Volkswagen na Sajmu automobila u Beogradu

Volkswagen na ovogodišnjem internacionalnom sajmu predstavlja novi Golf aktuelne generacije. Na Volkswagen štandu izloženi su modeli sa najsnažnijim motorima i najatraktivnijom opremom, Golf GTI, Golf GTD i Golf R sa TSI agregatom koji razvija fantastičnih 310 konjskih snaga, uz 4MOTION pogon i nenadmašni DSG prenos.
Novi Golf odlikuju brojne inovacije, ukupno 14 novih i unapređenih asistencija u vožnji, visok kvalitet i povezanost automobila (Car - Net sistem "online" usluga). Vozilo je opremljeno (opciono) novim "Discover Pro" 9.2 inčnim infotainment sistemom kojim može da se upravlja gestikulacijom, tj. pokretom ruke. Instrument tabla je digitalizovana, veličine 12.3 inča visoke rezolucije. Sa novim Golfom je omogućeno korišćenje niza online usluga, koje će se sukcesivno uvoditi na naše tržište. Po prvi put će biti predstavljen novi 1.0 TSI agregat od 110 konjskih snaga, motor koji će ujedno biti entry (ulazni) model na našem tržištu.
Zadovoljstvo nam je da predstavimo i modele iz naše R-line familije. Na štandu su izloženi Passat R-line i Tiguan R-line, oba modela sa Bi-turbo TDI agregatom sa 240 konjskih snaga. izložen je i Touareg u R - Line Exclusive paketu opreme, poslastica za premium klijente. Takođe nezaobilazni član porodine Volkswage, model Golf predstvlja se u R-line paketu opreme.
Posebna pažnja je usmerena na predstavljanje električnih vozila u e-mobiliti kutku. Uvoznik je obezbedio novi e-up koji će se od aprila 2017. godine naći u zvaničnoj ponudi za tržište Srbije. U aprilu će početi i prodaja modela koji je prevod slogana "We make the future real" (prim. prev. Budućnost sada.) U pitanju je e - Golf, sa autonomijom do 300 km u kombinaciji sa svim sistemima asistencije i polu - autonomne (automatske) vožnje.
Na štandu su izloženi i akcijski (specijalni) modeli. Novi up! koji se već dokazao pouzdanošću i malom potrošnjom, za koji je uvoznik uz finansiranje preko Porsche Mobility obezbedio specijalnu cenu za vreme trajanja sajma u iznosu od 7.990 €.
Volkswagen Polo 1.0 Trendline od 75 konjskih snaga i bogatim paketom opreme će za vreme trajanja sajamske manifestacije biti dostupan za 9.990,00 €. Specijalna cena uz Porsche Mobility finansiranje za ovaj model iznosiće 8.990,00 €. Model Passat 2.0 TDI od 150 konjskih snaga u bogatom Comfortline nivou opreme će uz finansiranje preko Porsche Mobitity moći da se kupi za 23.990 €. Jedan od najprodavanijih modela u SUV segmentu, novi Tiguan će uz finansiranje preko Porsche Mobility koštati 24.490 €.
Izvor: Volkswagen.rs
Kako tužno izgledaju ovi Golovi. Bruka, koliko VW zaostaje u mnogo čemu....
Golf i dalje primer kako se pravi auto u toj klasi, passat odlican, za razliku od anemicnog B7.
Damko
Kome primer??
Daciji, Skodi ???
Pogledaj eksterijer i oblik, koji kaska 10 godina. Motori im zaostaju isto toliko.
Baš kao nekad kad se pravila Buba.... VW prodaje toplu vodu, ali bliži im se kraj takve politike. Dizelgejt je samo pokrenuo mašineriju. Oni sad realno nemaju strategiju, kad kasne 10 godina. Sad imaju ideju da odma preskoče na elektromobile.... Sreća da imaju Nemačku državu za leđima, inače bi ih kupio Fijat - verovatno :))
@Oktopod
Jeste, jeste, eno ih gotovi, bez strategije, mrtva trka sa Dacia-om...
Reći za jednog od top 3 proizvođača automobila u poslednjih 10-15 godina i trenutno najvećeg proizvođača vozila na svetu da kaskaju 10 godina sa dizajnom i motorima... Ne znam koliko neobjektivan treba da budeš.
Nino
Da ne kaskaju za konkutencijom, ne bi doveli sebe u poziciju dizelgejta.
Dok su drugi razvijali motore, oni se igrali sa pumpa - diznama. I kome danas benzinski savremeni motor zahteva generalku na 100 000km, i pomenu 2 seta lanaca do tada i jedne turbine?
A za dizajn - to je već pitanje i oka i uma posmatrača. Neki vole i poštuju i dalje turske hanove i amane.....
Kaj gumenjaci,zaprezno vozilo,samo jos fali da ricu iiihaha...a vec odavno se.u po putu (dizelgejt) isto kao i mazge kad idu cestom...
Oktopod
Znaš, kad je neko prvi, on ne kaska nego njega pokušavaju da stignu. Dizelgejt je sramota, njihov dizajn je konzervativan, ali sve ukupno, imaju solidne automobile sa kojima kupac teško može da omane.
Što se tiče turskih hanova i amana... komentari više govore o komentatorima nego o onome o čemu zapravo pričaju u komentarima.
Da završim, reći da je "bruka koliko VW zaostaje u mnogo čemu" zaista može samo neko ko ima ličan problem sa tom kompanijom. A sad, da li pojedinac tek tako može da ima problem sa firmetinom kao što je VW, to takođe zavisi od "uma posmatrača".
Nino
A ko nema skupih problema sa "konzervativnom" a opet dokazano (zvanično) prevarantskom kompanijom VW ?? Mada je imao ovde jedan lik, koji je samo menajo sijalice na VW-au programu.
Opet, ja znam druge, znam i mene, koji "kariče" motore, koji budže tubine, budže PD bregaste, vode bitku sa potrošnjim ulja, antifriza, elektronkom raznom, itd....
Valjda mu to potiče od tog konzervatizma, a to što se javno ne žale, i što vole VW-au više od žene i dece, je u umu posmatraca.
I VW bi mogao da bude vodeći (i za primer) samo za ova narodna kola. Ne misliš valjda j abi bio primer za Mercedes, BMW, Ferari, i mnoge druge???
Ali eto, imaju oni VW, da nauče i od PSA, Renaulta, Fijata, mnogo šta, i kako se prave motori, i šta je dizajn, i udobnost, šta je zaštita od korozije, itd...
"sve ukupno, imaju solidne automobile sa kojima kupac teško može da omane".
Pa, bivši bloger, na 1,2 TSI, vozi već peti set razvoda na oko predjenih 70 kkm? To nije "omaška"? Doduše, ako njega i danas pitaš, bolje od VW ne postoji.
Ili, moja dva "klijenta", na 1,4 TSI ACT, menjane im glave motora na oko 20-25 kkm. A tek što piju ulje, kao da su alkosi.
Koji je to "kvalitet"?
Moron
Jel tvoj drug razmislja o novoj Skodi, tj.Fabiji? Prekrasna je, posebnom sa modernom turbak-troklipnjacom od citave litre!
Tehnologija koja obecava! :)))
carobnjak
Ja verujem da će i iduće njegovo vozilo biti "iz iste štale" i sa motorom baziranim na TSI tehnologiji, koji on doživljava kao nešto superiorno. Ali, ne mislim da će biti fabija.
Lično nemam ništa protiv škode, čak je i njihoovo paketiranje moguće "ispeglati" (za velike pare,doduše),ali sam jako skeptičan u odnosu na pouzdanost TSI motora, jer je za moj pojam tradicija prethodnih verzija relativno mračna.