home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dobra vest za sve koji su u Novoj godini odlučili da kupe novi automobil. Od danas nove niže cene "fijata" u Srbiji – u proseku od 10 do 13 odsto. Najveći popust je za "Fijat tipo", gotovo 2.000 evra.

"Fijat" je prošle godine prodao 2.000 "fića" koji se proizvode u Kragujevcu, što je 10 odsto celukupnog srpskog tržišta.

Rast prodaje od 16 odsto najviše su podstakle akcije staro za novo i reciklaža.

Sada "Fijat" u Srbiji više ne uslovljava kupce ni reciklažom ni kupovinom staro za novo, već je popust isti za sve.

"U proseku 'Fijat' automobili su jeftniji za 10 do 13 odsto. Popust na 'tipu' je sa 13.000 na 11.000 evra bez ikakvih uslovljavanja. Ako kupujete na kredit rata za 'fijat 500 L' je 102 evra a za "tipo" 112 evra. I dalje otkupljujemo automobile sada i drugih proizvođača čija cena može ući u depozit za kredit", objašnjava komercijalni direktor "Fijat krajsler automobila" Umberto Januceli.

"Fijat" je i najveći izvoznik iz Srbije u prošloj godini sa 990,7 miliona evra. Iz kragujevačke fabrike svake nedelje izlaze kompozicije vozova za izvoz.

"Velika većina od ukupno transportovanih vozila čini železnički transport na relaciji Kragujevac – Luka Bar, odakle dalje distribucija ide brodovima. Železničku kompoziciju čini 17 vagona sa ukupno 221 vozilom", navodi Nataša Spasojević iz fijatove Logistike.

U "Fijatu" kažu da u 2017. godini očekuju još bolji rezultat. Neće čekati sajam automobila u Beogradu da bi korigovali cene. Ovako snižene, važiće cele godine.

Izvor: Rts.rs

Foto: arhiva / Stojanov.rs



čitanja : 4334



Komentari

Čekam 500L FL. Nadam se da cene neće biti više.

Autor rasa 13 Jan 2017, 12:56

Tipo karavan mi je "lep kao slika".

Autor moron 13 Jan 2017, 14:11

Nije nesto zaziveo novi Tipo, bar po ulicama sto vidim.

Autor Uros Cuore Sportivo 13 Jan 2017, 14:18

UCS
Ni nece dok god je skuplji od 500L, a treba da je obrnuto!
U svakom slucaju cene su za dobro razmisliti i ispravno postupiti...:)

Autor carobnjak 13 Jan 2017, 14:34

carobnjak
Ne znam, siguran si da "slično opremljen" i "slično motorizovan" Tipo treba MANJE da košta od 500L ?
Tipo HB Longue ( a i karavan ) ima veoma lepu opremu, lep enterijer i barem "na oko" sve to deluje "bogatije" nego kod 500 L Longue.

Autor moron 13 Jan 2017, 14:41

@carobnjak,
Upravo ovo sto je moron rekao.
Mozda se vodis odnosom cena/metar kubni auta pa i ajde ali Tipo je noviji model pa bih stoga ocekivao opravdano vecu cenu.
Pokusavam da shvatim danas poziciju kompaktnog FIATa. Po mojoj nekoj logici idu prvo nemci pa francuzi=japanci, onda korejci pa tek ovaj Tipo.
Redosled je po nekom poverenju kupaca, ne po ceni.
Uzivo je Tipo lep ali, po meni, enterijer odaje da se radi o jeftinijem automobilu od konkurencije.

Autor Uros Cuore Sportivo 13 Jan 2017, 14:47

A da pogledate cene u bilo kojoj zemlji u okruzenju ili zapadu?
Upravo zato sam pazario 500l koji je bio skoro 2000 jeftiniii od adekvatnog Tipa!

Autor carobnjak 13 Jan 2017, 15:06

500L je lifestyle a Tipo lowcoast, ne stoji vam racunica, niti poredjenje enterijera!
Bitna stvar za razliku u ceni je sto je 500l domaci pa je zato i povoljniji...

Autor carobnjak 13 Jan 2017, 15:09

carobnjak
Nisam znao da je 500L "lifestyle". Sad se osećam tako "posebno", "uzvišeno" :)
Bolje da Ti ne kažem šta o njemu misli naš zajednički poznavalac sa ovog Bloga ... "Poluproizvod" je blaga reč :)

Autor moron 13 Jan 2017, 15:26

"Fijat" je prošle godine prodao 2.000 "fića" koji se proizvode u Kragujevcu, što je 10 odsto celukupnog srpskog tržišta.

Bas lepa informacija, obradovace mnoge a posebno Oktopoda i slice strucnjake koji su izmislili zivot i toplu vodu...:)

Autor carobnjak 13 Jan 2017, 15:29

Moron
Haha, uvek me je zasmejavao pogled na svet pomenutog...
A kako nazvati proizvod gde se na 10 000 km menjaju turbine, lanac i zatezaci?
To je vrhunski proizvod? :)))

Poruci mu da cu ja detaljno izvestavati o falinkama 500L pa i najmanjim, necu se skrivati i bezati sa bloga kao on, da mu se ne bi smejali! :)))
Mada ne zbog njega, nego specijalno zbog Oktopoda...

Autor carobnjak 13 Jan 2017, 15:33

UCS & Moron

Cene u Itaiji:
Tipo od 15000
500L od 16550 eura!

Autor carobnjak 13 Jan 2017, 15:47

Zna li neko nešto više o 500L FL, što se motora tiče npr.

Saznao sam da je 500L lošiji za naše tržište? Ima li to smisla?

Autor rasa 13 Jan 2017, 15:50

rasa
Ne znam. Imam samo za domaće tržište. Možda je tako kako kažeš.

Autor moron 13 Jan 2017, 15:55

@carobnjak,
U pravu si.
Moguce da zelim da stavljam Tipa u isti kos sa ostatkom Golf klase pa mu zato i dizem cenu.

Autor Uros Cuore Sportivo 13 Jan 2017, 15:55

UCS
i ti si u pravu za enterijer, dva sveta u korist 500L!
Tipo je na nivou i30, Ceed, Astre J i recimo Megana 3.

rasa
To jednostavno nije istina! Najvise zalbi na 500L je na americkom trzistu ali uglavnom zbog automatskog menjaca...

U Srbiji je prodato 2000 komada od ukupno 85000 u celom svetu!
Koji je to procenat? 2.3%!

Kome bi se isplatilo da zbog tog sicusnog trzista pravi posebnu seriju? Ili da uopste razmislja o tome? :)))

Autor carobnjak 13 Jan 2017, 16:04

I ja isto mislim, ali reče mi ozbiljan čoek, kaže valjda je zato jeftiniji kod nas...sad pogledah na češkom sajtu, kreće od 10700.

Autor rasa 13 Jan 2017, 16:48

Znate li da je TIPO imao 3 zvezdice na testu sigurnosti? TRI!

I u pravu je carobnjak, TIPO je low cost proizvod FCA dok sve sto nosi naziv 500 vazi za njihov high end pa tako i nas 500l.

Uvek sam za kupovinu domaceg proizvoda i to redom prvo kupujem od komsije, pa od preduzeca iz mog grada, pa regije i drzave, ali me od 500L odbija dizajn tj combi like izgled, mada ako se iskreno pogleda cena u toj klasi je vise nego korektna

Autor J4ZZER 13 Jan 2017, 17:07

J4ZZER
Tipo ima 3 zvezdice bez opcionog AEB-a, a 4 sa AEB.
Poredjenja radi, Tipo za zaštitu odraslih ima 82%, a KIA NIRO ima 83% ( pri čemu standarno opremljena ta KIA ima 4 zvezdice, mada košta kao dva fiata Tipo).

Autor moron 13 Jan 2017, 19:14

@rasa

Kvalitet 500L za Nemačku i za Srbiju je isti ,svi automobili idu jednom linijom.
Ko želi da kupi 500L,nemoj da se zaleće na popuste, neka sačeka redizajn,jer je mnogo lepši,naročito enterijer.
Prošle godine u svetu je prodato 108 000 500L vozila.

Autor Nebojša 13 Jan 2017, 20:26

Za 500l који је бољи мотор 1.3 или 1.6

Autor Dejan 13 Jan 2017, 22:28

Dejan
Ako nisi "divlji vozač", verujem da je dobar svaki. Svaki motor ima neke svoje prednosti. I slabosti.

Autor moron 13 Jan 2017, 23:51

Slazem se da tipo treba da ima nizu cenu...je rje 500 L deo porodice 500 koja je lajfstajl predznak...fiat tipo je zamisljen kao jeftiniji automobil za siroke mase, ali je svakako dobro osmisljen. Ako je info. tacan u vezi cena na italijanskom trzistu, onda nema nedoumica. Inace dizajn je uvek stvar ukusa, ali svakako bi pri kupovini dao prednost 500 L... posebno ako redizajn bude dobro primljen...

Autor vladimiris 14 Jan 2017, 10:08

vladimiris
Ja opet ne vidim gori proizvod iz Fijata, od tog "lajfstaj" 500L. Za mene je to neozbiljan pokušaj nabacivanja nekog retro stila na socijalni automobil.
Klasični Fiat 500 je ipak nešto drugo. Dovoljno je mišljenje kupaca u SAD kojima uopšte nije jasan stil, potreba i ciljna grupa za 500L. Uz socijalni enterijer, nezgrapan spoljni izgled, neudobnost i smanjene vozno dinamičke mogućnosti, nejasno je čemu služi 500L. Sa malo pametnijim razvojem moglo se dobiti nešto.
Ovako, Tipo je automobil za 500L. Socio automobil sa dosta mana, ali automobil.

Autor Oktopod 14 Jan 2017, 11:24

Oktopodov uporni promidzbeno-propagandni program nagradjen ukupnom prodajom od 108 hiljada komada 500L!
Bravo! :)))

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 11:38

Gde je to prodato 108.000, mislim jel ima neki link da to potvdri?

Prosta racunica kaze da je do decembra prosle godine prodato 76.768 komada u Evropi, u SAD za celu godinu je prodato 3.118 komada plus ima podataka za Italiju za decembar od 3.028 komada... sto zbiru daje 82.914 komada na sta treba dodati decembarsku prodaju u ostatku Evrope sto sasvim sigurno nije 26.000 komada (do onih 108.000) vec mozda 1-2 hiljade...

http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/fiat/fiat-500l/

http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/fiat/fiat-500l/

Autor Orlo 14 Jan 2017, 12:21

Orlo
na tom sajtu nisu uracunate neke balkanske zemlje pa ni Srbija, a tek Turska...
Plus sto su pocetkom godine prodata vozila proizvedena l
krajem 2015.

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 12:30

P.S. Kanada, Meksiko...

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 12:35

@ carobnjak
Teoretski nije moguce da je prodato jos 26.000 komada... ni u snu...

Autor Orlo 14 Jan 2017, 12:50

Orlo
haha, teoretski je sve moguce! :)

I da je prodato ukupno 85000, opet nema govora o padu proizvodnje kako neki uporno trucaju!

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 12:52

carobnjak je postao veći entuzijasta za 500L od B.M, koji je to posao...
Razmišljao sam šta mu to znači "prodato 108 000" 500 L-ova ???
U SAD do sada nije ukupno prodato ni 10 delova navedenog....
Da je ukupno prodato 108 000 od kada se proizvodi ??? Cenim da je ipak ta cifra 3 puta veća.
Ove godine je napravljeno nekih 70 000 (znači samnjila proizvodnja 30% od nekada MAX) http://www.poslovni.hr/svijet-i-regija/kragujevac-pred-katastrofom-prodaja-fiata-500l-pala-30-310394
Da lije u Srbiji ukupno prodato 108 000 500 L - ova ??? Ta cifra je max 3500 po godini, znači ni blizu te cifre.
Šta je to 108 000 ???
Rekao bi san čarobnjaka :)

Autor oktopod 14 Jan 2017, 14:52

Oktopod
Ne stima ti racun prika, neku nulu si ispustio (3500 ???) a i sa procentima si omanuo!
Pazi njega linkuje tekst iz HR koji su poznati po tome sto zele sve najbolje svojim susjedima...:)))
Cirkus!

Uglavnom brojke su surove, porazen si bracala, priznaj! :)

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 17:00

Smešni ste, ko da ima nekakve veze jel prodato nesto vise ili manje 500L. Fabrika moze dnevno da izbaci nekoliko stotina automobila, mislim da je rekord oko 600, sto znaci da nekoliko hiljada moze da proizvede za nedelju dana. Pravili smo i nekoliko puta manje Punta pa se niko nije bunio. Bitno je da se u fabrici radi i napreduje u znanju i tehnici, a snaga fabrike nije u modelu vec u masinama, operemi i radnicima. To je ono sto ostaje, a model je danas jedan a sutra neki drugi, i ne zavisi od nas kako ce se prodavati. Kako se bude blizila proizvodnja novog modela kupovina 500L ce biti sve povoljnija a vidimo i ostalih Fiatovih modela.
Fiat se vise pomogao Srbiji raznim akcijama staro za novo, popustima i snizenjima cena, nego svi ostali proizvodjaci zajedno.

Autor B.M 14 Jan 2017, 17:54

"Fijat" je prošle godine prodao 2.000 "fića" koji se proizvode u Kragujevcu, što je 10 odsto celukupnog srpskog tržišta.

Bas lepa informacija, obradovace mnoge a posebno Oktopoda i slice strucnjake koji su izmislili zivot i toplu vodu...:)

Autor carobnjak 13 Jan 2017, 15:29

Svih 2000 automobila?! Kad proda 10-15 hiljada neka se javi. :D :)

Što se tiče popusta za 500l, sve više od 7500 evra za taj automobil je bacanje para.

Za domaće tržište bilo bi zanimljivo kada bi postojala konkurencija i u skroz donjem segmentu. Tu ne govorm o automobilima u cenovnoj klasi od 7 do 10 hiljada evra već u klasi od 4 do 6 hiljada evra (kao nekad Yugo i Zastava 10).

Autor Zastava 14 Jan 2017, 18:11

Zastava
Treba da ih dele besplatno!

Sta bi onda tek ti pisao ovde ???

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 18:22

"Smešni ste, ko da ima nekakve veze jel prodato nesto vise ili manje 500L"

Autor B.M 14 Jan 2017, 17:54

Ma kako da ne, ko najvise prica o brojkama nego ti!
Sad si ti ispao smesan...:)

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 18:28

Zastava
Jel znas mozda koji se model u Srbiji prodao u vise koada od 500L?
Ili modeli? :)

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 18:32

Izgleda moram da vam objasnjavam kao deci, fabrika automobila u Kragujevcu FCAS je napravljena za proizvodnju FIAT automobila raznih marki, a ne samo za Punto ili 500L. Ako ne ide prodaja 500L prelazimo na drugi model. Fabrika zbog toga nece propasti bdite ubedjeni. Ali prodaja ide dobro pa jos nema potrebe za tim. Jel sad jasnije?
Čak i kad nebi prodali nijedan 500L fabrika nebi propala. Radnici bi bili poslati na placeni dok ne stigne novi model.

Autor B.M 14 Jan 2017, 18:38

B.M.
tema je bila prodaja 500L tj. njeno katstrofalno smanjenje kako magistar Oktopod navodi...

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 18:46

"Zastava
Treba da ih dele besplatno!

Sta bi onda tek ti pisao ovde ???

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 18:22"

Ništa besplatno, samo da ne lupaju cene. Sa starim Puntom i Grande Puntom, kao i Bravom i FIAT-om 500 su dobro krenuli, a onda je došao 500l i opet su zeznuli stvar. Dok su do 2000 i neke prodavali kockastu Pandu tad su bili jeftino .ranje, a sad preskupo. Sredina za FIAT je najbolja stvar.

Autor Zastava 14 Jan 2017, 18:55

Zastava
500L je NAJJEFTINIJI u klasi, kakva sredina?

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 18:59

@carobnjak, nije vazno sta neko ovde navodi vec zvanicni podaci, a to se moze videti na sajtovima koji se time bave, nije to skriveno... Ranije sam postavljao linkove ali vise necu, jer vidim da se uglavnom troleri javljaju, koje prodaja 500L i ne zanima vec se javljaju da bi blatili Fiat i 500L. Kako drugacije tumaciti gomilu gluposti koje pisu bez ijednog dokaza. I šta s njima diskutovati i čemu? Gubljenje vremena samo.

Autor B.M 14 Jan 2017, 19:10

"Zastava
Jel znas mozda koji se model u Srbiji prodao u vise koada od 500L?
Ili modeli? :)

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 18:32"

Sam podatak o prodaji 2000 500l automobila na domaćem tržištu govori o tome da se i na domaćem tržištu isti slabo prodaje. Zastava je na tom istom tržištu prodavala 10-15 hiljada automobila (2008). Da li šta dalje moram da pričam na temu prodaje domaćih automobila na domaćem tržištu? Domaćem tržištu trebaju (i) automobili sa pristupačnom cenom. Još ako je reč o domaćim automobilima sa prstupiačnom cenom i sa domaćim brendom...to je formula koja može da ima dobru startnu poziciju za izvoz. Samo 10-15 hiljada automobila za domaće tržište i kako se proizvodnja bude širila, tako i u zvoz da se krene. Problem sa FIAT-om u Kragujevcu leži u tome što je isti prvu stepenicu preskočio, a danas ni u inostranstvu se više ne prodaje kao nekad, a kamoli na domaćem tržištu. Dobro bi blo kada bi domaća autoindustrija bila bazrana po uzoru na Daciu. To je jedini način za stabilan i dugoročan uspeh. Sporiji, ali bolji na duge staze, a ne na samo 10 godina. Renault je 1999 došao u Dačiju koja je 2002 prodala 53000 automobila modela SupeRNova. 2014, Dačija je prodaja preko 500000 komada svojih automobila, s tim da prodaja ide i dalje na bolje.

Autor Zastava 14 Jan 2017, 19:21

"Zastava
500L je NAJJEFTINIJI u klasi, kakva sredina?

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 18:59"

U kakvoj klasi? To za mnoge igrače na tržištu nije ni klasa?! Sam podatak da je konkurencija u toj klasi skoro nikakva govori o tome koliko je ista bitna. :)

Autor Zastava 14 Jan 2017, 19:25

Gledah danas Tipo karavan. Longue. "Sa bojom" uz 1,6 MJ je "18 i nešto".
Nekako sam se razočarao "unutra".
Očekivao sam više mesta pozadi. Kad "cvrc".
A i mada je najviši paket,ima tamo u enterijeru dosta elemenata "jeftilena" koji kvare celi utisak.
Bem ti kola ...

Autor moron 14 Jan 2017, 19:26

500L se ne prodaje kao nekad? Dobar vic. 500L se nikad i nije nesto narocito prodavao a pad prodaje je najmanji od svih konkurenata.
Pa onda izjednacavanje Zastave i Dacije, Srbije i Rumunije. Na gluposti stvarno nemam odgovora.

Autor B.M 14 Jan 2017, 19:35

@ Autor Zastava 14 Jan 2017, 19:21
Jos kada znamo da je ta Dacia SuperNova ustvari, sada vec, praistorijski model poznat kao Pezo 309, ta cifra od 53000 komada deluje impoznatno.
Mada bi bilo dobro za nas da i Zastava danas proizvodi isto tako licencni model, koji je nastao pre 15-tak godina.

Autor AQS 14 Jan 2017, 19:38

@ Autor B.M 14 Jan 2017, 19:35
Pa da. Bas zato je Pezo 3008, na primer, i u novoj generaciji ostao MPV ? Nije presao u segment SUV/Krosover ?

Autor AQS 14 Jan 2017, 19:41

"500L se ne prodaje kao nekad? Dobar vic. 500L se nikad i nije nesto narocito prodavao a pad prodaje je najmanji od svih konkurenata.
Pa onda izjednacavanje Zastave i Dacije, Srbije i Rumunije. Na gluposti stvarno nemam odgovora.

Autor B.M 14 Jan 2017, 19:35"

Kako nije, a 117000 je prodato 500l modela 2013 godine, dok prošle 85000. :)

Nije ni čudo zašto je uknuta treća smena u FCAS-u pošto prodaja je otprilike "pukla" za toliko.

Autor Zastava 14 Jan 2017, 19:48

AQS
to nije istina, P 309 nema nikakve veze sa tom Dacijom osim sto malo lice!

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 19:54

@ carobnjak
Proguglaj malo bolje ?

Autor AQS 14 Jan 2017, 20:00

Proguglao, a i bio sam tu kad je nastajala...:)

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 20:02

@ carobnjak
Znaci, radio si u Pezou, kada je 309 nastao ? Svaka cast. :D

Autor AQS 14 Jan 2017, 20:17

@zastava, koja treca smena kad nikada nije ni bila potrebna. Znas li koliki je kapacitet fabrike? 200.000 automobila godisnje! Da se prodavalo 140-150.000 godisnje pa da uvedu trecu smenu. Ako se secas bile su u pocetku dve smene po 10 sati pa je ukinuto. Šta to znači? Jednostavno Fiat je zaposlio vise radnika negoi sto mu je bilo potrebno jer je video kolika je beda i nezaposlenost kod nas. Na kraju je ipak morao da otpusti jednu smenu, jer je postalo smesno da tri smene prave manje od 100.000 automobila godisnje.

Autor B.M 14 Jan 2017, 20:51

AQS
Dacia je sa razvojem modela Nova pocela jos 1983. a P309 se pojavio tek 1985.!
Supernova ima motor i menjac od Renaulta.
Sve stare Dacie su na bazi Renaulta.

Od pocetka do danas Dacia je pod okriljem Renaulta. Zar mislis da bi dozvolio da saradjuje sa Peugeot-om???

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 21:36

Nova,Super Nova i Solenza nemaju veze sa P309 , sem što estetski malo "baca" sve na njoj ima veze samo sa Renaultom.

Autor Đorđe 14 Jan 2017, 21:38

http://focus2move.com/world-best-selling-small-cars/

Ovde je cifra od 107958 prodatih 500l .

@ Dejan
Zbog težine samog vozila primreniji mu je 1.6.
Ali čini mi se da dosta više ide 1.3, po iskustvima vlasnika sa raznih foruma,ko više vozi po gradu 1.3 mu je dovoljan, a ko više vozi auto put i van grada bolje je da uzme 1.6.
Po mom mišljenju,greška je što verziju za USA tržište ne ponude u Evropi,mislim da bi prodaja mnogo bolje išla,u Americi ioanko slabo ide prodaja,još sada kada Tramp udari poreze na uvoz vozila,slaba vajda od tog tržišta.

Autor Nebojša 14 Jan 2017, 23:33

Nebojša
Svaka cast za link ali bojim se da Orlo ni sad nece poverovati, tj.ubedjen sam! :)

Sto se dizela za 500L tice, mislim da se bolje prodaje sa 1.6, koji mu bolje pristaje a razlika u ceni nije velika...

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 23:39

1,3 Mj u Tipu je kao raketa u odnosu na benzinjaru 1,4.
Za normalnog čoveka, 1,3 je OK za Tipa. Posebno ako se uzme u obzir da se neko opredel ii za benzinca 1,4

Autor Oktopod 14 Jan 2017, 23:41

Oktopod
Covek je pitao za 500L!
Nisi valjda vozio Tipa? :)))
Pa koje su to ozbiljne mane, leba ti?

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 23:47

carobnjak
Mana Tipa je što za slične pare dobiješ ozbiljniji auto.

Autor Oktopod 14 Jan 2017, 23:50

Oktopod
na primer?

Autor carobnjak 14 Jan 2017, 23:53

Auris, Korola, Megan, 308, Oktavija, ....
Fijat je bezobrazno skup.
Kad sedneš u njega, setiš se Dačije. A cena te vuče na Megan.

Za 17 000€ dobiješ kako tako prihvatljiv 1,3 MJ u Lounge paketu. Bruka. Kao Megan 1,5 DCI

Autor Oktopod 14 Jan 2017, 23:59

Inače kao neko ko učestvuje u proizvodnji ovog vozila,iznenađen sam koliko je zloćudnih komentara usmereno na model 500L i Fiat u Srbiji,pre svega od ljudi koji nisu verovatno ni provozali 500L.
Automobil može da vam se svidi ili ne,ali govoriti o nekom automobilu da je loš,a ne provozati ga ,je smešno.
Fiat Tipo sam provozao,auto je prelep spolja ali iznutra je na nivou Dačije,pre ove najnovije restilizacije,ta vozila još nisam video uživo.
Mogu Vam samo reći da sam ponosan na svoje kolege i koleginice,koji svojim radom su doprineli da Fiat 500L bude najprodavaniji u svojoj klasi B MPV i da fabrika trenutno ima srebrnu medalju u WCM sistemu proizvodnje,a cilj nam je zlato.(kao najmlađa Fiatova fabrika,najbrže smo dostigli srebrni nivo wcm proizvodnje )
MI SMO ONO ŠTO STVARAMO :)
Nisam u upravi Fiata,nisam član sindikata,već običan radnik koji realno sagledava stvari.
Pozdrav dobri ljudi.

Autor Nebojša 15 Jan 2017, 00:11

Nebojša
Da si bolje pogledao shvatio bi da je 500L unutra GORI od Tipa, spolja neuporedivo ružniji, a o upotrebljenim materijalima enterijara 500L je za klasu ispod Tipa. O voznim karakteristikama i prednostima Tipa, ne treba trošiti tastaturu. Inače, da nije tako, 500L bi našao mesto na tržištu Evrope. 70 000 komada u 2016 god je smešan rezultat. Od toga, 60-70% je prodato u Italiji.

A za Tipa si naveo tačno kako stoje stari. Tu se slažem. Kamo sreće da se Tipo pravi u Zastavi.

Autor Oktopod 15 Jan 2017, 00:17

Evo neki od linkova gde ja pratim prodaju Fiata 500L

http://bestsellingcarsblog.com/
http://focus2move.com/
http://carsalesbase.com/
http://www.carsitaly.net/default.htm

Ako ovo nije u skladu sa pravilima bloga ,izvinjavam se moderatoru ,pa neka obriše.

Autor Nebojša 15 Jan 2017, 00:18

@ Oktopod

Zavisi ko šta voli,meni je 500L ko ne želi da izađe iz B klase porodičan auto bez premca.

Fiat Tipo je druga klasa vozila,ali hečbek i karavan su prelepi spolja.
Drugar je kupio sedan 1.4 i kaže da je za sada zadovoljan,potrošnja gradska po KG mu je 8l.
Ja više volim položaj sedenja kakav je u Fiatu 500L,Daciji Stepway,onako malo izdignut,a ne uvaljen kao u Tipu.
Pozdrav

Autor Nebojša 15 Jan 2017, 00:31

Nebojsa
Kolika ti je plata u Fijatu ?
Mozes li nam opisati malo detaljnije kakav je ambijent tu ?
Sta radis konkretno,jesi zadovoljan,neke zanimljivosti ako ih ima.
Ukratko,da nam opises kako izgleda raditi u Fijatu.
Hvala i pozdrav.

Autor Stevan 15 Jan 2017, 00:59

Oktopod
Da si nekad samo provirio u kabinu 500L onda bi znao da se samo armatura sastoji od nekoliko vrsta materijala i da je jeftina tj.obicna plastika zastupljena na nekim delovima dok je kod Tipa KOMPLETAN enterijer takav!
Posebna prica je materijal na sedistima ili recimo obloge vrata, nebo i zemlja!
Sa druge strane dele iste motore, identicnu platformu ali je koncepcija vozila razlicita u skladu sa namenom tako da drasticne razlike ne moze biti!
Tipo je lepsi i laksi, sve ostalo je na strani 500L!

Autor carobnjak 15 Jan 2017, 03:12

Ovo što je Oktopod povukao paralelu, Tipo HB 1,3 MJ Longue (15.240) i Megan DCI 90 Zen (15.490), moram da priznam, interesantno poredjenje. Čak je DCI 110 Zen jeftiniji nego 1,6 MJ Longue.
Ali, Longue je dosta bogatiji nego Zen i sa Zen-om je za poredjenje pre Easy (a on košta 1.500 manje od Longue).
Easy, npr, ima park. senzore koje ima tek Intens. Ili, Longue ima 17" alu, a Intens ima 16", dok je Zen "na čeliku". Naravno, i Intens ima neke elemente kje kod Tipa ne može da ih sanjaš ni kao opciju.
Ali, generalno, enterijer ( opšti utisak ) je neuporedivo na strani Megana. I ima razloga što je skuplji.
No, ako neko ne pati toliko od dizajna enerijera, kvaliteta plastike, ako se dimenzijama svog tela uklapa u ono za šta je projektovan Tipo, i/ili ako mu je "dovoljna analogna instrument tabla". Tipo je zaista interesanta opcija.
Jer, sa 1,6 MJ on nudi "specifikacijama" što i 1,6 DCI. A razlika cene u tom slučaju nije manja od 2.800 eura.
Ne kažem da "ne treba" doplatiti tih 2.800, stvar je "ukusa" i pitanja "prioriteta".
Opet, čovek je proklet, pa i kada doplatite tih 2.800, lako je "idiotu" naći "razlog" pa reći da je i ta oprema Intens malo. Čovek je to.

Autor moron 15 Jan 2017, 09:53

carobnjak
Obrati pažnju na jadan enterijer u 500L. Najjadniji u novim vozilima, koje sam ja video. A o neudobnosti ovih stolica i klupa....
http://www.testoviautomobila.rs/wp-content/uploads/2015/04/DSCN0368.jpg

http://www.testoviautomobila.rs/wp-content/uploads/2015/04/DSCN0369.jpg

https://i.ytimg.com/vi/3MRd2Gvf0Jk/maxresdefault.jpg

Autor Oktopod 15 Jan 2017, 11:05

Oktopod
Sve to je stvar ukusa.
Meni lično se ne dopada oblik "ručice" parkirne kočnice. A i suviše je kratka da bi mogao lako da se ostvari potreban moment sile pri "zatezanju".

Autor moron 15 Jan 2017, 11:36

Oktopod
Te slike koje si postavio samo pokazuju ono sto sam rekao: vrlo kvalitetan, funkcionalan i dopadljiv enterijer (izuzimam crvenu varijantu).
Sedista su odlicna, anatomska i udobna, nisu previse mekana kao sto razmazeni vole.
Uostalom svaki dan uzivam u njemu, nema sta da obracam paznju, to pre vazi za tebe! :)

Kozni volan i menjac, tacskrin i klavir-plastiku ti nazivas jadnim?
OK, treba da je od zlata i platine, valjda bi i ti bio zadovoljan...

Autor carobnjak 15 Jan 2017, 11:48

carobnjak
Ona "klavir" farbana plasti-četina na 500L, je katastrofa neukus i primer jeftinoće. Baš kao i jeftina sedišta, bolje reći stolice.
Sve liči kao da je neko pravio u privatnoj manufakturi, kao oni što se bave tuning stylingom po garažama i podrumima.

Autor Oktopod 15 Jan 2017, 16:03

Oktopod
Klavir plastika ti ide i u dosta drugih modela pocev od Klija, Kijinih i PSA, modela pa i premijuma, i to u skupllim a ne jeftinijim verzijama, tako da ne lupetaj bez osnova!

Sto se tice onih fotki sto si postavio bolje da si na istom sajutu procitao test o 500L!
Evo dela:

"Pred vama je Fiat kvalitetan poput nemačkih automobila, a proizveden u Srbiji – 500L. Ovaj monovolumen savremenog, svežeg dizajna ima najbolju finalnu obradu, bolju nego bilo koji drugi automobil u istoriji ovog brenda. Vrlo je udoban i uglađen, a njegove komande su dobro raspoređene, veoma mekane i ugodne za rukovanje. Obruč izuzetno laganog upravljača savršeno leži u rukama, a sedišta su iznimno udobna i ugodna na dužim putovanjima. Za kvalitet na svetskom nivou zaslužni su najnoviji japanski roboti, instalirani u Kragujevcu, tako da se Fiat se osmelio da ovaj model prodaje i na američkom kontinentu, koji tradicionalno, sa hladnom dobrodošlicom, dočekuju sve što je iz Italije, a nema oznaku Ferrari, barem kada su automobili u pitanju.

Testoviautomobila-RS-LOGO

Osim što je vrhunski izrađen, Fiat 500L je i izuzetno tih – samo 67 dB pri 130 km/h. Niko u ovoj klasi ne nudi takvu tišinu. Udobnost je prosto izvanredna, sedišta su udobna, a visok položaj zadnje klupe je gotovo “kraljevski”, pa je jednako zanimljivo voziti i biti vožen u Fiatu 500L. Čudi me samo da to nisu otkrili naši političari, jer oni mogu bez problema da priušte ovaj automobil, koji i nije preskup – njegov glavni konkurent, Opel Meriva, sa Cosmo paketom opreme košta 16.888€. Ali, naši političari imaju sklonosti ka drugačijim automobilima, a njihova podrška domaćoj auto-industriji uglavnom ostaje samo na rečima. No, kada smo već kod Merive, Fiat 500L je mnogo drugačiji i bolji automobil – prefinjeniji i uglađeniji, ali i lepši od kompletne konkurencije. Ovaj auto morate testirati, zato zakažite test vožnju u najbližem Fiatovom auto salonu, jer u suprotnom ovaj tekst nema nikakvog smisla"

http://www.testoviautomobila.rs/testirali-smo-fiat-500l-1-4-16v/

Autor carobnjak 15 Jan 2017, 17:22

"njegov glavni konkurent, Opel Meriva, sa Cosmo paketom opreme košta 16.888€. "

Nekada davno tako bilo. Već duže vreme je ovo sa Merivom:
http://www.opel.rs/content/dam/Opel/Europe/serbia/nscwebsite/sr/02_Offers_Services/01_CurrentOffers/01_VehiclesOffers_Promotion/2016/01/Meriva_2016.pdf

Autor moron 15 Jan 2017, 18:18

Moron
da, to su stare cene, ali i za 500L.
Nema Merive u Cosmo paketu, tj.nema je nigde, oduvao je nas 500L! :)

Autor carobnjak 15 Jan 2017, 18:25

@ Stevan

Fiat uglavnom čine mladi ljudi,za koje je rad na traci i proizvodnja vozila,bila misaona imenica,u početku,sada sa već 3-5.god.iskustva svi su napredovali na svim nivoima i želja nam je da izbacimo sa traka što kvalitetnije vozilo.
Dosta se polaže na kvalitet,jer samo to i može da dobro proda vozilo,redizajn će otkloniti dosta nekih sitnih problema na koje smo mi iz proizvodnje a i kupci preko anketa i na servisu ukazivali.
Radno vreme je 8h,efektivan rad 7h,ali bas efektivan,čim završiš operacije na jednom vozilu prelaziš na drugo ,jer traka ide non stop ,sem kada su pauze.
Plate su 38000 za radnike plus na to ima i regres plus Božićni bonus ako nisi bio odsutan sa posla često i ako je FCA grupacija dobro poslovala,tako da sa finansijske strane ja sam zadovoljan,ali Srbima nikada dosta...
U sklopu fabrike ima kantina gde klopaš za 35din. , za 35din imas čorbu ili supu, glavno jelo ( kuvana jela ili prženo meso uz prilog pirinač ili krompir ),za vreme posta ima i posno,pored mrsnog,biraš salatu obično budu 2 u ponudi i na kraju imaš voće ili kolač.
U sklopu Fiata ima i obdanište za decu za radnike Fiata,20posto jeftinije nego što je cena u vrtićima u gradu,plus uvek ima mesta,inače u KG je problem što se toga tiče ,jer gradu fali 8 novih vrtića, a ovde samo parafneš papiriće i ubaciš dete bez problema, vrtić je za klince 3-7 godina.
U sklopu ima i ambulanta,pa kada ti nije dobro skočiš daju ti tableticu,ili inekciju i ko nov si, ili te odvezu u hitnu ako ti baš nije dobro.
U sklopu Fiata imaju i 2 banke Unicredit i Societe ,tu završavaš sve bez gužvi i čekanja u redu,plus imamo povoljnije uslove za kredite u odnosu na ostalo građanstvo u Unicredit banci,bar je tako bilo kada sam se ja upucao u kredit.
Operacije ko operacije nisu teške,treba ti ako si nov samo brzina da sve to obaviš,za sve teže delove postoje manipulatori kojima ti upravljašništa nema teže od 1kg,sve je detaljno objašnjeno kako se i šta ugrađuje,kako reagovati ako nešto nepredviđeno iskrsne.
Hala je nova,oprema je nova,uslovi rada odlični,zimi grejanje,kada je napolju -10 u majicama radimo,jedino su ovi minusi 20 zeznuti pa smo u duksevima radili.
Na svakoj liniji imaš aparat za toplu i hladnu vodu,to je besplatno i u zonama za pauzu aparate za kafe,kapućino.čajeve,sokove,čokoladice,grickalice,to se plaća.
Trudnice odlaze ćim zatrudne,i vraćaju se kada im istekne zakonski rok,nema nikakvog pritiska od strane firme da mora da dođu ranije,kao što ima u mnogim privatnim kompanijama i firmama.
Generalno uslovi su super,plate u odnosu na prosvetu i zdravstvo su velike,ali u odnosu na rad mogle bi biti malo veće,bar oko 40 000.
Generalno ja sam zadovoljan,još kada bi dobili nov model,nov izazov svi bi bili prezadovoljni.
Ako ima još pitanja...na raspolaganju sam...
Pozdrav

Autor Nebojša 15 Jan 2017, 19:24

carobnjak
500L se praktično pravi samo za potrebe Italije, jer je prodaja u ostalim zemljama zanemarljiva.

Nebojša
Drago mi je da ste zadovoljni. Srbiju je ta subvencija Fijatu papreno koštala, a korist je isključivo za propagandne svrhe.
Vrtić i menza su OK. Ali seti se da je stara Zastava izgradila ceo Kragujevac, bolje reći ceo region. Današnja FCA čak ni Gradu Kragujewvcu nije donirala ništa vredno pažnje. A broj zaposlenih je smešno mali u odnosu na investiciju i štetu nanetu uništenjem fabrike i brenda Zastava.

Autor Oktopod 15 Jan 2017, 19:51

Nebojsa
Hvala na iscrpnom odgovoru.
Mozes li ti da kupis 500L kao radnik sa svojim primanjima i da li imate nekih povoljnosti kao radnici za kupovinu ?
Sta mislis o 500L kao autu i sta mislis o ugovoru sa Fijatom ?

Autor Stevan 15 Jan 2017, 21:40

Baš čudno da se 500L prodaje najvise u Italiji. Trebalo bi u Australiji :))

Autor B.M 15 Jan 2017, 22:16

Vidim da se cesto spominje Dacia pa sam hteo da vam prenesem jedno zapazanje.
Na Lefkadi sam video dosta automobila sa rumunskim tablicama, a ni jedan nije bio Dacia.

Autor Nemanja 16 Jan 2017, 11:30

Oktopod

U Italiji je tokom 2016. prodato 54578 komada 500L sto je nekih 50% od ukupne prodaje tako da prestani da iznosis zlonamerne dezinformacije i nauci da ARGUMENTUJES svoje izlaganje!!
Bolje se lati posla sa putevima, ne budi dokon! :)

http://focus2move.com/italian-best-selling-cars/

Autor carobnjak 16 Jan 2017, 12:18

@Nebojša

Ima li šanse da 1.3MJ dobije menjač sa 6 brzina u 500L FL?

Autor rasa 16 Jan 2017, 18:59

carobnjak
Ako je u Italiji u 2016 god, prodato 55 000, a proizvedeno manje od 75 000, uzmi digitron (pošto ti računanje ne ide od ruke), pa izračunaj koliki je procenat prodaje 500L u Italiji, u odnosu na proizvodnju.
Nisu imali računicu da vozaju rasklopljenog 500L ovamo i sklopljenog tamo. Mada je pitanje odakle stižu delovi. Većina je iz Turske (tako kažu)
Ovi ostali širom sveta, nešto nisu bili raspoloženi za Šumadinca.

Autor Oktopod 16 Jan 2017, 19:22

Oktopod
Skoro 108 hiljada bracala, rano si se obradovao!
Ajd sad ti digitron pa skoci kroz prozor! :)))

http://focus2move.com/world-best-selling-small-cars/

Autor carobnjak 16 Jan 2017, 19:34

carobnjak
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/fiat/fiat-500l/

Ovde lepo piše da je u 2015 proizvodnja bila 85 000, a ove je proizvodnja osetno pala. Rezultat će biti oko 72 000 bez Decembra. Dodaš još 3-4000 i to je to. Fabrika u Šumadiji je ove godine dosta neplanirano odmarala. Čitao si vesti...
Ali vidim da uporno sanjaš 108 000.....
Kakav ti je to nedostižan san?

Autor Oktopod 16 Jan 2017, 19:43

Reko da ti izračunam (ponovo), tačno 70% proizvodnje 500L se proda u Italiji.
Zaista smešno, i jadno...
To jeste crni humor.

Autor Oktopod 16 Jan 2017, 19:46

P.S.
to za delove nije istina!
Do sada ti je bio problem sto stizu iz Italije!
A sto s ekpompletan Clio pravi u Turskoj to nije problem, jel da???

Kakav si ti namcor i baba tuzibaba! :)))

Autor carobnjak 16 Jan 2017, 19:50

Oktopod
Brale naveo sam ti KOMPLETNU prodaju u celom svetu a ti navodis samo EU!

WORLD BEST SELLING SMALL CAR!
Koncentrisi se inace si...:)

P.S. ne mozes mi nista, a ni Fijatu 500L! :)

Autor carobnjak 16 Jan 2017, 19:52

Smesno i jadno je što je nekom krivo sto ide dobro prodaja u Italiji. Ako neko poznaje Fiat to su Talijani i prodajom tamo mozemo da se ponosimo. Imamo stalnog i sigurnog kupca.
A kolicina je u drugom planu i sa 30.000 automobila godisnje Fiat ce biti najveci izvoznik u Srbiji. Znaci jadni smo mi a ne Fiat i Talijani..

Autor B.M 16 Jan 2017, 19:55

@Nebojša

Takođe, zanimam se i za CNG verziju, koja se prodavala samo pravnim licima. Bilo bi idealno da se upari sa jačim twinair motorom od 105ks, ako je moguće :)

Inače, oduvek sam kupovao restilizovane verzije polovnjaka. Sve one su kvalitetnije od originala upravo zbog tih ispravki mada ponekad dizajnom nisu privlačnije (nova octavia). Lično na 500L ne bih skoro ništa menjao u eksterijeru, jedino mi pada na pamet da uklone onaj manji far što je valjda dnevno svetlo i da ga u led tehnici kao krug inkorporiraju unutar glavnog fara i da, slično meganu 4, dnevna led svetla sijaju i pozadi!

Autor rasa 16 Jan 2017, 19:56

B.M
Ne diraj Oktopoda, stručnjaka za vrhunske puteve, da ne pobegne sa bloga!
Ostavi ga meni, cast mi je! :)))

Autor carobnjak 16 Jan 2017, 19:59

B.M
Meni je upravo žao što Fijatu Srbija ide loše, i što je teret građana Srbije. Kamo sreće da je obrnuto!

carobnjak
A gde se to prodaje 500L van Evrpe? U SAD ? Pa tamo se manje proda nego u Srbiji!
Nema ni za pelcer!

Kod tebe je veća prodaja od proizvodnje!!!! I to za 30 000!
Pročitaj, mada je i ovo neistina, da je proizvedeno 85 000 u 2016. Nemoj da maštaš, budi pošten.
I dođi da zajedno radimo na Fijat Hitačiju, lep narandžast fijat, lepši od 500L :))
Dođi da kopamo temelje i nasipamo puteve i placeve.

Autor Oktopod 16 Jan 2017, 21:46

Zaboravio sam da postavim link!
http://ritamgrada.rs/kragujevac/vesti/sindikat-fca-potreban-nam-je-novi-model/

Autor Oktopod 16 Jan 2017, 21:47

Oktopod
Prodaje s eu svim evropskim drzavama, Turskoj (koja nije ukljucena tamo!), Severnoj americi, Meksiku...

A ti nisi cuo da proizvodnja i prodaja nije isto?
E moj mesteru, naivan si ko klinja u obdanistu! :)))

Kad deonica Su-Bg bude pod konac, bez IJEDNE zakrpe, tri puta cu ti se pokloniti, do tada mozes da... :)

Autor carobnjak 16 Jan 2017, 21:50

carobnjak
Radio sam na deonici Feketić - Horgoš. Možda dođem i na istu, samo u obrnutom smeru :)
Radio sam i na novom autoputu Preljina - Dići.

A ovo, da je prodaja veća od proizvodnje je cirkus....
A prodaja van Evrope je duplo veća od prodaje u Srbiji :))))

Autor Oktopod 16 Jan 2017, 22:02

Oktopo
ajde sto ti je znanje o automobilima tanko, ali to sta ste uradili sa tim autoputem, posebno od NS do SU je neoprostivo!
Novootvoreni je bio talasast, cak je i Alvirko to prigovorio, nisu imali objasnjenje, bruka!

Autor carobnjak 16 Jan 2017, 22:06

Toliko nam lose ide s 500L da je Sumadija ostvarila suficit od 550 mil.$, 10% više nego prosle godine. Ama sve sto napises o Fiatu u Kragujevcu je netacno, alde pogodi barem jednom nesto. Lupali ste gluposti da su plate po 200 evra a kad se javio covek i rekao kolike su ćutite ko pi*ke.

Autor B.M 16 Jan 2017, 22:12

Malo mi je teže da pratim,zbog velikog broja komentara.
Registrovao sam se na forumu,pa ako tu ima neka tema F500L,rado ću odgovoriti na pitanja koja su u skladu sa pravilima firme.

@ Oktopod
Zastava je bila odličan jugoslovenski projekat,fabrika u KG,komponentaši po celoj Jugi,velika upošljenost kapaciteta i zaposlenih,dobre plate,model koji se dobro prodavao,dobar sistem organizacije proizvodnje preuzet od Fiata,morao se poštovati standard.
Ali kao državna firma,sa haosom u državi,kreće i propadanje firme,komponentaši su morali biti u SRB ili CG ,na velikim serijama je velika i zarada,a kriza je pa je sve više pirana i političara odlučivalo,standard kvaliteta se izgubio,svi su drpali a niko nije ulagao,stručni ljudi su samo mogli da krpe opremu,kako bi produžavali život fabrici,posle su i pojedini zaposleni krenuli da kradu sve i svašta,pošto nije bilo grejanja , unosila se rakija i pilo se ,premnogo ljudi je pravilo mali broj automobila,tržište se smanjivalo,direktori i šefovi su bili svi po partijskoj liniji,dođu ukradu državne subvencije i odu i sve tako,plate su isplaćivane da bi se držao socijalni mir,jer je KG u svakoj vladi bio jedan od faktora destabilizacije.
Kao sistem nije mogao da opstane.
Sistem je bio odličan ,ali je uništen do kraja, mislim da je državi lakše i dugoročno bolje da potpomogne strani kapital da dođe,jer oni imaju razrađen sistem rada i ne obaziru se mnogo na političku situaciju.
Mi nemamo kvalitetne menadžere, da je država uložila pare,odmah bi sve išlo po političkoj liniji,a to znači drpanje i propali bi za godinu dana.

Steva
Svaki zaposleni ko već nije upucan u kredit i kome žena radi ,može da uzme 500L ali na kredu.
Pre 3 god. je bilo da zaposleni ima 5posto popusta pri kupovini,da li se nešto menjalo mogu da se raspitam ako nekog interesuje .
Za porodice,ko ne želi da napusti B klasu,bezbedan i multifunkcionalan auto,lepog izgleda,dobar odnos cene i kvaliteta,u srednjem paketu opreme.To je moja definicija.
Ja planiram za koju godinu da pazarim jedan,redizajn naravno,ali čekam da vidim kako će se pokazati ovi novi motori benzinci koji su na ovom blogu pominjani.
Ugovor nisam video pa ne mogu ni da ga komentarišem.

Raša
CNG mogu da kupe i fizička lica,ujak se moj raspitivao,ali rekao sam mu da sačeka redizajn,jer lepše izgleda.
Za snažniju verziju ne znam da li će biti u CNG verziji.
Redizajn ne mogu da otkrivam, poslovna tajna,hvala na razumevanju.
Tog motora sa 6 brzina za sada nema.
Treking RD je prelep,biće novih boja.
Ko hoće da kupi OBAVEZNO neka čeka redizajn.

Pozdrav dobri ljudi.

Autor Nebojša 17 Jan 2017, 11:12

Hvala NebojŠa!

Čekamo ga!

Autor rasa 17 Jan 2017, 11:18

Pre je bila akcija u firmi ako nekome preporučimo da kupi F500L i on kupi ,zaposleni dobije 100e.
Ako je to i dalje aktivno,možemo da se čujemo preko foruma,naravno tih 100e kada mi legnu na račun ja vraćam na račun vlasnika koji je kupio auto. :)
Pozdrav

Autor Nebojša 17 Jan 2017, 11:58