home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dominator 650

Za pojedine custom kreacije su potrebni duboki džepovi, a često se mnogi pitaju da li je moguće napraviti nešto zaista izvanredno, a da se pritom ne potroše ogromna sredstva?

Honda Dominator iz 1994. u izdanju italijanske radionice Norh East Custom kaže da može. Braća Dijego i Rikardo Kopijelo su rešili da pokažu šta umeju s ovom japanskom mašinom i ograničen budžet ih nije sputao ni u jednom pogledu.

Dominator 650

Doduše, njihova mašina nije revolucionarna, ali to nije bio cilj. Braća Kopijelo su htela da napreave lepu i jednostavnu mašinu, radnim danima za svakodnevnu vožnju, a vikendom da se malo pobegne u brda. I u tome su uspeli.

Dominator 650

"Možete da napravite fantastičnu mašinu bez trošenja velikih svota novca. Potreban vam je samo dobar ukus i prave mere, a upravo smo to uradli s ovim motociklom."

"Uvek svoje projekte prilagođavamo budžetu klijenta. To je jedna vrsta izazova i uvek je drugačije, ali to naš rad čini uzbudljivim."

"Najbolje dolazi na kraju, kada pokažemo finalnu kreaciju klijentu i vidimo radost i iznenađenje na njegovom licu. To je nešto što nema cenu."

Dominator 650

Veći deo poslova je odrađen na zadnjem delu, uz novi podram, po meri izrađeno sedište dovoljno za suvozača, presvučeno u braon kožu. Još više radova je odrađeno ispod sedišta, gde su momci iz North East radionice smestili elektriku radi "čistijeg" izgleda, a uz to, ratosiljali su se Dominatorovog fabričkog airboxa. Novi rezervoar za gorivo potiče sa Honde CG125 i odlično se uklopio u ram japanske mašine.

Iako je ostao bez plastike, Dominator nije izgubio svoj privlačni dirt izgled. North End je to naglasio visoko postavljenim blatobranima na i na oba kraja, uz zadnje svetlo u enduro stilu.

Prednje viljuške su ojačane radi boljeg ponašanja motocikla u vožnji, a zadržane su fabričke 21F/17R felne, ušuškane u Continental TKC80 dual sport pneumatike.

Napred su tu nove ručice i MMB brzinomer, novi far kao i LED indikatori promene pravca. Dominator je jedan od retkih jednocilindarskih motocikala sa dual izduvnim sistemom, što je dalo Dijego i Rikardu priliku da pokažu svoju kreativnost. Izabrali su ručno napravljeni 2-u-1 sistem sa aftermarket prigušivačem.

Braća su se odlučila za "Metallic Sage" zelenu boju, dodavši kultni Honda logo na rezervoar i originalnu Dominator grafiku kao svojevrsni omaž originalnom motociklu.

Konačan rezultat odlično pokazuje da je ponekad dovoljno da ima te pravu osnovu i podjednako talentovan tim, a da budžet ne mora uvek da bude presudan.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 1191



Komentari