Stigla je nova Aprilia i donosi 250KS

Pre dve godine, Aprilia je započela svoj "Factory Works" program, u okviru kojeg su trkači i obične mušterije mogle da naruče profesionalne verzije popularnog RSV4 RR superbajka.
Dostupne su gotove superstok i superbajk mašine, a za one sa dovoljno dubokim džepom i RSV4 R-FW Misano verzija, nešto najbliže MotoGP motociklu italijanskog proizvođača.

Kako je Aprilijin MotoGP program dosta napredovao od tada do sad, kompanija iz Noalea je ažurirala i svoju superbajk ponudu.

Rezultat toga je Aprilia RSV4 R FW-GP, koji dolazi s pneumatskim klipovima, korisničnom podrškom i fabričkom garancijom od 250 KS. Osim što će imati ovakvu mašinu, budući vlasnici ovog modela će imati priliku da upoznaju fabričke inžinjere, koji će ih detaljno provesti kroz proces izrade ovog motocikla.

Ono što je interesantno je korisnička podrška koju Aprilia pruža budućim kupcima, a koja uključuje i dan na stazi, kako bi se elektronika i mehanička podešavanja prilagodila samom vlasniku. Uz to, svaki put kad motocikl izađe na stazu, dostupan je fabrički inžinjer.
Ne računajući MotoGP varijantu, ovo su ostali paketi dostupni u okviru "Factory Works" programa:
Aprilia RSV4 R FW-SSTK1
- Öhlins ogibljenje
- standardni električni sistem sa ultra lakom litijumskom baterijom
- standardna jedinica za kontrolu rada motora (ECU), reprogramirana u trkačkoj verziji, kontrola motora i mapa dinamike vozila takođe prilagođeni trkačkoj varijanti
- sistem telemetrije koji omogućava podešavanja elektronike u toku vožnje
- optzimizovani sistem kočenja, bez ABS-a
- fabrički motor smanjene težine, s pojednostavljenim sistemom hlađenja, Akrapovič izduv i kompletna optimizacija motora
Aprilia RSV4 R FW-SSTK2
- Öhlins ogibljenje
- trkački električni sistem, male težine i znatno pojednostavljen; litijumska baterija
- APX trkačka jedinica za kontrolu rada motora (ECU), potpuno podesiva; parametri paljenja i kontrole motora mogu se programirati preko posebnog terminala
- ECU uključuje sistem prikupljanja podataka, koristeći ili originalne senzore ili opcionalne koji ispunjavaju regulative Superstock 1000 FIM šampionata
- specijalni "Aprilia Racing" instrumenti
- specijalni "Aprilia Racing" modovi rada motora
- Akrapovič izduv
- maksimalna snaga dostiže 204 KS
Aprilia RSV4 R-FW SBK
- Öhlins ogibljenje
- trkački električni sistem, male težine i znatno pojednostavljen; litijumska baterija
- APX trkačka jedinica za kontrolu rada motora (ECU), potpuno podesiva; parametri paljenja i kontrole motora mogu se programirati preko posebnog terminala
- ECU uključuje sistem prikupljanja podataka, koristeći ili originalne senzore ili opcionalne koji ispunjavaju regulative Superstock 1000 FIM šampionata
- specijalni "Aprilia Racing" instrumenti
- elektronski prenos s indikatorom promene stepena prenosa
- specijalno sređen motor s SBK modovima rada; maksimalna snaga dostuže 215 KS
Autor: Nikola Lasica
Izvor: Moto-berza.com