home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
loncin gp300

Loncin je brend koji definitivno nije toliko poznat u Evropi, ali koji za to vreme prodaje milione motocikala u Kini. Ipak, nedavni modeli ovog proizvođača su svojim izgledom definitivno privukli pažnju.

Prošle godine je to bio novi “adventure” od 650 kubika, a sada je to “roadster” sa paralelnom “twin” jedinicom od pola litara. Među modelima koji tek treba da ugledaju svetlost dana se nalazi i jedan retro od 500 kubika, kao i još jedan “adventure” sa tim agregatom.

To nije sve. Loncin sprema i novi sportski model od 300 kubika, koji se i po stilskom izgledu i po specifikacijama može nazvati pristojnom alternativom sličnim mašinama koje dolaze iz Japana.

Nazvan GP300, pokreće ga četvorotaktni, vodom hlađeni jednocilindarski DOHC, zapremine 292,4 KS i sa 29 KS na 8.500 o/min. Takve performanse i nisu toliko daleko od BMW-ovog G310R (34 KS na 9.500 o/min), a egal su sa Hodinim CBR300R, koji se, ruku na srce, više ne proizvodi.

Maksimalni obrtni moment od 25 Nm na 7.000 o/min je takođe tu negde kada se uporedi sa jednocilindarskim modelima slične zapremine, renomiranih evropskih i japanskih brendova.

Tu je trelis ram i šestostepeni prenos, uz težinu od 153 kilograma. Pomenućemo i LED osvetljenje, LCD instrument tablu i obrnute viljuške. Zadnja viljuška možda izgleda kao da je napravljena od aluminijuma, ai je to u stvari presovani čelik. Svejedno, izgleda dobro.

Kvalitet izrade bi trebalo da bude dobar, jer je u prošlosti kompanija izradu agregata poveravala proizvođačima poput npr. BMW-a.

U ovom trenutku nema informacija da li bi ovaj model mogao da stigne do “Starog kontinenta”.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 963



Komentari