Još dva nova Hondina automobila spremna za predstojeći 40. salon automobila
u Tokiju jesu i modeli S2000 Type S (verovatno poslednji pozdrav aktuelnog
modela pred penzionisanje) i Civic FFV, pri čemu ipak ovaj prvi privlači više
pažnje. To i ne čudi kada su Japanci na S2000 Type S ugradili ogromno zadnje
krilo i kompletan aerodinamički paket (uključujući i 17-inčne aluminijumske
točkove), kakav ima i Honda S2000 Club Racer, predstavljena na salonu u
Njujorku pre pola godine (u stvari S2000 Type S predstavlja samo japansku
varijantu pomenutog S2000 Club Racera). Nova verzija ima zadatak da u
potpunosti iskoristi potencijal modela S2000 na trkačkoj stazi a da istovremeno
bude i auto za svaki dan. Za to će se brinuti tvrđe podešeno ogibljenje, kruća
karoserija, smanjena masa automobila (raspored težine savršenih 50/50), šire
gume pozadi i već pomenuti kompletan aero body kit. Još je lepše da se VSA
(elektronska kontrola stabilnosti) može pritiskom na dugme u potpunosti
isključiti. S2000 Type S pokreće 2,2 litarski 4-cilindrični DOHC agregat sa 16
ventila, koji razvija 237KS pri 7800 o/min. i 220Nm obrtnog momenta (uparen sa
preciznim manuelnim šestostepenim menjačem), a zahvaljujući primamljivoj ceni
(bar nama u Evropi) od 3,8 miliona jena ili jedva nešto preko 23.500 evra,
Honda s pravom računa da će u Japanu prodavati po 100 komada ovog modela svakog
meseca. Inače, S2000 Type S će se kupcima nuditi sa izborom od deset boja za
karoseriju, dok je unutrašnjost u kombinaciji crne i žute boje. Sve u svemu
beskompromisna mašina za entuzijaste, odličnih voznih osobina i upravljanja,
preciznog menjača i isto takvog upravljača, sportskog ogibljenja i velikog
užitka za vozača.
Honda će na salonu u Tokiju japanskoj publici prikazati i model Civic FFV (Flexible Fuel Vehicle), kakav Honda već nudi u Brazilu zajedno sa manjom Hondom Fit FFV. Civic FFV je opremljen novim FFV sistemom, koji omogućuje benzinskim motorima da kao gorivo koriste i 100-postotni bioetanol ili mešavinu etanol/benzin u odnosu od 20 do 100%. Civic FFV pokreće 1,8 litarski motor, koji razvija snagu od 103kW/140KS pri 6200 o/min. i 174Nm obrtnog momenta pri 4300 o/min. Za poređenje, Civic 1,8 sa pogonom na benzin raspolaže sa 102kW/138KS pri 6200 o/min. i 172Nm pri 5000 o/min.