BMW će na septembarskom salonu automobila u Frankfurtu i zvanično predstaviti blago osveženu seriju 6 ( u coupe i cabrio varijanti), koja će po prvi put dobiti i dizel agregat sa 286KS. Što se spoljašnjeg izgleda tiče, iako "šestica" i dalje izgleda dovoljno sveže, u BMW-u su ipak za sezonu 2007./2008. doterali nekoliko detalja i to u vidu promenjenih branika (napred sa širim otvorima za vazduh i svetlima za maglu pomaknutim više u uglove), doteranim svetlima sa žmigavcima u LED tehnologiji, modifikovanog spojlera na prtljažniku (više konkavnog oblika) sa integrisanim trećim kočionim svetlom (takođe LED) i drugačijih alu felni. Ako sve ovo ne vidite ni na prvi, ni na drugi pogled, ne bojte se, niste jedini jer su promene zaista blage. Unutrašnjost je doterana rafiniranim i kvalitetnijim materijalima, novim bojama, novim dugmetom za upravlajnje i-Drive sistema dok je na kožnim sedištima u kabrioletu upotrebljena Sun Reflective tehnologija za odbijanje sunčevih zraka. Ostatak novosti na obnovljenoj "šestici" svodi se na tehničke inovacije poput Efficient Dynamics tehologije za štednju goriva (sa funkcijom regeneracije kočione energije) i bezbednosnim sistemima kao što su npr. Lane Departure Warning (vibracijama na volanu upozorava vozača da je prešao liniju na putu), BMW Night Vision (u stvari kamera, koja noću pomaže da se ranije "detektuju" ljudi, životinje i objekti), Head-Up displej (prikazuje najvažnije informacije na vetrobranu, tačno ispred vozača) a tu je i aktivni Cruise Control sa Stop & Go funkcijom. Ipak, glavna stvar se krije ispod poklopca motora. To je 3,0 litarski dizelaš sa 6 cilindara i dva turbo punjača, koji razvija 210kW/286KS i 580Nm obrtnog momenta (u rasponu od 1750-2250 obrt./min.). U paru sa automatskim 6-stepenim menjačem, motor će se brinuti za odlične performanse obnovljene "šestice". Naime, 635d coupe će do 100 km/h ubrzavati za odličnih 6,3 sekunde (cabrio 6,6 sekundi) dok je nažalost maksimalna brzina obe karoserijske verzije limitirana na 250 km/h. Iako potrošnja onima, koji imaju para za ovakav BMW i nije najvažnija stavka u životu, ipak da pomenemo da će BMW 635d prosečno trošiti 6,9 litara na 100 km (cabrio 7,2 litra). Jednostavno, spoj odličnih performansi, stila i ekonomičnosti. Ima li nešto bolje ? Možda i ima. Za one, koji i dalje preferiraju benzince, BMW nudi i model 630i (3,0 litarski benzinac, pojačan na 272KS i 320Nm), koji do 100 km/h ubrzava za 6,2 sekunde i elektronski limitiranih 250 km/h dok je prosečna potrošnja po fabričkim podacima 7,9 litara na 100 km. Paletu motora "nove" serije 6 čine još postojeći 4,8 L V8 motor sa 367KS za model 650i i 5,0 L V10 sa 507KS za sportski M6. Model 650i se serijski oprema 6-stepenim manuelnim menjačem dok se kao besplatna (!) opcija nudi i novi 6-stepeni automatik (Sports Automatic transmission). Sa svim ovim promenama BMW se nada još većem uspehu ovog Grand Turismo 2+2 coupea, koji je do sada proizveden u 75.500 primeraka.