home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Moto Guzzi ove godine slavi pola veka postojanja i za tu priliku je "oživeo" svoj V7, koji nam stiže kao V7 III.

Pokreće ga "V-twin" agregat, zapremine 744 kubika, u svojoj trećoj generaciji i s novim izduvnim sistemom u paru.

Promene na jedinici za posledicu imaju više snage - 52 KS (5,1 više), dok je obrtni moment ostao nepromenjen.

Motor je smešten u sređenom čeličnom ramu, sa novom i ojačanom prednjom sekcijom. Rezultat toga je promenjena geometrija koja, kako navode u kompaniji, "garantuje dinamičniju vožnju, uz bolje upravljačke karakteristike i stabilnost".

Na zadnjem točku je par novih podesivih amortizera, koji nude kontrolisaniji odgovor u bilo kojoj situaciji, dok je visina sedišta smanjena za 20 mm i sada iznosi 770 mm.

Poklopac rezervoara se više ne slaže po boji sa samim rezervoaraom, a druge promene na spoljašnjem izgledu uključuju elegantnije bočne elemente oklopa i novo sedište. Novi retrovizori su 40 mm širi, uz nove indikatore promene pravca.

Moto Guzzi V7 III će biti dostupan u četiri verzije: Stone, Special i Racer, dok će četvrta, Anniversario biti ograničena na svega 750 primeraka.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 743



Komentari

Savrseni, ne zna se koji je lepsi.
Ovo je sve sto zelim od motora.
Da ne jurim kola verovatno bih uzeo neki naked nalik ovom. Da pravi drustvo Vespi, taman da ujutru imam slatke muke sta voziti :D Eventualno jos jedan enduro za prirodu i putovanja.

Autor Uros Cuore Sportivo 15 Nov 2016, 19:25

cafe racer, prelepi su

Autor mile antena 16 Nov 2016, 02:43