja uvek ostavim takve podatke ( kod onih koji to traže), to ionako "tamo" obradjuje računar i kao osoba "XY" odmah dobiješ. Bar ja sinoć tako dobih i cenovnik za citroen Picasso :)
Priapus
Evo, kao osoba "XY" sam putem maila sada dobio link za "akcijski" cenovnik ( za sva vozila, sve modele ):
http://www.fiatakcija.com/big-deal/promo.pdf
Ali, nije baš neki veliki popust, rekao bih.
Npr, za 500L Longue 1,6 Mj je cena niža za samo 500 eura od cene koje i inače imaš na redovnom linku :
http://www.fiat500l.rs/cenovnik/FIAT-500L-AVGUST-2016.pdf
Gledajući cene ostalih modela, mislim da je sumanuto da im tipo karavan bude skuplji 1.500 eura od sedana.
moron
Fala vi, sad sam otvorio (ne bih ni XY iz principa)
Al su se otvorili.. 500 evrića za Renegade. Jedino ona Đulijeta deluje da može da se uzme u obzir, samo da pogledam opremu još
@moron Je li ti kupujes nesto,planiras ili radis za neku narketinsku agenciju? Bolje poznajes cenovnike neho prodavci :) Bez tvog potpisa ja ne kupujem sledeci automobil.
Znate sta me frapira najvise? Amaterizam i totalna nezainteresovanost, pa cak i neobavestenost prodajnog osoblja. Uvek moraju da pogledjau u komp ili cenovnik i cak ni svoje modele ne poznaju, segmente, a kamo li konkurentske.
I face su im tako depresivne i zalosne da covek izgubi zelju da potrosi 20k na ovo vreme :)
Verujem da si primetio da 3008 1,6 dizel active košta isto kao i Jeep Reegade Limited 2,0 dizel AWD sa 9AT ...
Ja vozim Jazza ali to be znaci apriori da sam tolijo racionalan da bih kupio Renegade :) a jos mi deluje kao deciji automobil, usko a dugo..
Gulietta mi se recimo dopada, ali kazu da se bas lose vozi i tesna je pozadi, a uz to ide naslednik dogodine... Opet sam racionalan :)
Od Fiata bih kupio.... Pandu jedino, jedino mi je ona konkurenta originalna zabavna
Ok i 500 je originalan, ali sad ne vode me toliko emocije, pozadi ne moze da se udje, a polica prtljaznika mi je jedan od najjacih prizora :)
moron
I koliko kosta pikaso ili grand pikaso u najnizoj opremi i benzin? Ja sam pre nesto pokusavao i dobio kao odgovor stranicu da posaljem upit! I popizdeo, naravno.
J4ZZER
Djulijeta se lose vozi, sa sve DNA sistemom???
Priznaj da si to izmislio! :)
moron 05 Jan 2017, 11:25
Nisam, al sad jesam :)
Je l to preporuka za Renegade ili za 3008, nisam skapirao..
Imam cenovnik Picassa, realno najbolja oprema za pare, koke treba neka da mail, pusticu... Ja sam gledao benzinac, ali potrosnju popljuvase na par yiutube reviewera, izgleda da je 1.6 hdi prava mera ipak
@čarobnjak Citao u Autoexpressu i What caru, volim Alfu i vooeo bih fa je posedujem, ali dzaba kad nisam toliko hrabar :)
bocca
Ne znam, nije mi "ovde" taj cenovnik, ali, generalno, za moj doživljaj, picasso je za svaku preporuku sa cenom i opremom u odnosu na konkurente.
Priapus
Nisam mislio da Ti preporučim išta od toga, već samo da napomenem ...
p.s. bio si u pravu za opremu suzuki Skrosa (ili kako se već zove). Odlična. Neki dan sam "studirao".
J4ZZER
Ne bavim se marketingom. Zgubidan. Po zanimanju. A volim kola. I bicikle. I stalno "kupujem", bar u glavi :)
carobnjak
Vidi cene 500L u HR. Samo teško drogiran čovek bi to tamo kupio. Skuplji je oko 5-6 hiljada nego kod nas, npr. 1,3 dizel Longue ( ili oko 4.000 nego u SLO )
Kome ne smeta Suzuki "DNK", i još po nešto, ne vidim bolji izbor za te pare
@carobnjak WC kaze da je DNA samo gimmick, ima ozbiljne primedbe na udobnost, kazu da je osecaj na volanu nikakav i naravno zamerke sa aspekta prakticnosti, prostora pozadi, kvaliteta izrade enterijera...
@moron Isti su nam hobiji? Koje bajkove vozis? Kuda? Koliko?... E napravio sam tabelu modela koji me zanimaju i malo sam se "ohladio" od 3008. Jeste najlaksi od kompaktnih SUVova sa 1300kg, ali ako se porede kompakti sa SUVovina, penal u ubrzanju je 2,5s, potrosnja litar, gabariti naravno minus, jedini plus prtljaznik
Priapus
A za slične pare (i uz isti motor i pogon), da li se više (pametne) opreme dobije u Skros-u ili u Vitari?
Kada sam video opremu Skros-a, zanemario sam dizajn nosa, tj, maske :)
J4ZZER
3008 ... Vodi računa da svaki SUV ima veći otpor vazduha. I mora da troši više pri većim brzinama. 500L ima 165 cmm visine, CW 0,31, pa troši auto putem i do litar više od 308 SW sa istim CW i 15 cm manje visie, a oba 1,6 dizel.
I ne verujem u specifikacije težine. Moj 500L je teži oko 160 kg nego je fabrika rekla u katalogu.
p.s.
Kuda vozim bajs? Pa, k'o nekada Ekrem, "pos'o-kuća" :)
Ranije sam bio redovan vikendom na Avali ili na Fruškoj gori ... letos sam "ujutro" (pre polaska na plažu) "skočio" iz HN do Njeguša i nazad (oko 110 km, pri čemu su Njeguši skoro na 1.000 mnv) k'o od šale. Zimi se nekada vozim po Goliji ( npr. na -10 ili -15, po snegu, "odvalim" 30-40 km, od Dajića brda do Jankova kamena, i nazad).I tako, uglavnom dangubim. Imam ( u porodici) 3 MTB i 2 trekinga. Sve vozim :)
J4ZZER
To sve ne ide pod "lose se vozi".
Uostalom oni pisu onako kako im plate!
Pogledaj koliko se razlikuje njihova ocena od ocene korisnika.
Sta reci kad je Oktavija po njima za peticu, a Focus, Ceed i Djulijeta za trojku???
moron
Koliko znam, uz Vitaru ne moze 1.4 Boosterjet sa tom opremom. Samo moze uz Vitaru S. A ona nema veliki deo toga sto ima SCross GLX+
VItara ima fenomenalnu opremu, u trecem paketu za 16k ima sve, panoramu, sve sisteme za asistenciju, senzore, kameru... Da ima pristojne materijale unutra i malo bolji zadnji kraj bila bi savrsena kupovina. JA OBOZAVAM male a prakticne automobile, pogotovu kad ih niko nema
@carobnjak Ne pise samo WC,pise i AE i Autocar...to uglavnom citam redovno, s tim sto je AE po meni realniji od WC koji je totalni pronemacki meg. Gori su od Auto Bilda...
@moron i ja vozim tako 100ak km, ali mi letos izgubi svest dva puta prijatelj sa kojim vozim, pa smo sad na 50 60.Ne vozim zimi uopste, a bas mi nedostaje. Uzmem ponekad kucni bicikl i ono je zesce sh**. I ja obozavam da leti ustanem posle zore ali strah me od kucica pa pravim ture po Boki.. Radovici- Kotor-Tivat-Radovici... I vozim Pester, do Golije bio jednom... Vise volim ravno. Vozim Lizarda i TREK 7.2fx, voleo bih da pribam nesto ozbiljnije, ali se bas ne razumem
Znam za MPV otpor, nego velim meni 70% voznje grad i glupo mi da guram onoliku 3008icu. Brzo stize 308, najavili su onaj enterijer u njemu... Vakjda budr za Zenevu
J4ZZER
Stari 308 SW (mk1) je duži od novog 3008. A godinama sam ga bez ikakvih problema vozio i parkirao svuda po BG i drugde. To je podnošljiva dužina za sve urbane sredine. Po tom pitanju (lakoća upotrebe po gradu) ja ne primećujem bilo kakvu realnu prednost 500L ( koji je kraći 33 cm).
Samo zbog dužine nemoj otpisati 3008( ali ga slobodno otpiši zbog 1000 drugih razloga).
Ne razumeh te šta brzo stiže u 308.
Što se bajsa tiče, greh je prekidati zimi (ako imaš uslova da voziš). Ja, recimo, volim da skijam, ali je za mene vožnja bajsom po snegu mnogo zabavnija, zahtevnija ... Ne bih to "dao" ni za šta na svetu. Sunce, kiša, sneg, blato, plus, minus ... za bajs je uvek pravo vreme. Nije bitan ni kvalitet bajs, da li je od 100 ili 1000 eura. Bitna je samo volja. Ona okreće pedale. Dan "bez kruga" je za mene tužan dan. Po mom razumevanju. Moguće i da sam lud ...
Priapus
U pravu si. Samo Vitara S može da ima 1,4 turbo (i 6MT uz benzinca), ali ne može nikako da ima panoramu. Dok obična vitara može da ima kao benzinca samo stari 1,6 atmo ( i 5MT), ali i panoramu.
I meni se učinilo da je Vitara S slabija sa opremom od slične cene S-Cross-a.
Debilizam.
Ne hnam, meni nekako WC da najviše realnih informacija. Mislim sam tekst. Ocene kao da ne prate sam tekst pa ih i ne gledam i njima je, imam utisak, upravljivost i handling broj 1 kriterijum. Ali, recimo, kod vitare su vrlo blago prešli preko stvari koje opravdano svuda apostrofiraju, a to je nepostojanje lumbalne podrške ni opciono,dok kod npr, kod engleza ultra omiljenog, yetija zameraju sto postoji "samo" opciono. I preko ljuljanja vitare su onako ovlaš prešli...I neelasričnosti 1.6 petrol motora...Tako da nisam pametan...Ali ipak daju nekako najviše informacija do kojih su empirijski, da kažem, došli.
@moron Brzo stize onaj futuristicki enterijer u 308, e sad da li ce biti kompletan ili neka adaptacija videcemo. Realno najveci problem sa 3008 mi je cena, ACTIVE mi deluje kao... "nisam imao para da kupim ono sto sam zeleo" a Allure sa cenok izlazi na nivo bmw X1 sto je na Balkanu previse, pogotovu sa aspekta gubitka vrednosti.
@milms Slazem se za kolicinu informacija WC, temeljiti su bas i u uporednom testovima. Konzistentni. Ali ne slazem se sustinski sa njima, jer po njima sem VW grupacije maltene nista drugo ne treba da postoji. Cak im je i u segmentu MPV Touran best buy. AE mi deluje prijemciviji mom ukusu. A zanimljivi su mi i Italijani, ali dzaba kad ne naucih Italijanski. Oni su fanaticni sa testovima
J4ZZER
Upravo tako, 3008 trenutno ima sumanutu cenu, i imaće je bar još godinu-dve, pri čemu "jedni pravi paket" ( ispunjenje i mojih "dečačkih snova" jeste samo Allure ).
A da je cena za 3008 trenutno bukvalno prenaduvana, vidi se i po tome što 3008 1,6 HDI Allure košta više nego 508 2.0 HDI Allure, što nije normalno (i ne može da bude, i nikada bilo nije kod pežoa,jer je 508 uvek bio skuplji od 3008 mk1).
Neko je negde napisao kako je 3008 navodno tako dobro tražen da se na njega čeka 3-4 meseca. Pa šta? To ne znači ništa o traženosti. Uvek se kola "iz proizvodnje" čekaju (ja sam i "domaći" 500L iz "prokletog" KG čekao skoro dva meseca, a i na 307 i 308 sam čekao po 2-3 meseca ).
Što se tiče 308 mk2 i redizajna, ja ta kola "priznajem" samo kao karavan, jer imaju wb 273 cm (veći od 3008 mk2 ) i nude dobar komfor zadnje klupe za tu klasu. Ako mu pri redizajnu "odseku" volan i sa gornje strane (kao i na 3008 mk2), prestaće da mu postoji najveća mana koju sam mu pronašao. Po mom doživljaju fiktivnih cenovnika Euroipmex-a, 308 SW Allure HDI 120 može da se dobije za oko 21.000 ( barem oko 13% manje od "redovne cene" koja je napisana ).
A ima "prokleto dobru" opremu :)
Ali i još veću dužinu i od 3008 mk2 :)
Da. Ta neka suluda politika sparivanja motora, menjača i opreme, koja možda ima neko racionalno, tehničko opravdanje, a do koga ja ne dopirem, zna često da bude "odbijajući faktor". Tu imamo najmanje dve "škole mišljenja"
Jedni su japanci i korejci, kod njih skoro po pravilu oprema samo, isključivo u paketima, po principu "to ti je što ti je, uzmi ili ostavi". Tek poslednjih godina stidljivo su krenuli da ubacuju opcije, i to u tškom rudimentarnom obliku (uglavnom samo po par komada, tipa AT, automatsko parkiranje, eventualno panorama, i to je to).
To bi bio minus. A plus je što može da vam se "zalomi" da ubodete paket koji sadrži sve što želite (kao npr. S Cross GLX+ 1.4) po manjoj ceni nego kad biste dodavali opciju po opciju.
S druge strane, imamo "evropejce", kod njih skoro sve može opciono (npr. kod Škode), i tu da uzmete i najniži nivo, skoro pa da možete da ga opremite opcijama koje nema ni najviši. To bi bio plus. Minus je što su kod njih osnovni nivoi uglavnom dosta siromašniji kod japana i koreje, pa kad ih "nakarikate" opcijama koje imaju japanci u najvišim paketima, po pravilu ispadne enormno skuplje nego da kod ovih prvih uzmete najviše pakete.
Kao da su se dogovorili da imaju različite biznis pristupe, da jedni drugima ne ulaze u "zabran" po pitanju tog principa, pa šta ko voli, nek izvoli..
A sve više mi se čini suludim potez Pežoa da gurne tablu iznad volana, i iz modela u model sve više smanjuje volan i seče ga gore i dole, kako bi kompenzovao ovu po svoj prilici nenormalnu ergonomsku biznis odluku. Ko da vozim traktor, tako izgleda. Moguće da bi čovek mogao da se navikne da mu volan bude u krilu. A možda i ne. Meni, trenutno solidno opterećenom predrasudama, deluje kao da bih se teško navikao. Šta ga znam, ako baš ne moram, ne bih ga nešto baš favorizovao, iako mi se u početku činio kao dobra opcija..
@moron Slazem se sa celom pricom oko karavana, ali mi bocni izgled smeta kod 308sw, lep spreda,pozadi, praktican, prostor, izrada, materijali, oprema, ali... Gde ima vise prostora u Meganu ili 308ici pozadi?
Najgore je sto kad covek realno sagleda, najbolja kupovina je GOLF na akciji ili eto LEON ovaj 2.0tdi za 19.9
Priapus
Sve si lepo rekao, 100% kako i ja to "sagledavam" ...
J4ZZER
Po cenu da me sutra krivično "goniš" za kvalifikovani oblik uvrede (mada ni najmanje nemam nameru da bilo koga vredjam ), reći ću ti jedno: "Jeb. te dizajn eksterijera kola! " :)
Pa,tokom vožnje ne sediš "pored" svojih kola, već "u" svojim kolima!
Meni lično se nikada nije dopadao dizajn dupeta na 308 SW mk1 (i skoro svako koga znam, mi je za to "pljunuo" na kola), ali, pa šta?
Nisam kupio skulpturu, stvar za gledanje, već kola. Meni je bitno kako se moja porodica i/ili ja osećamo u kolima, tokom putovanja i vožnje uopšte. Enterijer je (meni) ono što može da bude važno. U smislu "da mi nije bljak" i da po bilo kom osnovu ne osećam odvratnost ili nelagodu.
Naravno, svako je slobodan da ima svoja razumevanja, svoje vrednosne matrice ("formule") i da sam odredjuju koju elementi ulaze u te matrice.
A "rezultat" (naša konačna ocena) uvek pretežno zavisi od (unapred "nameštene") matrice. Tako je to.
Što se tiče pitanja gde ime više mesta pozadi (megan karavan ili 308 karavan), ja mislim da ga (gledajući prostor za stopala, kolena, glave) više ima u 308 karavanu. Ali, megan karavan ima ventilaciju pozadi u centralnom tunelu, a 308 (mk2) nema. 308mk1 je ima, ali je (iskreno govoreći) pitanje koliko je ta "tunelska" ventilacija (sa tog mesta)dobra (funkcionalna) ako kola nemaju i 3-zonsku klimu. Leti zna da dosta hladi (ubija) kolena zadnjih putnika (i sa 3 osobe pozadi mora da se isključi, ili će onaj srednji reumu da dobije). Zimi zna da tuda duva malo hladniji vazduh nego drugde (dug je put do tih otvora).
Za veoma visoke "zadnje ljude" pre bih preporučio astru karavan.
Što se golfa, ne bih kupio "tudja kola". A ako ima Leon karavan 2.0 dizel sa 20 k, ali baš dobro opremljen (bar kao Intense kod megana), na bih se verovatno mnogo dvoumio ...
Ima logike tvoja prica, ali meni je bitno kad prilazis automobilu kako izgleda, kod 3008 me enterijer oduvao da sam zanemario delimicno kicast i napadan dizajn eksteijera... e sad u potpunosti da se zanemari meni je to too much.
Zvao sam VW prodavca, na akciji su samo 1.2tsi sa 86 i 1.6tdi sa isto 90 (ja mislio ima samo 110)... nema ni komande na volanu, paeking senzore, maltene kao moj Jazz, samo manji prtljaznik i manje konja, jedino bih dobio brigu gde je, da li ga je ko maznuo...
Scenic nema lose cene,msteta za one 20inca tockove i prostor pozadi, plus nijedan test koji sam pogledao procitao ga nije stavio ispred PICASSA
J4ZZER
Poredeći "zadnju klupu" za megan karavan i kratki scenic, mislim da u scenicu ima više mesta za stopala. I da je to jedina prednost. Generalno, Scenic je teskoban pozadi (za svoju visinu i cenu) i ne može da se poredi (zadnjim) komforom sa Picassom. Tako da si u pravu kada kritikuješ komfor Scenica (u startu sam bio sumnjičav ka tvojim zaključcima, ali sam posle sam proveravao u salonu).
Ne volim ni onaj "klizni tunel" izmedju prednjih sedišta (oslonac za ruku, ostavu, držače čaša ...), to je nepotrebna glupost (zbog koje Scenic nema ni centralnu klimatizaciju pozadi).
Lep je, ali, za mene, kratki Scenic ne vredi doplate u odnosu na megane karavan, pri čemu u gami renoa najviše mesta pozadi (za moje parametre) ima Kadjar, pa je možda čak i bolja kupovina ( u smislu prostora) od Scenica.
Neki dan sam gledao metalik crveni Picsso u najvišem paketu, kako dobro izgleda sa onim bočnim "hrom paketom" od pola tone :)