home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Harley-Davidson

Harley-Davidson je objavio prodajne rezultate za drugo tromesečje ove godne, koje u poređenju s 2020. pokazuju očekivani rast.

Na severnoameričkom tržištu, rast iznosi 43%, dok je na globalnom nivou ta brojka nešto manja i iznosi 24%.

Priča je ista kada je reč o prodajnim rezultatima u prvih šest meseci 2021. U Severnoj Americi, ostvaren je rast od 38%, dok taj broj na globalnom nivou iznosi 18%. Ovo su očekivane performanse, imajući u vidu pad prodaje u 2020. usled pandemije virusa korona, tako da nije bilo teško nadmašiti prošlogodišnji učinak.

Međutim, bolja slika se dobija ako brojke uporedimo sa onima iz 2019. U tom slučaju, slika nije toliko sjajna. Prodaja u SAD, u drugom tromesečju 2021. je porasla u poređenju sa 2019, ali za svega 5%, što naročito i ne ohrabruje.

Situacija je gora van matičnog tržišta, jer je u svim ostalim regionima (EMEA, Azija-Pacifik, Latinsa Amerika) ostvaren dvocifren pad prodaje. Primera radi, u Evropi je u prvom tromesečju 2021. prodato 31% manje motocikala nego u istom periodu 2019, dok taj pad iznosi čak 42% u prvih šest meseci ove godine.

Globalna prodaja Harley-Davidsona je u prvom tromesečju 2021. ostvarila pad od 9%, u poređenju sa cifama iz vremena pre pandemije. Slična je situacija i kada je prva polovina godine u pitanju. Pad iznosi 10%, uz neka manja poboljšanja u SAD.

Što se finansijskog aspekta tiče, brend iz Milvokija je zabeležio rast prihoda od 7% (u prvom tromesečju), odnosno 12% (za prvih šest meseci). Imajući u vidu pad prodaje, rukovodstvo kompanije može da raduje dobra zarada.

Uz odličnu prodaju Pan America motocikla, ali i sa novim Sportster S modelom koji uskoro stiže u prodajne salone, izgledi su da će ostatak godine biti bolji za Harley-Davidson. Ali da li će to i koliko biti dovoljno? Ostaje nam da čekamo.

Izvor: Moto-berza.com

Foto:  Harley-Davidson



čitanja : 541



Komentari