home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dok mi Evropljani imamo Hondu NC700 i njene verzije, Amerikanci su upravo dobili modele CTX700 i CTX700N čija je osnova ništa drugo nego ranije pomenuti dvokotočkaš.

Kada ih je stvarala, Honda je pre svega mislila na voznost ovih dvokotočkaša, pa su CTX700 i CTX700N dobili nisko težište, odličnu ergonomiju i najnoviju tehnologiju koju Japanci nude.

Oznaka CTX koju je Honda okačila na svoje novitete je ovde kako bi ukazala na komfor, tehnologiju i iskustvo koji se kriju iza pomenutih znakova (kao referenca su uzeta početna slova reči “Comfort”, “Technology” i “Experience”). Kako su CTX700 i CTX700N zasnovani na modelu NC700 mehanika je dobro poznata, ali uprkos tome tu je mnogo novina zbog kojih je pomenute motocikle teško povezati sa originalom.

Sedište novih Hondi je postavljeno na svega 720 mm od tla, a iz profila oni neodoljivo podsećaju na Hondu DN-01 koja se nije baš najbolje provela na evropskom tržištu.

Pogonski agregat je isti onaj sa modela NC700 što znači da je srce novih CTX primeraka redni dvocilindraš zapremine 670 ccm. On je za potrebu ovih dvotočkaša pomaknut za 62 stepena napred kako bi omogućio bolji raspored mase i osigurao Hondinim novitetima nisko težište.

Doteran je i sistem ubrizgavanja goriva kako bi redni dvocilindraš baratao sa maksimalnom snagom i obrtnim momentom na niskim obrtajima. Taj motor je uparen sa klasičnim šestostepenim menjačem ili sa Hondinim DCT-om. Model koji ima automatski menjač prepoznaćete po dodatnom slovu “D” u oznaci (CTX700D i CTX700ND). Ako se pitate koja je razlika između modela CTX700 i CTX700N, to je oklop koji podiže nivo komfora varijante CTX700.

Izvor: Automotoportal.hr



čitanja : 2263



Komentari

Pomislio bih da se dizajnom CTX-a 700 nešto "svete" Amerikancima.
Evropski NC 700 je lutka, samo da prošire paletu boja!

Autor Đenka 09 Feb 2013, 16:03

Nije nesto ...

Autor A3 ML 09 Feb 2013, 16:10

Zveri.

Autor englez 10 Feb 2013, 18:42