home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posle 4 godine i 300.000 proizvedenih primeraka, na tržište stiže novi, bolje reći obnovljeni VW Touareg. Ipak, budući da novi Toureg donosi čak 2300 izmena u odnosu na prethodnu verziju možda se i može nazvati novim modelom mada se dizajnerski ne razlikuje previše od prethodnika. Bilo kako bilo, specijalizovani novinari su upravo imali priliku da isprobaju novi Toureg na svetskoj prezentaciji u Tunisu. Malo o promenama na dizajnu koje donosi novi Touareg. Uglavnom, napred nova maska, modernija svetla i pomalo sportski oblikovan prednji branik kao i novi alu točkovi Novi su i retrovizori sa LED žmigavcima. Dinamičnija forma vidljiva je i sa strane dok je pozadi za svežinu zaslužan novi dizajn svetala  (takođe u LED tehnologiji), završetak izduvnog sistema i krovi spojler. Promene u unutrašnjosti svode se na nova sedišta, kvalitetnije materijale, novi funkcionalniji "displej" i bogatiju opremu. I dok se za dizajn može reći da se nije desilo ništa revolucionarno, za ono što se krije ispod lima vrede neki drugi epiteti. Upravo na Touaregu, VW premijerno predstavlja svoj prvi V8 4,2 litarski benzinski motor sa FSI tehnologijom direktnog ubrizgavanja. 350KS i 440Nm obrtnog momenta sasvim sigurno će VW-u i njegovom SUV-u obezbediti nove kupce posebno one visokih prohteva. Naravno, mesto top verzije i dalje je rezervisano za W12 varijantu sa 450KS. Naravno to nije sve o motorima. U ponudi je i benzinac V6 ( 3,6 FSI i 280KS ), dok dizel paletu čine tri motora. Bazni 2,5 TDI razvija 174KS, sledi 3,0 V6 TDI od 225KS i na kraju odličan 5,0 V10 TDI motor sa 313KS. Svi motori, osim najslabijeg, isporučuju se sa Tiptronic automatskim menjačem. I što se tiče voznih osobina, Touareg pokazuje značajan napredak. Doterano vešanje, ARP sistem zaštite od prevrtanja, ESP, i prvi na svetu ABS Plus sistem, pomažu Touaregu u vožnji kroz razna bespuća. Prema tvrdnjama fabrike, ABS Plus sistem skraćuje značajno zaustavni put, pa i do 20 odsto.   Touareg može i automatski održavati sigurnu udaljenost od vozila ispred, a po potrebi se i sasvim zaustaviti. U opremi je i sistem koji eliminiše mrtvi ugao, upozoravajući vozača o automobilu koji se nalazi u mrtvom uglu. I iznenađenje za kraj. I to pozitivno. Naime uprkos svim promenama, novi Touareg je od prethodne generacije jeftiniji (!) za 1500 evra pa cena na zapadu evrope počinje od  48950 evra. Novi Touareg uskoro stiže i kod nas po, zasad, nepoznatoj ceni mada se pominje cifra od oko 50.000 evra sa PDV-om za bazni model.



čitanja : 2152



Komentari

Ma meni je skrnav taj auto,ferari f 50 je bolji! :)

Autor Aleksandar 24 Avg 2009, 17:06