home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
BMW K1100 kafe rejser

Kažu da ako volite ono što radite, nećete raditi nijedan dan u svom životu. Takođe kažu da ne treba mešati posao i zadovoljstvo. Nakon nekoliko godina vrednog rada u industriji izrade motocikala po meri, litvanski Two Wheels Empire prelazi na električne motocikle. Upravo je ovaj BMW K1100 kafe rejser njihova „labudova pesma“.

„Čast nam je što smo bili deo ovog sveta“, izjavio je osnivač radionice, Met. „Tokom godina smo napravili nekoliko upečatljivih kreacija, a ova poslednja je samo za nas.

BMW K1100 kafe rejser

Nazvan Casino Royale, ovaj BMW K1100 RS iz 1991. godine je treća kreacija u Flying Brick seriji kafe rejsera ove radionice. Generalno gledano, ima isti stilski izgled kao i prethodna dva motocikla, s tim što su oni zasnovani na K100 i što Casino Royale ima najskuplje delove. U pravom smislu te reči predstavlja evoluciju pomenute serije.

BMW K1100 kafe rejser

„Još uvek je daleko od savršenstva“, kaže Met, „ali je blizu. U ovom trenutku, vrlo malo stvari mogu da se poboljšaju.“

K1100 RS predstavlja vrhunac BMW-ovog dizajna iz devedesetih. Reč je o motociklu sa velikim turing oklopom i žbičanim felnama. Ništa od toga nije odgovaralo radionici, pa su odlučili da mašinu prilagode svojim zamislima.

Umesto fabričkih felni, stavljene su oktagon jedinice sa starijeg K100. Zadnja felna je proširena kako bi na nju mogao da se stavi i širi pneumatik. Izbor je pao na Pirelli Angel GT.

Napred su obrnute Ohlins viljuške i Brembo kočnice sa Aprilije Tuono 1000 R iz 2017. godine, uz Powerbrick Performance kočione čeljusti. Pozadi je Ohlins amortizer, a i zadnja kočnica je urađena po meri.

Instaliran je zadnji deo of fiberglasa, kožno sedište delo litvanske Twisted Brothers radionice, novi podram. „Tačka na i“ na zadnjem delu je malo LED zadnje svetlo, uz nešto spušteni nosač tablice.

Rezervoar je pretrpeo određeno redizajniranje, a tu je i prednji blatobran od ugljeničnih vlakana. Rezervoar i zadnji deo su ofarbani u Selenite Magno Grey sivu, boju koju inače možete videti na Mercedesovim modelima. Na rezervoaru je naslikana i originalna naslovna strane knjige „Kazino Rojal“ Ijana Fleminga, po kojoj je i nazvan.

Napred su nove ručice, Brembo glavni kočioni cilindar, Motogadget brzinomer, ovi dugmići, retrovizori i indikatori promene pravca.

Casino Royal je dobio i litijum-jonsku bateriju, kako Motogadget kontrolnu jedinicu. Fabrički airbox je zamenjen K&N filterom, a instaliran je i 4-u-1 izduvni sistem. Pomenućemo još i po meri urađene štitnike hladnjaka, poklopac rezervoara i Powerbrick nožne kontrole.

„Želeo bih da se zahvalim Fredriku Nistronu iz Švedske na pomoći pri izradi dizajnerskih rešenja, ali i na investicijama“, dodao je Met. „Takođe veliko hvala Vidasu Mokusu, Juozasu Pranskaitisu i svima u Two Wheels Empire timu na vrednom radu i trudu. Posebno se zahvaljujem svojoj supruzi na strpljenju.“

„Okrećem se novom poslu, radu u industriji električnih motocikala i radujem se novim kreacijama koje slede.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 337



Komentari