Nekoliko meseci posle predstavljanja doteranog Jaguara XJ, blagi redizajn je doživeo i njegov luksuzniji brat, Daimler Super Eight. Osim još veće ekskluzivnosti i izraženije indvidualnosti, Daimler se od brata Jaguara razlikuje i po dimenzijama, odnosno dužem međuosovinskom rastojanju i prostranijoj i komfornijoj kabini, naročito u zadnjem delu. Spoljašnjost Super Eighta je za novu prodajnu sezonu osvežena novim branicima (napred sa primetno velikim otvorom za vazduh), doteranim prednjim grilom, novim točkovima (19-inčni Vela su standard a 20-inčni Sepang opcija) i svetlima za maglu dok se hromirani okviri zadnjih svetala i otvori za vazduh na blatobranima idealno uklapaju sa ukupno šest raspoloživih boja karoserije (karoserija takođe od aluminijuma kao kod Jaguara XJ). Ipak, najvažniji deo ovog i uopšte ovakvih automobila, jeste unutrašnjost. Osim već pomenute prostranosti i komfora (vazdušno ogibljenje), putnicima su na raspolaganju najkvalitetnija koža i drvo, klima u 4 zone, kontrolni sistem sa 7-inčnim LCD ekranom (osetljivim na dodir), kojim se kontrolišu klima uređaj, satelitska navigacija, audio sistem, Bluetooth konekcijom, DVD plejer i TV tjuner (vrhunski kvalitet se naravno podrazumeva). Motor koji pokreće ovaj Daimler je 4,2 litarski V8 sa 395KS, uparen sa 6-stepenom automatskom transmisijom. Maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h dok ubrzanje do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi 5 sekundi. Za bezbednost putnika, osim neizbežnih vazdušnih jastuka, brinu se i elektronski sistemi poput EBA (pomoć pri naglom kočenju) i DSC (dinamička kontrola stabilnosti).