home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Gaj Martin

Postavljanje brzinskih rekorda na tradicionalnim dvotočkašima očigledno nije dovoljno Gaju Martinu, pa je sada rešio da to učini na motociklima s rotacionim agregatima.

Nekadašnji Isle of Man TT vozač je udružio snage sa kompanijom Crighton Motorcycle, a cij je da postane prvi koji je na motociklu s rotacionom jedinicom dostigao (i prestigao) brzinu od 321 km/h (200 milja na sat).

Model na kojem će to pokušati da ostvari je Crighton CR700W, sportski model koji je sličan takmičarskoj mašini Moto2 klase. Težak 129,5 kilograma, ovaj motocikl ima 223 KS na raspolaganju. To Crighton CR700W čii sportskim motocikom s najboljim odnosom snage i težine na svetu!

Mnogi ga smatraju duhovnim naslednikom Nortonovih modela RC588 i RCW588. Takvo mišljenje nije bez razloga, jer je CR700W delo Brajana Krahton, čoveka koji je stvorio i ove dve pomenute mašine.

Rotacioni agregati donose brojne benefite, poput gotovo momentalne isporuke obrtnog momenta i manje vibracija, veoma malo proizvođača se odlučilo za njih.

Suzuki i Yamaha su tokom sedamdesetih pokušali da ubede javnost da im daju poverenje, ali bez uspeha. Norton je imao više uspeha, toliko da je NC588 dobio zabranu takmičenja jer mu je rotacioni agregat davao previše prednosti.

Decenijama nakon RC588, tu je CR700W, na kojem će Martin pokušati da postavi novi brzinski rekord. Prvi pokušaj je imao nedavno, na stazi Elvington, ali je dostigao brzinu od 188,347 milja na sat (oko 303 km/h).

Uz određene izmene na sistemu prenosa, Martin veruje da neće imati problema da napadne željeni rezultat.

U međuvremenu, Martin nastavlja da se sprema za postavljanje novog rekordna na 52 Express mašini s neverovatnih 1.200 KS!

Izvor i video na sajtu: Moto-berza.com



čitanja : 303



Komentari