home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Harley Street Boy

Harley-Davidson je objavio prodajne rezultate za poslednji kvartal 2020, kao i za celokupnu godinu iza nas.

Najkraći mogući opis performansi američkog giganta je - loše!

Harley-Davidson je 2020. završio za 17,4% slabijom prodajom u poređenju s 2019, dok je poslednji kvartal godine za 14% slabiji.

Ove brojke su gotovo identične podacima sa američko tržište, koje je zabeležilo pad o 14,5% u poslednjem kvartalu, odnosno 17,7% na godišnjem nivou. To se, doduše i očekivalo, obzirom da je Harley-Davidson 57% svoje prodaje zabeležio upravo u SAD.

U azijsko pacifičkom regionu je ostvaren pad prodaje od 9,6%, na kvartalnom, tj. 7,8% za celokupnu godinu.

Najveći procentualni pad je primećen u Latinskoj Americi. Harley-Davidson je prodao 50,9% manje motocikala. Za celu 2020, taj pad iznosi 38,6%.

U EMEA regionu (Evropa, Bliski istok, Afrika) je prodato 7.028 motocikala (2,2% manje) u četvrtom kvartalu, dok godišnja prodaja iznosi 36.906 jedinica. To je osetniji pad, od 16,3%.

U četvrtom kvartalu prošle godine, Harley-Davidson je prodao 33.295 motocikala. U dvanaest meseci 2020, 180.248 dvotočkaša sa znakom kompanije iz Milvokija je dobilo nove vlasnike.

Virus korona nije jedini krivac za ovakve rezultate, jer je Harley-Davidson beležio gubitak prodaje i pre pandemije, a velika je verovatnoća da će se taj trend nastaviti i kada se svet vrati u normalu.

Izgleda da je poslovna strategija američke kompanije loša. Hoće li novi direktor Joakim Cajc i njegov ambiciozno najavljeni Hardwire plan uspeti da preokrene stvari? Još uvek smo daleko od odgovora.

Izvor: Moto-berza.com

Foto: Harley-Davidson



čitanja : 643



Komentari