Audi je svoj model Q7 opremio dorađenom verzijom 3,0 litarskog
šestocilindričnog TDI dizel agregata, koji se odlikuje većom efikasnošću, kao i
sa nešto povećanom snagom i obrtnim momentom u odnosu na prethodnika
(zahvaljujući novom common-rail sistemu ubrizgavanja sa piezo injektorima
visokog pritiska). Novi motor naime razvija 176kW/240KS i 550Nm obrtnog momenta
(90 % je raspoloživo u rasponu od 1500 do 3250 o/min.), a da pri tom po
fabričkim podacima prosečno troši samo 9,8 litara dizela na 100 km. Kažem samo,
jer ne treba zaboraviti da je ovaj Q7 težak 2,3 tone i dugačak 509 cm.
Maksimalna brzina mu iznosi 216 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h 8,5 sekundi.
Za poređenje, prethodniku sa 171kW/233KS i 500Nm do stotke je trebalo 9,1
sekundi, postizao je 210 km/h, dok mu je prosečna potrošnja iznosila 0,7 litara
goriva više, tačnije 10,5 litara na 100 km. Snaga se inače preko 6-stepene
Tiptronic transmisije šalje na sva četiri točka, sa raspodelom 40:60. Naravno,
cena Audija Q7 sa novim motorom je nešto viša nego ranije, konkretnije za 2300
evra pa u Nemačkoj iznosi 51.200 evra.