home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Davinci DC100

Davinci Motor je najavio svoj prvi električni motocikl za evropsko tržište nakon što je već izgradio ime u rodnoj Kini.

Davinci je DC100 lansiran u Kini još 2021. godine, a skoro dve godine kasnije spreman je da ga donese u Evropu.

Davinci DC100

Radi se o električnom motociklu s izgledom koji se svakako može opisati kao intrigantan.

Objektivno gledano, radi se o zanimljivom dizajnu koji će se izdvojiti čak i među njegovim budućim rivalima na Starom kontinentu.

Davinci DC100

Ispod spoljašnjosti, tehnologiju iza DC100 je razvio Davinci u saradnji sa Univerzitetom Cinghua u Pekingu.

DC100 stoga uključuje neka zanimljiva elektronska rešenja, kao što je pomoć pri nagibu koja može pomoći vozaču da zadrži kontrolu pri maloj brzini (5 km/h uzbrdo, 7 km/h nizbrdo) i pomoć pri kretanju unazad.

Pored toga, DC100 nema instrument tablu, bar ne klasičnu. Umesto toga, vozač može da preuzme aplikaciju Davinci koja pretvara telefon u interaktivnu jedinicu.

Što se tiče performansi, DC100 ima maksimalni izlazni obrtni moment od 850 Nm, maksimalnu izlaznu snagu od 100 kW (135 KS) i autonomiju od 357 km. One je delimično postignuta zahvaljujući regenerativnom kočionom sistemu koji Davinci naziva „sistemom za rekuperaciju kinetičke energije“ tj. „KERS“ - kako ga zovu u F1.

Na DC100 nema ABS-a, ali koristi CBS, dok kontrolu vuče informiše 200 senzora, a firmver bicikla se može ažurirati daljinski.

Davinci planira da na ovaj model u budućnosti uvede samobalans, daljinsko upravljanje i samo-vozeću tehnologiju. Pored toga, planira i uvođenje interfejsa za programiranje aplikacija otvorenog koda.

Kada stigne u Evropu, Davinci DC100 bi trebalo da košta 26.000 evra, a isporuke se očekuju između drugog i trećeg tromesečja naredne godine.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 696



Komentari