home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Kawasaki Z400 i Ninja 400

Kawasaki linija modela od 400 kubika je dobila određena ažuriranja. Osim novih modela, imamo povratak Z400 i Ninja 400.

Da počnemo s Ninja modelom, koji je u KRT izdanju dobio još zelene boje. Međutim, snaga je nepromenjena u odnosu na prethodnu verziju i iznosi 33,4 kW tj. 44,7 KS, uz 37 Nm maksimalnog obrtnog momenta (1 Nm manje u odnosu na prethodnu verziju iz 2020.)

Kao i pre, tu je čelični trelis ram, 310-milimetarsku prednju disk kočnicu, kao i 220-milimetarsku pozadi, uz 41-milimetarske teleskopske prednje viljuške i Uni-Trak zadnji amortizer. Kako navode u kompaniji, kvačilo je sada 20% lakše.

Kawasaki Z400 i Ninja 400

I Z400 dolazi sa istim paralelnim tvin agregatom zapremine 399 kubika kakav je imao prethodni model. Poput Ninja motocikla, nema gotovo nikakvih razlika u odnosu na prethodno izdanje.

Kawasaki Z400 i Ninja 400

To znači istu 310-milimetarsku prednju disk kočnicu, 220-milimetarski disk pozadi i 41-milimetarske viljuške, isti Uni-Trak zadnji amortizer. Težina je 167 kg, a jedina bitna razlika je 1 Nm manje obrtnog momenta, baš kao i kod Ninja modela.

Da sumiramo, Ninja 400 u izdanju za 2023. je isti kao i model iz 2020, osim lakšeg kvačila i marginalno manjeg obrtnog momenta. Z400 je takođe identičan verziji iz 2020, ako ne računamo to što ima 1 Nm obrtnog momenta manje.

Naravno, najveća novina kod oba motocikla nema veze s tehničkim performansama, bojom ili hodom viljuške. Ne, u pitanju je činjenica da sada i jedan i drugi ispunjavaju Euro5 emisione standarde.

To znači da će obe mašine biti dostupne kupcima na evropskom tržištu, a prilagođavanje novim standardima je možda odgovorno i za smanjenje obrtnog momenta. Prethodni modeli ove linije nisu ispunjavali Euro5, jer nisu ažurirani za 2021, pa tako Z400 i Ninja 400 nisu prodavani na Starom kontinentu.

Izvor: Moto-berza.com

Foto: Kawasaki



čitanja : 330



Komentari