Konačno – stigao je novi Suzuki GSX-R1000

Gotovo godinu dana, još od prošlogodišnjeg EICMA sajma, smo čekali da Suzuki finalizuje rad na novom superbajku i da ga predstavi javnosti.
Sada je novi GSX-R1000 konačno tu, a iako se dosta znalo o njemu, japanska kompanija je pomalo sve iznenadila lansiranjem i "R" varijante visokih specifikacija.

Što se osnovnog modela tiče, sve je potpuno novo. Četvorocilindarski redni agregat ima VVT, po čemu je prvi u superbajk segmentu. Maksimalna snaga je 199 KS, uz 117,9 Nm obrtnog momenta. "Kruna" je novi paket elektronike, sa IMU sistemom, 10-stepenom kontrolom proklizavanja, različitim modovima vožnje, ABS-om i kontrolom paljenja.

Sve to, u kombinaciji s težinom od 200 kilograma, obećava žestok povratak japanskog brenda u segment.
Treba pomenuti mehanički VVT sistem, genijalno razvijen pre svega zbog zaobilaženja pravila MotoGP šampionata o primeni takve tehnologije. Ovaj VVT koristi kuglične ležajeve, koji u radu menjaju svoj pravac kretanja, što za krajnju posledicu ima i više snage – nekih 5% tj. 10 KS. I te kako će biti zanimljivo videti kako će VVT raditi na GSX-R1000 u praksi, mada bi napredak ostvaren u premijernoj klasi mogao da bude dobar pokazatelj.
Moramo pomenuti Showa ogibljenje i amortizere, kao i činjenicu da su glavna šasija i zadnji podram 2,3 kilograma lakši nego na prethodnoj varijanti ovog motocikla.
Suzuki GSX-R1000 se u salonima očekije početkom naredne godine, dok će "R" varijanta stići nešto kasnije u toku 2017. Radujemo se i jednom i drugom.
Autor: Nikola Lasica
Izvor: Moto-berza.com
Od kakao je izasao K9, Suzuki vise nije ono sta je bio. Nadam se da se vratio na stari kvalitet a o ovome dizajnu bi rekao da vise vuce na GT nego na R varijantu
Suzana u akciji :
https://www.facebook.com/WBMotors/videos/1271168676261606/