Mitsubishi je najavio da će od septembra dalje (premijera na salonu u Frankfurtu) obogatiti paletu motora za SUV model Outlander. Budući da je aktuelna, druga generacija Outlandera poslužila kao osnova za blizance iz PSA grupacije (Citroen C-Crosser i Peugeoot 4007), Francuzi vraćaju uslugu Japancima tako što će Mitsubishi Outlander dobiti PSA 2,2 litarski turbo-dizel motor, koji se već nalazi pod haubom pomenutih francuskih modela. Radi se o agregatu sa 115kW/156KS pri 4000 obrt./min. i 380Nm obrtnog momenta (pri 2000 obrt./min.) a uparen je sa manuelnim menjačem sa 6 stepeni prenosa dok je pogon integralni 4WD. Kod Mitsubishija će motor poneti oznaku Di-D dok ga PSA grupacija naziva HDi. Do sada je Outlander imao na raspolaganju 2,0 litarski VW-ov dizel motor sa 103kW/140KS i 310Nm. Druga novost vezana za paletu agregata kod Outlandera je 2,4 litarski MIVEC benzinac sa 125kW/170KS pri 6000 obrt./min. (što je 10 konja više u odnosu na dosadašnji iste zapremine) i 232Nm pri 1750 obrt./min. (16Nm više). U ovom slučaju pogon može biti samo na jednoj osovini (2WD) ili na svim točkovima (4WD) dok su mu na raspolaganju ili 5-stepeni manuelni ili CVT menjač. Outlander inače nudi mogućnost prevoza 7 putnika (5+2 konfiguracija) a u slučaju da su u automobilu samo vozač i suvozač, a drugi i treći red sedišta sklopljeni, korisna zapremina tovarnog prostora je čak 1691 litar. Uz nove motore, Outlander za 2008. godinu dobiće i nešto bogatiju serijsku i opcionu opremu (od sada su na rapolaganju kamera za vožnju unazad, senzori za kišu, parking senzori pozadi i novi 18-inčni točkovi) što će mu pomoći da poboljša ionako dobre prodajne rezultate (u ovoj godini je u Evropi već prodato 13.000 Outlandera). Prodaja Outlandera sa ovim novim motorima počinje krajem ove godine, tačnije u četvrtom kvartalu. Inače, na nekim tržištima, Mitsubishi u Outlander ugrađuje i 3,0 litarski V6 benzinac sa 223KS i 279Nm.