Novi Lancer je Mitsubishi predstavio još u januaru ove godine na salonu u Detroitu a sada stiže i zvanična najava iz japanske kompanije da će premijera evropske varijante biti na septembarskom salonu automobila u Frankfurtu. Osim novog i daleko atraktivnijeg spoljašnjeg i unutrašnjeg izgleda (konačno !), novi Lancer privlači pažnju i novom tzv. globalnom platformom, koju već koriste novi Outlander i MPV model Delica D5, a kasnije će poslužiti za još nekoliko novih Mitsubishijevih automobila. Za privlačniji izgled (dugačka hauba i relativno kratak zadnji deo, duže međuosovinsko rastojanje, široki trag točkova, velika prednja maska i "opaki" farovi), zaslužan je Mitsubishijev Evropski dizajn studio u Treburu, blizu Frankfurta a kao osnova su poslužili uspešni koncept automobili Concept-Sportback (predstavljen u Frankfurtu 2005.) i Concept –X (salon u Tokiju iste 2005.), koji su takođe dizajnirani u Evropi. Ukratko mnogo, mnogo bolje rešenje u odnosu na konzervativnog i beznadežno dosadnog prethodnika koji sada izgleda još više zastarelo (da ne bude zabune, ovo se odnosi na obični Lancer a ne na EVO verziju). U novi Lancer (dužine 4570 mm, širine 1760 mm) će se ugrađivati sledeći motori : benzinci su 1,5 L DOHC MIVEC (110KS), 1,8 L DOHC MIVEC sa 144KS i 2,0 L Turbo MIVEC (pokretaće budući Lancer Evolution ali će njegova snaga biti saopštena naknadno mada se pretpostavlja da se radi o 300 konja) dok je od dizelaša zastupljen samo 2,0 litarski VW-ov agregat sa 140KS. Mitsubishi najavljuje da će kasnije biti na raspolaganju još nekoliko motora ali se u ovom trenutku ne precizira i koji. U zavisnosti od motora, u Lancer će se ugrađivati 5 i 6-stepeni manuelni menjači, CVT transmisija, 4-stepeni automatik i 6-stepeni automatizovani manuelni menjač. Osim sedan verzije, koja će se u Evropi naći u prodaji krajem ove godine, tokom 2008. stižu i Lancer Evolution X kao i potpuno novi Lancer Sportback, tačnije Lancer u hatchback formi sa 5 vrata. Mitsubishi najavljuje da će ovaj poslednji preuzeti oblik sa istoimenog koncepta iz 2005. godine i da će imati bočni profil u stilu nekog coupe automobila. U svakom slučaju, novi Lancer će u Evropi tražiti kupce među ljudima, koji od svog automobila zahtevaju dinamičnost, pouzdanost i kvalitet a da pri tom odnos plaćeno/dobijeno bude i više nego zadovoljavajući.