home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Vespa

Vrednost Vespe je procenjena na više od milijardu evra nakon studije koju je naručila matična kompanija, Piaggio Grupa.

U stvari, procena vrednosti renomiranog brenda zapravo premašuje milijardu, pošto je zvanična cifra 1.1 miliona evra.

Studiju koja je došla do ove cifre naručila je Vespina matična kompanija, Piaggio Grupa, a sprovela agencija Interbrand.

"U određivanju finansijske vrednosti brenda Vespa", stoji u saopštenju, "Interbrand je koristio dokazane tehnike vrednovanja brenda, uključujući finansijsku analizu sa primarnim i kvantitativnim podacima prikupljenim putem globalnog istraživanja tržišta, sprovedenog na Vespinim ključnim tržištima (Italija, Francuska, Nemačka, Španija, SAD, Vijetnam, Tajland, Indonezija, Kina i Indija)."

Studija je otkrila da su nedavna partnerstva Vespe sa svetskim brendovima kao što su Disney Pixar na filmu "Luka",  i Dior, kao i specijalno Mickey Maus izdanje Primavere, pomogli da se učvrsti Vespina pozicija kao globalne ikone. "Izveštaj potvrđuje da je Vespa globalno percipiran [kao] više od običnog skutera."

Manfredi Rika, Interbrandov globalni strateški direktor, rekao je: "Izraz ’kultni’ se često previše koristi, ali zaista ne postoji drugi način da se definiše ovaj brend."

"Vespa je brend nasleđa, koji se ipak se stalno razvija; suštinski je italijanski, a opet globalno voljen; to je premijum brend, koji je opet inkluzivan. Naš rad na procenjivanju ne samo da u brojkama prikazuje uspeh ovog željenog i traženog brenda – on takođe pokazuje kako Vespa može da označi slobodu i život u životu daleko izvan granica mobilnosti i u nove arene. Kalibar i uspeh partnerstava brenda govore sami za sebe."

Izvor: Moto-berza.com

Foto: Arhiva / Piaggio



čitanja : 726



Komentari