
Fiat će 4. oktobra konačno i zvanično predstaviti svoje novo lako komercijalno vozilo, nazvano Fiorino, čije slike su još pre četiri meseca procurele na internet, tako da je neko veće iznenađenje izostalo (bar što se dizajna tiče). Fiorino je razvijen u saradnji sa Peugeotom i Citroenom (logičan nastavak višedecenijske saradnje PSA grupacije i Fiata na razvoju i proizvodnji dostavnih vozila), koji će svoje verzije ovog vozila prodavati kao Citroen Nemo i Peugeot Bipper. Fiat je inače ime Fiorino već koristio za teretnu verziju nekadašnjeg Fiata Uno. Novi Fiorino će se proizvoditi u Turskoj (u pogonima kompanije Tofas, tamošnjeg Fiatovog partnera), a nudiće se i u komercijalnoj i u putničkoj varijanti. Svojim kompaktnim dimenzijama, visokom linijom krova, bočnim kliznim vratima i dvokrilnim vratima prtljažnika, novi Fiatov komercijalac nudi veliku prilagodljivost i cilja kako na manje firme za dostavu robe u gradskim sredinama, tako i na mlađe kupce kojima treba auto za sportske aktivnosti. Fiorino je dugačak 3,86 metra, širok 1,71 metra, visok 1,72 metra, prostor za teret je dužine 1,5 metara, korisna zapremina istog iznosi 2,5 kubna metra, a ukupna nosivost ovog komercijalca je 610 kg (zajedno sa vozačem). Unutrašnjost novog Fiorina Fiat kratko opisuje kao prostranu, komfornu i ergonomičnu, a deo serijske opreme čine servo volan, ABS, EBD, vazdušni jastuk i točkovi od 15 inča, dok će se uz doplatu, između ostalog, moći dobiti i uvek korisni parking senzori. Ugrađivaće se jedan benzinski (1,4L 16v sa 73KS) i jedan dizel motor (1,3L Multijet sa 75KS), a Fiat naročito ističe njihovu ekonomičnost i ekološku podobnost, što ilustruje podatakom da dizel motor prosečno troši 4,5 litara goriva na 100 km i da emituje 119 grama CO2 po kilometru (ovaj dizelaš postiže maksimalnu brzinu od 157 km/h). U paru sa benzincem ide manuelni menjač sa 5 stepeni, dok je dizelaš osim sa tim manuelnim, moguće dobiti i sa 6-stepenim robotizovanim menjačem. Prodaja novog Fiorina u Italiji počinje u decembru, a početkom 2008. godine i na ostalim tržištima.