home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
MV Agusta F4

MV Agusta sprema novi „ultra premijum“ motocikl, koji bi nasledio F4 superbajk. To je potvrdio izvršni direktor kompanije, Timur Sardarov, a ako je verovati dostupnim informacijama, čeka nas zaista unikatna kreacija.

„F4 je bio jedinstven kada se pojavio. Želimo da i za pet godina imamo podjednako unikatnu mašinu, ali tako nešto nije lako“, poručio je Sardarov. Uz to , dodao je da je cilj napraviti motocikl koji će i sada, ali i za pet godina, biti tehnološki superioran.

Novi F4 ne mora nužno da ima trkačku DNK originala. „Još uvek smo u fazi dizajniranja i imamo različite tehničke ideje.“

Uz rad na izgledu zamene za F4, MV Agusta sprema i novi dizajn agregata. Sardarov je sugerisao da će zapremina ostat 1.000 kubika, uz četiri cilindra, ali je poručio da će biti bolji od konkurencije.

Ono što bi mogao da bude problem je najavljena visoka cena, ali Sardarov naglađava da će elektronika, oprema, ali i osećaj u vožnji, opravdati ovo poskupljenje.

„Ne brinem za oko dizajna, imamo svu kreativnu slobodu na svetu. Ali moramo biti oprezni što se cene tiče, je ne treba preterati.“, naglasio je Sardarov.

Kada je pod imenom F4 750 debitovao 1999. godine, motocikl je privukao dosta pažnje svojim sportskim i „oštrim“ izgledom. Dizajn motocikla je bio dokaz veštine pokojnog Masima Tamburinija, čoveka koji je svetu podario Ducati 916, uz brojne druge mašine.

F4 750 je kasnije evoluirao u litarsku mašinu, usled promena u WSBK pravilima 2005. godine. Međutim, malo šta se promenilo od zadivljujućeg originalnog dizajna.

Sardarov nije želeo da otkriva kada bi kompanija iz Varezea mogla da otkrije novi model. U svakom slučaju, biće vredan čekanja.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 569



Komentari