home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon prošlogodišnjeg rasta prodaje od 150% i velike gotovinske injekcije, britanski CCM je saopštio da otvara Skunkwerx diviziju koja će raditi na novoj seriji motocikala.

Njihova prva kracija je Spitfire, debitovao na sajmu u Londonu, a radi se o motociklu koji donosi potpuno novi agregat i unikatan ram.

Iz CCM-a poručuju da je Spitfire zajedničko delo male grupe mehaničara i dizajnera, koji su u slobodno vreme razvijali sopstvenu viziju dvotočkaša, bez ikakve pompe, ali i bez ograničenja u budžetu i birokratiji.

Spitfire ima potpuno novi jednocilindarski agregat zapremine 600 kubika, koji donosi 56 KS i 58 Nm obrtnog momenta. Gledajući u podatke, čini se da je to jedinica koja je trebalo da se nađe na SWM RS650R motociklu, nikada ostvarenoj mašini iz doba kada je BMW bio vlasnik Husqvarne.

Za kočenje se brinu Brembo prednje i zadnje kočnice, uz 19-inčne felne.

Vizuelno najprivlačniji deo motocikla je ram, koji je napravljen od T45 čelika, iste vrste od koje se pravio trup Supermarine Spitire aviona. Za izradu kompleksnog trelis rama zadužen je bio iskusni Ted Anvin, čovek čije iskustvo seže još u rane sedamdesete. Rezultat rada je bio otmeni trelis ram s težinom od svega 121 kilogram.

Agregat: jednocilindarski, 600 kubika; 56 KS, 58 Nm obrtnog momenta

Ram: ručno izrađen od T45 čelika

Ogibljenje: 150-milimetarsko podesivo i napred i pozadi, WP 48-milimetarske USD viljuške

Kočnice: Brembo 320-mm napred, 240-mm pozadi

Visina sedišta: 830 mm

Zapremina rezervoara: 14 lit.

Cena još uvek nije poznata.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 734



Komentari