home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Samo u martu ove godine registrovano je 2.611 novih putničkih i lakih komercijalnih vozila. Među 36 brendova putničkih vozila, najpopularniji su Škoda (registrovano 270 komada), Volkswagen (202) i Renault (190). Martovski podaci pokazuje da je novoregistrovan i jedan Rolls Royce. 

Najviše lakih komercijalnih vozila registrovanih u martu je marke Fiat (144), Volkswagen (65) i Škoda (49). U martu je zabeležen i rast broja registrovanih motocikala (88) i mopeda (56).

Zbirni podaci za januar, februar i mart pokazuju da je od početka godine, u prvom kvartalu ukupno 5.633 novoregistrovanih putničkih i lakih komercijalni vozila, a od toga najviše je Škoda (725), Fiata (683) i Volkswagena (632).

Iako se detaljni izveštaji o prodaji vozila naplaćuju, osnovni besplatni podaci o prodaji vozila za mart i prvi kvartal 2017. možete pogledati na linku http://bit.ly/2oy5D9h

Kompanija CUBE je zvaničan partner Srpske asocijacija uvoznika vozila i delova koji vrši prikupljanje i obradu podataka o novoregistrovanim putničkim i lakim dostavnim vozilima na mesečnom nivou.

Izveštaji kompanije CUBE baziraju se na zvaničnim podacima MUP-a Republike Srbije i ujedno predstavljaju najpreciznije i jedine autorizovane izveštaje o novoregistrovanim vozilima u Srbiji. Analize su rađene po međunarodno prihvaćenim standardima i u njima se mogu naći sve relevatne  informacije o količini novoregistrivanih vozila, i to po:

                                Vrstama vozila
                                Proizvođačima/brendovima
                                Modelima
                                Vrsti, jačini i zapremini motora
                                Rezultatima prodaje po regionima i opštinama                        

Analize kompanije CUBE o broju novoregistrovanih vozila namenjene su svima koji profesionalno prate sektor autoindsutrije, a prvenstveno distributerima vozila, proizvođačima, uvoznicima i distributerima auto-delova, ulja, maziva, akumulatora, auto guma i svakako zaljubljenicima u auto industriju.

PR saopštenje - CUBE



čitanja : 1268



Komentari

Osim Mercedesa svi ostali manje više očekivano.

Autor Aleks 10 Apr 2017, 17:12

I pored tolikih subvencija i statusa kojeg ima na našem tržištu, FIAT je na drugom mestu. To je taj lider, to je ta pobeda. :)))

Pa Zastava je svojevremeno (2008) držala četvrtinu tržišta novih automobila i to duplo veće tržište nego što je sada i to bez jakog marketinga (skoro nikakvog ja bih napisao), sa tehnologijom od pre Hrista i to u vreme kada je konkurencija bila i tada žestoka. U svim tim uslovima, Zastava je držala četvrtinu domaćeg tržišta, dok supermoderan FIAT, sa još većom podrškom nego što je imala Zastava, ne da ne uspeva da bude prvi već i broj prodatih novih vozila mu je mali (2000 automobila koliko je prodao FIAT modela 500l) s tim da i to ide na dole dok je Zastava 2008 godine prodala oko 12500 automobila! Koga mi zezamo?! FIAT-ovi rezultati (tu pre svega mislim na 500l) su za plakati! Sada znam zašto su Rusi rekli ne FIAT-u, što kroz uvoz, što kroz fabriku koja je trebalo da se gradi u Rusiji. Doduše nema veze, nađe se uvek neko naivan da odbaci svoje da bi radio tuđe. Taj eksperiment se na kraju potvrdio pogrešnim, a što će za koju godinu biti i potvrđeno.

Da je bilo pameti, Zastavu je trebalo modernizovati i usmeriti po uzoru na Škodu. Sa FIAT-om smo nažalost samo kao delić priče i to onaj neuspešni. Nema tu ništa od daljnjeg razvoja pošto FCAS je zapeo i tako već godinama i to ne samo da je zapeo, već uz to ide unazad. Sa Zastavom usmerenom kao Škoda bi smo imali nekoliko modela, faktički svaki put novi model kada jedan dosegne određenu brojku. Kod FIAT-a su dogovorena "samo" dva, s tim da je samo jedan ostvaren i to i on je na pola od planiranog, a istek ugovora je tu negde. Da je prodata Zastava, danas bismo imali ne jedan, ne čak ni dva nego nekoliko novih modela pošto, iz primera sa Škodom, vidimo da ista poseduje nekoliko modela. Šta dalje da pričam?
Kada se neko u Srbiji seti da privatizuje Zastavu tada ćemo imati i industriju automobila u perspektivnom stanju.

Od FIAT-a nema vajde. Za bolje poznavaoce prilika, zapeli su još mnogo pre FIAT-a 500l (sam koncept transformacije Zastavine imovine u FIAT-ovu je veoma kontroverzan). Sada samo agonizuju situaciju kako prodaja 500l modela pada. Da su sposobni, krenuli bi sa novim modelom. Nebi nas zavitlavali sa pričom o redizajnu postojećeg.

Autor Zastava 12 Apr 2017, 18:21