home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Hondin sportski V4

Glasine o mogućem povratku Honde RVG1000R su prisutne već duže vreme i čini se da uopšte ne prolaze.

Fanovi motocikala poput SP1 i SP2 su, jasno je, uzbuđeni mogućnošću novog V4 modela, a kako stvari stoje, Honda će odustati od svog RC213V-S projekta.

Ne kažemo da drumska varijanta MotoGP mašine nije dobra mašina, daleko od toga. Problem je što ta varijanta donosi nešto preko 160 KS, a da bi se otključalo svih 220 KS potreban je trkački paket koji na postojeću cenu od 188.000 evra dodaje još 12.000. Dakle 200.000 evra za mašinu koja ne proizvodi više snage od aktuelni generacije modela Fireblade.

Ukoliko se u Hondi odluče za novu V4 mašinu, očekujemo specifikacije kojima će u potpunosti oduvati konkurenciju, uključujući i Ducati V4.

Najnovija glasina o dolasku novog V4 motocikla dolazi od poznatog japanskog magazina Young Machine, koji generalno i te kako ima dobre i pouzdane insajderske informacije. Da ne pominjemo patentne skice, koje malo-malo pa nađu put do interneta.

Sama pomisao da bi Honda mogla da lansira novi V4 model je uzbudljiva, ali postavlja pitanje šta japanska kompanija planira da uradi sa CBR platformom. Jeste da se radi o motociklu koji samo dobija osvežene verzije, ali mnogi ne mogu da zamisle Hondinu gamu bez Fireblade modela. Mada je mogućnost za to mala, da li bi dva sportska motocikla mogla da podele platformu?

Jedan od scenarija o kojima u Hondi razmišljaju da novi V4 sportski motocikl bude ekskluzivnija opcija u odnosu na Fireblade, nešto poput RC213V-S, ali ne sa takvom astronomskom cenom.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 321



Komentari