home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Gotovo godinu dana, još od prošlogodišnjeg EICMA sajma, smo čekali da Suzuki finalizuje rad na novom superbajku i da ga predstavi javnosti.

Sada je novi GSX-R1000 konačno tu, a iako se dosta znalo o njemu, japanska kompanija je pomalo sve iznenadila lansiranjem i "R" varijante visokih specifikacija.

Što se osnovnog modela tiče, sve je potpuno novo. Četvorocilindarski redni agregat ima VVT, po čemu je prvi u superbajk segmentu. Maksimalna snaga je 199 KS, uz 117,9 Nm obrtnog momenta. "Kruna" je novi paket elektronike, sa IMU sistemom, 10-stepenom kontrolom proklizavanja, različitim modovima vožnje, ABS-om i kontrolom paljenja.

Sve to, u kombinaciji s težinom od 200 kilograma, obećava žestok povratak japanskog brenda u segment.

Treba pomenuti mehanički VVT sistem, genijalno razvijen pre svega zbog zaobilaženja pravila MotoGP šampionata o primeni takve tehnologije. Ovaj VVT koristi kuglične ležajeve, koji u radu menjaju svoj pravac kretanja, što za krajnju posledicu ima i više snage – nekih 5% tj. 10 KS. I te kako će biti zanimljivo videti kako će VVT raditi na GSX-R1000 u praksi, mada bi napredak ostvaren u premijernoj klasi mogao da bude dobar pokazatelj.

Moramo pomenuti Showa ogibljenje i amortizere, kao i činjenicu da su glavna šasija i zadnji podram 2,3 kilograma lakši nego na prethodnoj varijanti ovog motocikla.

Suzuki GSX-R1000 se u salonima očekije početkom naredne godine, dok će "R" varijanta stići nešto kasnije u toku 2017. Radujemo se i jednom i drugom.

Autor: Nikola Lasica

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 907



Komentari

Dizajnerski zaostao, deceniju i vise.
Slican ko Agusta.

Autor P1 04 Okt 2016, 17:55

Lep kao lutka. Valjda ce biti prilike da se proba.

Autor NR 04 Okt 2016, 18:36

Od kakao je izasao K9, Suzuki vise nije ono sta je bio. Nadam se da se vratio na stari kvalitet a o ovome dizajnu bi rekao da vise vuce na GT nego na R varijantu

Autor velibor 04 Okt 2016, 19:17

Suzana u akciji :

https://www.facebook.com/WBMotors/videos/1271168676261606/

Autor P1 04 Okt 2016, 19:31

@P1 19:31
Ovaj nije normalan. Ja isčaših ključnu kost sa 5km/h, šta bi tek s njim bilo da padne.

Autor MAX 04 Okt 2016, 22:14

Uzgred K3 mi je baš odgovarao za vožnju, mnogo više nego recimo Honda CBR, iako ista ima precizniji menjač i tiši motor.
K7 mi je poslednja lepa evolucija.

Autor MAX 04 Okt 2016, 22:22