Toyota je u Japanu i zvanicno promovisala novi model Blade, koji smo vec najavili. Kao sto smo pisali radi se o sportskoj verziji Aurisa sa nekoliko dizajnerskih promena radi odvajanja od brata blizanca u vidu branika, maske i svetala, koja su napred xenon a pozadi LED. Promena ima i u doteranijoj unutrasnjosti sa koznim sedistima uz serijske dodatke kao sto su smart-entry kartica i dugme za start motora. Ali ono sto ce stvarno odvajati Blade od Aurisa jesu motori i ostala mehanika. Kako je Blade namenjen sportski nastrojenim vozacima kompaktnih automobila, za pocetak ce se ugradjivati V6 motor zapremine 2,4 litra (2362 ccm) sa 123Kw(167KS) pri 6000 obr/min i 240Nm u kombinaciji sa 7-stepenom sekvencijalnom CVT transmisijom. Kasnije bi trebao da se ugradjuje i potentniji V6 motor sa svih 280KS ali to na danasnjoj promociji nije potvrdjeno. Za poredjenje Auris ima u ponudi benzinske motore od 1,4 i 1,6 litara sa 97 odnosno 122KS. Takodje, vec predstavljeni Auris je kraci za 40 mm nego Blade, cije su dimenzije DxSxV 4260mm x 1760mm x 1515mm a medjuosovinsko rastojanje je isto za oba modela-2600mm. U odnosu na Auris, Blade ima povecane kocnice i doterano sportsko ogibljenje, koje doprinosi upravljivosti vozila. Serijski se u Blade ugradjuju i sledeci bezbednosni sistemi : ABS, EBD, BAS, VSC (elektronska kontrola stabilnosti) i TCR ( protiv proklizavanja pogonskih tockova). Sve to uz frontalne i bocne vazdusne jastuke i vazdusne zavese, kao i vec odomaceno kod Toyote, airbeg i za kolena vozaca. Kada i da li ce ikada ovaj Aurisov luksuzniji dvojnik stici u Evropu jos nije saopsteno.

