Kawasaki Ninja H2 (+ video)

Nakon što je zatalasao javnost sa modelom namenjenim samo za stazu, Ninja H2R, Kawasaki je u Milanu predstavio i civilizovaniju uličnu verziju pod imenom Ninja H2.

Bazira se na istoj 4-cilindričnoj mašini zapremine 998 ccm opremljenoj centrifugalnim kompresorom. Momci iz Kawasakija su ipak odlučili da ne počinju “rat konjskih snaga” pa su ispoštovali džentlmenski dogovor između proizvođača i snagu Ninje H2 zadržali na nivou 200KS ili 210KS pri većim brzinama zahvaljujući “ram-air” efektu. Prilično suzdržano, ako se podsetimo da H2R oslobađa preko 300 konjskih snaga.

Kawasaki je dizajnirao kompresor tako da ima dva prenosna odnosa, što omogućava maksimalno iskorišćenje u čitavom rasponu obrtaja. Kada Kawasaki Ninja H2 dostigne crveno polje na 14.000 obrtaja, kompresor napravi 130.000 obrtaja u minuti.

Ulični Ninja H2 krcat je elektronskim sistemima koji pomažu vozaču da lakše kontroliše prenos snage na podlogu. Tu su: kontrola trakcije (KTRC), Launch Control (KLCM), kontrole kočenja motorom (KEBC), anti-blokirajuće kočnice (KIBS), quick-shifter (KQS), kao i elektronski kontrolisani Öhlins mono-amortizer.

Ostale poslastice uključuju potpuno podesivo KYB vešanje, napred i pozadi i Brembo kočnice sa diskovima 330 mm napred i 250 mm singl disk pozadi.

Na žalost fanova, Kawasaki Ninja H2 neće imati pristupačnu cenu, koja će biti u regionu oko 20.000 €. Za taj novac Kawasaki ne nudi ni dodatno sedište ali zahvaljujući kompresoru sigurno je da će i drumska verzija uz male intervencije postizati snagu sličnu H2R verziji.
Izvor: Cdm.me
Foto: Kawasaki
Veneno motociklizma. Svemirski dizajn, najmodernija tehnologija ali ako stvarno nema više od 200-210 ks, malo će mu faliti da bude apsolutni bum.
Bas je mocan. Sto bi rekao Pitinjo, ovo je Aventador kod motocikala. Iako sam ljubitelj masina za vozanje (npr. YMH TDM, Suza V-strom), a ne vozikanje i zujanje, moram priznati da je ovaj Kava bas dobar. Cak ovim zelenim resetkama malo asocira i na italijansku skolu.
Pise civilizovanija verzija... nema sa 200+ KS nista civilizovano u njemu... :)
Azdaja, mada od Kawasaki-ja vise preferiram Z750 tj sada Z800(e)... najvise zbog sto za ovo treba prilicno iskustvo na motorima...
Fatality. :)
25 000 kosta drumska verzija ( H2 ).
Ne zna se jos tacan podatak za snagu, ne znam sto uopste se obaziru na ogranicenje od 200ks.
Standardna 10-ka ima tu snagu, nemoguce da sa supercardzerom nema vise.
Verovatno ostavljaju taj podatak za kraj, ili su napravili neku fintu da je satro oko 200 ks a uz neka skidanja blokade kao na H2R. :)
Definitivno izgleda kao Lambo medju motorima.
I boja mu je vrh.
Sta reci, sumnjam da postoji motor koji moze da mu stane na crtu.
@Pit,
Juce smo prakticno obojica pricali istu pricu samo ja nisam poznavao terminologiju obuke za motor. Danas sam otisao u auto skolu i upisao obuku za cistu A kategoriju. Dakle jednog dana bi, ako se ne varam, mogao da vozim i ovo gore. Ali polako, da ja prvo sednem na moju Vespu i nju naucim da vozim:D
Odlicno izgleda ovaj Kavasaki!